Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00117888/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
- 2023/BZP 00133277/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00133336/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00136622/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej Gminy Juchnowiec Kościelny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2c45a5f-b8d9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej Gminy Juchnowiec Kościelny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2c45a5f-b8d9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022202/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa jakości powietrza w BOF poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.2.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na obiekcie Stacji Uzdatniania Wody w Juchnowcu Kościelnym oraz budynku Urzędu Gminy w Juchnowcu Kościelnym przy ul. Lipowej 10 tj.: - wykonanie naziemnej konstrukcji wsporczych pod instalacje fotowoltaiczne, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy odpowiednio 49,14 kWp i 8,19 kWp (moduły
fotowoltaiczne, rozdzielnice elektryczne,, inwerter DC/AC, okablowanie elektryczne i sygnałowe,
zabezpieczenia itp.), - wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, - - wykonanie ochrony przepięciowej, - wykonanie systemu zdalnego monitorowania i oznakowania (identyfikacji).
4. Szczegółowy zakres robót objętych umową zawiera specyfikacja warunków zamówienia oraz dokumentacja projektowa dostępna pod adresem:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b2c45a5f-b8d9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232470 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407880,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232470 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eco4planet sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180855
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232470 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI JUCHNOWIEC KOŚCIELNY
- Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w ramach projektu "Pisa - Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Juchnowiec Kościelny
- Doposażenie placów zabaw w przedszkolach w Gminie Juchnowiec Kościelny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół położonych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi JUCHNOWIEC KOŚCIELNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Inowrocław - etap I
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze - Montaż Instalacji Fotowoltaicznych dedykowanych urządzeniom do uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków
- Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Przedszkola w Lelowie
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Grębaninie z podziałem na dwie części.
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.