eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47071b17-c89a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105231/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wykonanie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146467

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.2023

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 128455,28

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2023 roku - Zadanie nr 1
Przegląd serwisowy – przewidywany termin czerwiec 2023 r.
Chromatograf gazowy GCMS QP 2020 EI z detektorem masowym
(autosampler, oprogramowanie)
nr – 021425470050, C12185400888, C12135405155
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2016
-Konserwacja zestawu chromatograficznego
-Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru
-Wymiana oleju pompy rotacyjnej
-Czyszczenie układu dozownika
-Sprawdzenie drożności dozownika
-Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego
-Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
-Wymiana elementów zużytych

Przegląd serwisowy – przewidywany termin listopad 2023 r.
Chromatograf gazowy GC 2010 Plus AFIVD
(dozownik SPL, detektor FID, autosampler)
nr - C11805270190, C12185200169, C12135201800
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2014
-Konserwacja zestawów chromatograficznych
-Sprawdzenie drożności dozownika
-Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego
-Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i
-Wymiana zużytych elementów

Przegląd serwisowy – przewidywany termin grudzień 2023 r.
Chromatograf HPLC LC-2030C
(jednostka sterująca, drukarka, biblioteka widm)
nr - L21455850448
firmy SHIMADZU, rok produkcji 2020
-Konserwacja zestawu chromatograficznego
-Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru
-Wymiana oleju pompy rotacyjnej
-Czyszczenie układu dozownika
-Sprawdzenie drożności dozownika
-Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego
-Czyszczenie dozownika automatycznego AOC-20i+s
-Wymiana zużytych elementów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2023 roku - Zadanie nr 2
Przegląd serwisowy – przewidywany termin kwiecień 2023 r.
Spektrofotometr w podczerwieni FTIR SPECTRUM TWO
nr - 90419
firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2011
-Konserwacja aparatu
-Wymiana części zużywalnych

Przegląd serwisowy – przewidywany termin czerwiec 2023 r.
Chromatograf gazowy Clarus 500 z autosamplerem Turbomatrix 40 HS40
nr - 650N8112605, HS40L0811253
firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2008
-Konserwacja zestawu chromatograficznego
-Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru
-Czyszczenie układu dozownika
-Sprawdzenie drożności dozownika
-Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego
-Czyszczenie dozownika automatycznego
-Wymiana elementów zużytych

Przegląd serwisowy – przewidywany termin czerwiec 2023 r.
Chromatograf gazowy AutoSystem XL
nr - 610N8100701
firmy Perkin Elmer, rok produkcji 1998
-Konserwacja zestawu chromatograficznego
-Czyszczenie układu dozownika
-Sprawdzenie drożności dozownika
-Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego
-Czyszczenie dozownika automatycznego
-Wymiana elementów zużytych

Przegląd serwisowy – przewidywany termin czerwiec 2023 r.
Chromatograf gazowy z detektorem masowym Claus 680SQ8
nr - 680S11122101/ 648N1120802
firmy Perkin Elmer, rok produkcji 2011
-Konserwacja zestawu chromatograficznego
-Czyszczenie źródła jonów i elementów optycznych spektrometru
-Czyszczenie kwadrupolu
-Wymiana oleju pompy rotacyjnej
-Czyszczenie układu dozownika
-Sprawdzenie drożności dozownika
-Kontrola szczelności i przepływów układu pneumatycznego
-Czyszczenie dozownika automatycznego
-Wymiana elementów zużytych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 33700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2023 roku - Zadanie nr 3
Przegląd serwisowy – przewidywany termin listopad 2023 r.
Zestaw GC + FTIR
(spektrometr FTIR nr-AUP1710591, moduł GC-IR nr-AWS1710163, chromatograf gazowy nr-717001714, chromatograf gazowy nr-717001817, zestaw sterujący - 3 szt.)
firmy Thermo, rok produkcji 2017
-Diagnostyka poprawności działania urządzenia
-Konserwacja zestawu chromatograficznego oraz spektrofotometru FTIR
-Kontrola szczelności i przepływów
-Sprawdzenie poprawności działania i wymiana części zużywalnych w pompie powietrza oraz osuszaczu
-Wymiana zużytych elementów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2023 roku - Zadanie nr 4
Przegląd i konserwacja – przewidywany termin maj 2023 r.
Sprężarka powietrza model DK 50 2V 50S
(wchodzi w skład zestawu GC+FTIR)
firmy EKOM, rok produkcji 2017
-Konserwacja aparatu
-Wymiana części zużywalnych (min. filtry, tłoki, spreżyny, łożyska)
-Sprawdzenie tłumika, wentylatorów, chłodnicy itp.
-Przetkanie dyszy regeneracji powietrza

