Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164268/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00172758/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Katowickich Cmentarzy Komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003543014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Murckowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-266
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/251-70-55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kck.katowice@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31fd4153-1b35-49e1-91c9-7e38e9d9cb9e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Katowickich Cmentarzy Komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31fd4153-1b35-49e1-91c9-7e38e9d9cb9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082622/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Katowickich Cmentarzy Komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 237155,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług sukcesywnego wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Katowickich Cmentarzy Komunalnych
Zamawiający wymaga świadczenia usług w sposób sukcesywny poprzez zapewnienie pojemników i kontenerów w następujących ilościach i nekropoliach położonych w Katowicach:
ul. Murckowska 9 – 1 pojemnik KP-5; 20 pojemników 1100 I do segregacji; 7 pojemników KP-7
ul. Panewnicka 45 – 4 pojemniki KP-7; 8 pojemników 1100 l, 2 pojemniki 1100 l do segregacji
ul. Goetla – 1 pojemnik KP-7, 2 pojemniki 1100 l do segregacji
ul. Szarych Szeregów – 1 pojemnik KP-7, 2 pojemniki 1100 l do segregacji
ul. Meteorologów – 1 pojemnik 1100 l
Kody odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U z 2020 r., poz. 10) oraz rodzaje i liczba pojemników, kontenerów w okresie 12 miesięcy dla zamówienia podstawowego
20 02 01; 20 02 02; 20 02 03 - odpady z ogrodów i parków (w tym z cmentarzy) pojemnik KP-7-150 szt, pojemnik 1100 l-260 szt
20 03 01 – Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne pojemnik KP-5-6 szt
20 01 01 –Papier i tektura pojemnik 1100 l-45 szt
20 01 02 – Szkło pojemnik 1100 l-45 szt
20 01 39 – Tworzywa sztuczne pojemnik 1100 l-45 szt
Szczegółowe informacje dotyczące OPZ i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza SWZ wraz z załącznikami:
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
Załącznik nr 3 do SWZ – oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 OSR
Załącznik nr 4 do SWZ – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeśli dotyczy,
Załącznik nr 5 do SWZ – oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – jeśli dotyczy,
Załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie o aktualności informacji zgodnej z art.125 ust. 1 Pzp oraz art. 7 ust. 1 OSR
Załącznik nr 7 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy o grupie kapitałowej,
Załącznik nr 8 do SWZ – wykaz pojazdów
Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
Zamawiający wymaga, aby odbiór odpadów odbywał się w terminie 48 godz. po otrzymaniu zlecenia wywozu w dni powszednie godzinach od 7.00 do 13.00
1 Odbiór odpadów w dni wolne od pracy, niedzielę, święta lub w innych godzinach wymaga uzgodnienia z osobą odpowiedzialną za wykonanie umowy ze strony Zamawiającego.
2 W przypadku, gdy w ustalonym dniu wywozu przypada dzień świąteczny lub zdarzenie losowe (awaria sprzętu specjalistycznego) Wykonawca może przesunąć ustalony termin wywozu na dzień następny.
Zamawiający wymaga, aby w przypadku odbioru odpadów komunalnych mieszanych, segregowanych papieru i tektury, tworzyw sztucznych i szkła, po zabraniu wypełnionych kontenerów podstawi puste na miejsce wywiezionych
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oznakował kontenery na odpady segregowane poprzez wskazanie jakiego rodzaju odpady mogą być składowane w danym kontenerze.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usuwał przyczynę reklamacji w terminie 24 godz. od chwili zgłoszenia.
Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:
1 realizacji usług w przypadku niewyczerpania kwoty przeznaczonej na realizacje zamówienia w okresie na który została zawarta umowa do wyczerpania tej kwoty po cenach jednostkowych wskazanych w formularz ofertowym dla zamówienia podstawowego w okresie nie dłuższym niż 4 miesiące,
2 zwiększeniu liczby usług po cenach jednostkowych wskazanych w formularz ofertowym dla prawa opcji w okresie nie dłuższym niż 4 miesiące
Zamawiający informuje, że:
1 może skorzystać z prawa opcji w całości lub wybrać liczbę usług według własnych potrzeb i posiadanych przez niego środków finansowych.
2 prawo opcji opisane w pkt. 11 ppkt.1 będzie uruchamiało się automatycznie w sytuacji niewyczerpania kwoty przeznaczonej na realizacje zamówienia w okresie 12 miesięcy i będzie trwało aż do wyczerpania tej kwoty po cenach jednostkowych wskazanych w formularz ofertowym dla zamówienia podstawowego jednak nie dłużej niż 4 miesiące.
