Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00156864/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zarzecze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZARZECZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Długa 7
1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 166401529
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.zarzecze@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazarzecze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zarzecze.ezamawiajacy.pl/pn/zarzecze/demand/201369/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zarzecze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05d10b29-e961-4854-a7ae-b888c830af9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156864
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 297318,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnatycze-Zarzecze "Stara Droga"Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia przy drodze gminnej na działkach nr 37 w obrębie Pełnatycze i 1007/2 w obrębie Zarzecze. Na przedmiot zamówienia składają się roboty związane z montażem 14 słupów oświetlenia drogowego wraz ze źródłem światła. Podbudowa została wykonana przez Zamawiającego w roku 2022. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz koncepcją budowy oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 69098,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zalesie "do ŚDS"Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia przy drodze gminnej na działce nr 226/1 w obrębie Zalesie. Na przedmiot zamówienia składają się roboty związane z montażem 12 słupów oświetlenia drogowego wraz ze źródłem światła. Podbudowa została wykonana przez Zamawiającego w roku 2024. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz projektem technicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 40626,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rożniatów "Obwodnica"Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia przy drodze gminnej na działkach nr 97, 98, 133, 134, 135, 136, 142, 143, 144, 146, 147, 148, 153/2, 155, 156/1, 156/2, 157, 158/1, 158/2, 162, 164, 166, 168, 170/1, 170/2, 175/1, 175/2, 177, 178, 181, 184, 185, 186, 190, 191/1, 191/2, 192, 201, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 216, 221, 223, 224, 244, 245, 251/1, 251/2, 251/3, 274, 255/1, 276, 277, 278, 280, 281, 285, 286, 299, 300, 301, 302, 304, 305, 306, 307, 308, 314, 315, 316, 321, 322, 323, 324, 325, 328, 337, 340, 342 w obrębie Rożniatów. Na przedmiot zamówienia składają się roboty związane z montażem 46 słupów oświetlenia drogowego wraz ze źródłem światła.
Wykonawca zobowiązany jest do montażu następujących urządzeń, które stanowią własność Zamawiającego i zostaną mu przekazane do wbudowania po podpisaniu umowy na wykonawstwo: 21 słupów linii napowietrznej NN z żerdzi wirowanych, słup pojedynczy do 10,5 m, żerdź EPV-10.5; 410 metrów przewodów izolowanych linii napowietrznej NN typu AsXSn lub podobnych, przewód 2x25 mm2 oraz 42 sztuk opraw oświetlenia zewnętrznego. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz projektem technicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 161395,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żurawiczki "Góra"Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia przy drodze gminnej na działkach nr 681, 682, 692, 693, 720 w obrębie Żurawiczki. Na przedmiot zamówienia składają się roboty związane z montażem 4 słupów oświetlenia drogowego wraz ze źródłem światła. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz koncepcją budowy oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 26197,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93409,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maz-Instal Łukasz Mazurek Instalacje
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182156208
7.3.4) Miejscowość: Okrągłe
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZ-INSTAL ŁUKASZ MAZUREK INSTALACJE
jakie przetargi wygrała firma
MAZ-INSTAL ŁUKASZ MAZUREK INSTALACJE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32318,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65486,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32318,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne - Bartłomiej Kubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921900305
7.3.4) Miejscowość: Pruchnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instalatorstwo Elektryczne - Bartłomiej Kubas
jakie przetargi wygrała firma
Instalatorstwo Elektryczne - Bartłomiej Kubas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32318,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123434,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226746,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123434,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy RST - Rafał Wróbel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921747536
7.3.4) Miejscowość: Wola Węgierska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ WRÓBEL-ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY R.S.T
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ WRÓBEL-ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY R.S.T
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123434,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23289,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63397,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23289,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy RST - Rafał Wróbel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921900305
7.3.4) Miejscowość: Wola Węgierska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instalatorstwo Elektryczne - Bartłomiej Kubas
jakie przetargi wygrała firma
Instalatorstwo Elektryczne - Bartłomiej Kubas
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23289,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI ZARZECZE
więcej: przetargi ZARZECZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Łochów w roku 2025
- PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. KALISKIEJ Z UL. OS. MŁODYCH
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie "projektuj i wybuduj" (P+B) w ramach realizacji Inwestycji pod nazwą:"Budowa parkingu P&R w Raciborowicach"
- "Budowa i przebudowa dróg ul. Dolnośląska i Huculska w Żarach"
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach: Darzlubie, Brudzewo, Celbowo, Werblinia, Swarzewo i Mieroszyno w podziale na 2 części
- "Rewitalizacja i zagospodarowanie placu przy tzw. Stawku przy ul. Pomorskiej w Gdańsku" w ramach projektu Rady Dzielnicy 2020.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.