Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00114749/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej Nr 101840 B w miejscowości Kolonia Przerośl, gm. Przerośl w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEROŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Przerośl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-427
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 5691019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przerosl.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przerosl.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44f0f2e2-2cb8-4687-a04a-967b5f88700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej Nr 101840 B w miejscowości Kolonia Przerośl, gm. Przerośl w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f0f2e2-2cb8-4687-a04a-967b5f88700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008601/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa drogi gminnej Nr 101840 B w miejscowości Kolonia Przerośl, gm. Przerośl w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej Nr 101840 B w miejscowości Kolonia Przerośl, gm. Przerośl w formule zaprojektuj i wybuduj, na odcinku o długości łącznej ok. 2,1 km.
Zamówienie obejmuje:
opracowanie projektu budowlanego i technicznego w zakresie: „Rozbudowy drogi gminnej Nr 101840 B w miejscowości Kolonia Przerośl, gm. Przerośl” obejmującego:
1) sporządzenie mapy do celów projektowych w skali 1:500,
2) sporządzenie projektów podziałów działek - zakres uzależniony jest od rozwiązań projektowych uzgodnionych z Zamawiającym, przy optymalizacji kosztów wynikających z zajętości terenu pod funkcje drogi,
3) sporządzenie materiałów projektowych do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczegółowymi, w tym przygotowanie załączników i uzyskanie opinii (art. 11b ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych Dz.U.2024.311 t.j.),
4) uzyskanie niezbędnych warunków technicznych i uzgodnień, w tym pozytywnej opinii Wójta Gminy Przerośl,
5) sporządzenie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
6) porządzenie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji wodnoprawnej (o ile będzie wymagany),
7) przeprowadzenie badań geotechnicznych rozpoznania warunków gruntowo-wodnych,
8) sporządzenie projektu budowlanego w pełnym zakresie,
9) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
10) uzyskanie decyzji ZRID (ewentualnie pozwolenia na budowę, zgłoszenia),
11) sporządzenie projektów technicznych branży drogowej oraz branżowych innych w przypadku konieczności usunięcia kolizji z infrastrukturą telekomunikacyjną, energetyczną,
12) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wymienionych wyżej branż,
13) sporządzenie przedmiarów robót z podziałem na branże,
14) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i tymczasowej organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień,
15) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót.
Roboty obejmują:
1) budowę układu komunikacyjnego z dostosowaniem do natężenia ruchu kategorii KR-1,
2) roboty pomiarowe, geodezyjne, przygotowawcze,
3) roboty rozbiórkowe, wycinki drzew i krzewów,
4) roboty ziemne związane z poszerzaniem jezdni, nasypy, wykopy pod konstrukcję drogi,
5) przebudowę/zabezpieczenie infrastruktury technicznej (telekomunikacyjnej, energetycznej) o ile będzie kolidowało z zamierzeniem inwestycyjnym,
6) Zamawiający nie wymaga budowy kanału technologicznego pod warunkiem, że Wykonawca uzyska wymagane prawem odstępstwo od Ministra Cyfryzacji,
7) wykonanie stabilizacji podłoża na szerokości korony drogi, rodzaj wzmocnienia dobrać w oparciu o uzyskane wyniki badań geotechnicznych gruntu w podłożu,
8) wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego C50/30 frakcji 0/31,5 mm, stabilizowanej mechanicznie na całej szerokości korony,
9) wykonanie jezdni o nawierzchni dwuwarstwowej bitumicznej,
10) wykonanie poboczy z kruszywa C50/30,
11) przebudowę i budowę zjazdów do istniejącej zabudowy o nawierzchni bitumicznej w granicach pasa drogowego, a na pozostałe działki rolne na szerokość pobocza (strona prawa lub lewa) o parametrach jak dla pojazdów rolniczych. Przewiduje się zjazdy na wszystkie działki występujące wzdłuż drogi gminnej (na działki większe obszarowo co najmniej 2-3 zjazdy). Lokalizację zjazdów należy uzgodnić na etapie projektowania z sołtysem wsi i właścicielami gruntów przyległych,
12) przebudowę skrzyżowania z drogą gminną,
13) odwodnienie powierzchniowe pasa drogowego do rowów drogowych odwadniających, na skarpy i pobocza; przebudowę istniejących przepustów oraz budowę nowych przepustów pod drogą i zjazdami w niezbędnym zakresie w celu zapewnienia prawidłowego odwodnienia drogi. Wloty i wyloty przepustów należy zakończyć ściankami prefabrykowanymi lub obrukować. Wykonać rowy drogowe,
14) wykonanie innych wymaganych elementów odwodnienia wg rozwiązań projektowych,
15) wykonanie humusowania i obsiania traw skarp i rowów,
16) wykonanie elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie pionowe i poziome oraz inne wymagane elementy wg. projektu stałej organizacji ruchu,
17) przeprowadzenie prób oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych,
18) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych (jeżeli powstanie taka konieczność).
Przedmiotowa droga gminna stanowi ciąg komunikacyjny i zlokalizowana jest na terenie województwa podlaskiego, powiat suwalski, gmina Przerośl, miejscowość Kolonia Przerośl, na działkach: Obręb ewidencyjny 0014 Przerośl, dz. nr geod: 1156; 1155 (częściowo); 1148/1; 1147/1. Numery działek zajętych czasowo: Obręb ewidencyjny 0014 Przerośl, dz. nr geod: 1161 (działka drogi gminnej).
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej „PFU”), stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przekazanym mu programem funkcjonalno-użytkowym, opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową i uzyskaną na jej podstawie decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji lub pozwoleniu na budowę, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części.
Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest brak możliwości skutecznego koordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co poważnie zagroziłoby właściwemu wykonaniu prac, nadmierne trudności techniczne wynikające ze specyfiki prowadzonych prac, zwiększenie kosztów inwestycji. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność wykonawczą i gwarancyjną. Inwestycja dotyczy jednego obiektu budowlanego, wprowadzenie większej ilości potencjalnych Wykonawców zaburzy realizację procesu budowlano-inwestycyjnego, zwiększy koszt inwestycji a także uniemożliwi wzięcie odpowiedzialności za cały obiekt przez jednego Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2186665,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4948950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2186665,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gilmera Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423475380
7.3.3) Ulica: Zamenhofa nr 29 lok. U3
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-435
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2186665,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont posadzki w budynku E w CKZ
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr4a) zlokalizowanych w miejscowości Gryfice.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.