3 o skorzystaniu z prawa opcji opisanego w ppkt. 2 oraz wyborze rodzaju i liczby usług Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie nie później niż w terminie 6 dni kalendarzowych przed zakończeniem realizacji zakresu podstawowego.
4 w przypadku braku uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji opisanego w pkt. 1 i 2 albo w przypadku skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia.
Zamawiający wymaga, aby wywóz odpadów był potwierdzany przez stosowny dokument, podpisany przez Wykonawcę oraz Zamawiającego wraz z wyszczególnieniem lokalizacji, ilości odebranych pojemników, kontenerów oraz daty wykonanej usługi.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazywał odebrane selektywnie zebrane odpady komunalne do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 18 ustawy o odpadach.
Zamawiający wymaga, aby usługa była realizowana w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami w oparciu o aktualnie obowiązujące akty prawne, w tym w szczególności: Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz Ustawy o odpadach
Zamawiający wymaga, aby niesegregowane odpady komunalne 20 03 01 zostały zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w Regionalnych Instalacjach Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwych dla regionu II wskazanych w Wojewódzkim Planie Zagospodarowania Odpadów.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał umowę z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Regionie II, którą udostępniał ją na każde żądanie Zamawiającego (jeżeli dotyczy).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ustanowił osobę odpowiedzialną za kierowanie, kontrolowanie, nadzorowanie usług.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadł stosowne zezwolenia i wpisy uprawniające do prowadzenia działalności, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy przez cały okres realizacji umowy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wywoził odpady, usuwał odpady zalegające poza pojemnikami i kontenerami w przypadku niedotrzymania ustalonej częstotliwości wywozu oraz oczyszczał miejsca zaśmiecone po załadunku do samochodu bezpyłowego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wymieniał zużyte lub uszkodzone pojemniki i kontenery oraz uzupełniał ich ilość na nekropoliach w przypadku ich kradzieży.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca utrzymywał pojemników w czystości i dezynfekcji (mycie i dezynfekcja pojemników przynajmniej raz na kwartał).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał liczbę wszystkich pojazdów przeznaczonych od realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował usługi z udziałem pojazdów przeznaczonych do wywozu odpadów niskoemisyjnych tj. spełniającymi normy emisji spalin na poziomie standardu EURO VI lub z napędzanych eklektycznie lub gazem ziemnym
1) udział pojazdów niskoemisyjnych stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w formularzu ofertowym liczbę pojazdów niskoemisyjnych przeznaczoną do realizacji zamówienia oraz dołączył do oferty wykaz pojazdów wraz z dokumentami potwierdzającymi emisję spalin na poziomie standardu EURO VI lub rodzaj napędu (np. karty techniczne pojazdów, dowody rejestracyjne lub inne dokumenty potwierdzające poziom emisji spalin, napęd).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości pojemników, kontenerów poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ich ilości o ± 20%, bądź całkowitej rezygnacji– np. w przypadku zamknięcia nekropolii w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie usług uwzględnił potrzeby osób niepełnosprawnych, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19.07.2019 o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w szczególności wyposażył swoich pracowników w środki pozwalające na wykonywanie pracy w zabezpieczeniu odpowiadającym ich potrzebom oraz dbał o ustawianie pojemników, kontenerów w taki sposób aby osoby niepełnosprawne mogły z nich korzystać.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych dalej RODO Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów udostępniających zasoby i pozostałych Wykonawców występujących wspólnie o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.
Tam, gdzie w dokumentacji zamówienia (SWZ wraz z załącznikami) został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji postępowania pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
-procedur postępowania,
-gabarytów
-charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
-parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
-standardów emisyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253020,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276037,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253020,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340128630
7.3.3) Ulica: Obroki 140
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253020,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- REMONT 4 OBIEKTÓW MOSTOWYCH W CIĄGU DW 944 OBEJMUJĄCYCH (...)
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie 1 badania ewaluacyjnego i 3 analiz Części: I, II, III, IV
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę terapii EEG Biofeedback dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach.
- Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta
- "Świadczenie usług lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję" - KMP Rybnik
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Pszczew"
- "Odbiór oraz zagospodarowanie w procesie odzysku R3 odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom wytwarzanych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie"
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Brody
- Odbiór, gospodarowanie i transport odpadów komunalnych na potrzeby Placówek Straży Granicznej Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku (sprawa nr 19/ZP/WTiZ/25)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.