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2023 roku - Zadanie nr 5
Przegląd i konserwacja – przewidywany termin wrzesień 2023 r.
Elektronowy mikroskop skaningowy JSM 5800 z detektorem promieniowania rentgenowskiego
nr – MP 16000077
firmy Jeol, rok produkcji 1995
-Konserwacja aparatu
-Wymiana części zużywalnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 11500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2023 roku - Zadanie nr 6
Przegląd serwisowy – przewidywany termin październik 2023 r.
Automat do izolacji DNA – QIACUBE
nr - 12576
firmy Qiagen, rok produkcji 2011
-Przegląd serwisowy
-Wymiana o-ringu w głowicy pipetującej
-Kalibracja położenia głowicy pipetującej
-Sprawdzenie poprawności działania poszczególnych układów (wirówka, głowica pipetująca, shaker)
-Czyszczenie, smarowanie, weryfikacja stanu rotora, czyszczenie i smarowanie wirówki
-Sprawdzenie i ewentualna korekta naciągu pasków napędowych
-Kontrola i ewentualny upgrade oprogramowania sterującego
-Testy serwisowe
-Wystawienie protokołu serwisowego potwierdzającego poprawność działania urządzenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2023 roku - Zadanie nr 7
Przegląd serwisowy – przewidywany termin wrzesień 2023 r.
Komora cyjanoakrylowa (trójkomorowa) Air Science model CATRI
nr - 76077
firmy Air Science, rok produkcji 2015
-Przegląd,
-Kalibracja
-Wymiana filtrów

Przegląd serwisowy – przewidywany termin wrzesień 2023 r.
Komora klimatyzowana SAFEDEVELOP SD34S do ujawniania śladów metodą ninhydrynową z nadstawką filtracyjną VENT BOX
nr - SD88106
firmy Air Science, rok produkcji 2019
-Przegląd
-Kalibracja
-Wymiana filtrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2023 roku - Zadanie nr 8
Przegląd serwisowy – przewidywany termin grudzień 2023 r.
Cieplarka laboratoryjna
nr - 156-C-65W-15
firmy Wamed rok produkcji 2015
-Przegląd serwisowy
-Potwierdzenie sprawności urządzenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego użytkowanego przez komórki organizacyjne Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie w 2023 roku - Zadanie nr 9
Przegląd serwisowy – przewidywany termin czerwiec 2023 r.
Aparat Piórkowskiego
nr - P150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
-Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących
-Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji
-Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów
-Wpis do paszportu urządzenia

Przegląd serwisowy – przewidywany termin czerwiec 2023 r.
Aparat Krzyżowy
nr - K150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
-Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego), zasilacza i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących
-Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji
-Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów
-Wpis do paszportu urządzenia

Przegląd serwisowy – przewidywany termin czerwiec 2023 r.
Wirometr
nr - W150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
-Kontrola: prędkości tarcz, wychyleń i luzów, wyświetlacza LCD, przycisków reakcyjnych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza
i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących
-Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji
-Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów
-Wpis do paszportu urządzenia

Przegląd serwisowy – przewidywany termin czerwiec 2023 r.
Miernik Czasu Reakcji MRK
nr - MRK150/11/15
firmy Alfa-Electronics, rok produkcji 2015
-Kontrola: świateł (prawidłowości załączania, jasności), wyświetlacza LCD, przycisków badawczych (prawidłowości załączania i ruchu jałowego) i przewodów, zasilacza
i przewodów zasilających, prawidłowości pracy procesora sterującego, przycisków sterujących
-Sprawdzenie wymaganych aktualizacji programu i ewentualnie wykonanie aktualizacji
-Regulacja elementów lub wymiana zużytych elementów
-Wpis do paszportu urządzenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych

4.5.5.) Wartość części: 5600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46484,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46484,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46484,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140150633

7.3.3) Ulica: ul. Lubomirskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Izabelin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46484,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do zadania nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do zadania nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do zadania nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEM SERVICE SEM TOMASZ FLORCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121053570

7.3.3) Ulica: ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15C/56

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-234

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5824,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5824,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5824,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QIAGEN Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 360435897

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 95

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-332

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5824,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta nie zawiera oświadczeń będących częścią formularza ofertowego. Oświadczenia te są częścią oferty i nie podlegają uzupełnieniu, ani wyjaśnieniu. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP, który stanowi, że „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest nie zgodna z warunkami zamówienia”.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do zadania nie wpłynęła żadna oferta

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4452,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4452,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4452,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychologiczna Driver Piotr Majchrzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180139066

7.3.3) Ulica: Łobozew Dolny 2a

7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-700

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4452,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.