Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00173035/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67dae752-385f-48fa-a63e-ef2ee0122b7a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67dae752-385f-48fa-a63e-ef2ee0122b7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015504/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program: Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Kapitał ludzki gotowy do zmian” „Otwarci na zmiany – uczymy się uczyć i korzystać z nowych technologii” Numer identyfikacyjny projektu/programu FEPK.07.12-IP.01-0065/23-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej:
1) Laptop – 16 sztuk,
2) Komputer stacjonarny wraz z monitorem dla nauczyciela – 1 szt.,
3) Komputery stacjonarne wraz z monitorami dla uczniów – 14 szt.,
4) Monitor multimedialny – 2 szt.,
5) Urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.,
6) Konfiguracja całego sprzętu.
Wielkość/Zakres Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) wraz z protokołem odbioru ilościowego oraz protokołem odbioru końcowego.
stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty: Oferta Quatro Computers Maciej Zachara, ul Matejki 2, 35-064 Rzeszów oraz TRONUS POLSKA SP. Z O.O. ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. Oferta z najniższą ceną - Wykonawcy Quatro Computers Maciej Zachara została złożona na kwotę 175 502,55 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 167 300,00 zł brutto. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia nie została zwiększona przez Zamawiającego do ceny oferty z najniższą ceną.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie obsługi prawnej RARR S.A.
- Część 1 - Opracowanie dokumentacji na zadanie pn. remont przepustu w m. Mirocin DK94 w km 638+741 Część 2 - Opracowanie dokumentacji na zadanie pn. remont przepustu w m. Korzeniec DK28 w km 319+507
- Bieżące utrzymanie szaletów stałych
- Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych
- Sukcesywna dostawa mrożonek dla PZPW w Rzeszowie w tym projektów: RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II, zamówienie z podziałem na 3 części.
- Wykonanie okresowych przeglądów kontrolnych i konserwacyjnych urządzeń poddozorowych (zamówienie z podziałem na 4 zadania)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Doposażenie Gminy Wolanów oraz podległych jednostek w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gm. Sierakowice (oraz jedn. podległych)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





