eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Słupia › Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych, dobudowa oświetlenia ulicznego, budowa OZE, i zakup taboru zeroemisyjnego na potrzeby Gminy Nowa Słupia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych, dobudowa oświetlenia ulicznego, budowa OZE, i zakup taboru zeroemisyjnego na potrzeby Gminy Nowa Słupia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SŁUPIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-006

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 31-78-700

1.5.8.) Numer faksu: 4131-78-221

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowaslupia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/nowaslupia/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych, dobudowa oświetlenia ulicznego, budowa OZE, i zakup taboru zeroemisyjnego na potrzeby Gminy Nowa Słupia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3daaece9-b8fa-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123945

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2507980,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 „Dobudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy”. Przedmiotem zamówienia jest Dobudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy. Dokładny opis przedmiotu umowy, stanowiący integralną jej część zawiera SWZ wraz z załącznikami w tym: projekty budowlane, projekty techniczne, projekt zagospodarowania terenu, specyfikacje techniczne wykona-nia i odbioru robót budowlanych, dla niżej wymienionych odcinków: 1) Budowa sieci elektroenerge-tycznej n/N oświetlenia ulicznego, na dz. nr. ewid.: 332, 331/1, 331/2, 325, obręb 0003 Cząstków. 2) Budowa sieci elektroenergetycznej n/N oświetlenia ulicznego, na dz. nr. ewid.: 213, 214, obręb 0016 Sosnówka. 3) Budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, na dz. nr. ewid.: 837/4, 844, 843/1, obręb 0017 Stara Słupia. 4) Budowa sieci elektroenergetycznej n/N oświetlenia ulicz-nego, na dz.nr. ewid.: 201/2, 201/3, 273, 278, 240/2, obręb 0003 Cząstków. Szczegółowy opis stanowi SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 478801,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 „Zakup dostawczego samochodu elektrycznego”. Zamówienie obejmuje dostawę nowego, nieużywanego samochodu 100% elektrycznego zgodnie ze szczegółowym opisem danych technicznych, wyposażenia i wymagań dla zamawianego samochodu stanowiącym załącznik nr 9.2 do SWZ, wraz z przeprowadzeniem szkolenia z obsługi pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 161436,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rudkach”. Zakresem objęte są 2 budynki. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac objętych dokumentacją projektową w tym prace wynikające z termomodernizacji budynku wielolokalowego nr 5B zlokalizowanego przy ul. Górniczej w Rudkach, gmina Nowa Słupia na części działki nr ewid. 535/19. czyli: docieplenie ścian fundamentowych i piwnicznych wraz z remontem schodów, docieplenie stropu, ścian zewnętrznych powyżej gruntu, wymiana okien, parapetów i drzwi zewnętrznych, wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne, wymiana instalacji c.o., wymiana instalacji wod. – kan., odwodnienie budynku wraz z izolacja ścian fundamentowych wraz z wykonaniem opaski, modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu ogrzewania, tj. wymiana pieca na gazowy, montaż instalacji gazowych w lokalach mieszkalnych znajdujących się w budynku wraz z montażem ciepłomierzy oraz liczników gazu zamontowanych na częściach wspólnych budynku, montaż instalacji fotowoltaicznej, uporządkowanie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych, wybudowanie kominów ponad dach budynku, pozostałe roboty związane z naprawa tynków, elewacji, posadzek, malowanie ścian i sufitów, likwidacja bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac. Zakresem objęte są również roboty nie ujęte w dokumentacji ale niezbędne w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku garażu położonego przy ul. Kolejowej w msc. Rudki na działce nr ewid. 647/1obręb 0021 według następującego zakresu prac: niwelacja terenu, częściowa rozbiórka i przemurowanie szczytów ścian zewnętrznych, tynkowanie pomieszczeń, malowanie pomieszczeń, wykonanie instalacji elektrycznej (lampy 7 szt. 5 gniazd 230 V, tablica + zabezpieczenia kpl., gniazdo siłowe), docieplenie ścian zewnętrznych powyżej gruntu styropian gr. 8 cm, docieplenie ścian zewnętrznych poniżej gruntu styropian gr. 5 cm, malowanie 2 bram, wymiana 1 szt. bramy, roboty brukarskie (opaska + podjazd), prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną. Wymiary bramy szerokość 2,6 mb, Wysokość 2,3 mb. Brama segmentowa z górnym sposobem otwierania, ocieplona, kolor brązowy, automatyczne podnoszenie bramy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45262522-6 - Roboty murarskie

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

4.5.5.) Wartość części: 1867742,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231238,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241682,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231238,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELE-MAR ELEKTROINSTALACJE s.c. M. Rysiak, A. Rysiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612321201

7.3.3) Ulica: Szwarszowice 18 b

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Św.

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231238,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213036,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213036,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW AUTO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350002534

7.3.3) Ulica: Katowicka 59

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213036,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1635000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1724364,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1635000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany BUDO-TERM Jarosław Wawrzyniec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-163-25-90

7.3.3) Ulica: Kościuszki 50 B

7.3.4) Miejscowość: Stopnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1635000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 229 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.