Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128201/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00136211/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00147146/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00152388/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług noclegowych i restauracyjnych podczas XXII edycji Szkoły Letniej Zarządzania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacji i Zarządzania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 221
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-005
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.michalak@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://woiz.p.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług noclegowych i restauracyjnych podczas XXII edycji Szkoły Letniej Zarządzania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63068017-be68-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/W8/382/2023/03/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług noclegowych, restauracyjnych oraz konferencyjnych dla przewidywanej liczby 215 osób wraz z zapewnieniem 3 sal szkoleniowych (w tym jedna duża na min. 230 osób przez cały okres konferencji i dwie mniejsze – każda na minimum 30) osób na potrzeby organizacji konferencji dla Instytutu Zarządzania, Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Obiekt o standardzie minimum 4*, powinien być zlokalizowany w miejscu o łatwej dostępności komunikacyjnej tj. w maksymalnej odległości 100 km od drogi szybkiego ruchu/autostrady, pod warunkiem, że obiekt, który znajduje się w odległości większej niż 30 km od drogi szybkiego ruchu/autostrady powinien posiadać bezpośredni dostęp do innej drogi co najmniej wojewódzkiej. Ponadto z uwagi na fakt, iż część uczestników konferencji skorzysta z dojazdu do obiektu komunikacją publiczną, wymaga się, aby lokalizacja obiektu znajdowała się w odległości maksymalnie 10 km od dworca kolejowego lub autobusowego. Ponadto obiekt powinien posiadać zaplecze hotelowe umożliwiające zwiększenie zamówienia na zakwaterowanie i/lub wyżywienie dla dodatkowych 105 osób (prawo opcji, o którym mowa w Rozdziale II.e Specyfikacji Warunków Zamówienia). Niezbędne będą również dostępne miejsca parkingowe dla minimum 100 samochodów, należących do uczestników konferencji. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno-komunikacyjnej w zakresie realizacji zamówienia, osobom ze szczególnymi potrzebami, co najmniej w zakresie określonym minimalnymi wymaganiami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240, z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, zapewnić dostępności osobie ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić takiej osobie dostęp alternatywny w rozumieniu ustawy, o której mowa w zdaniu poprzednim. Wykonawca, realizując zamówienia, jest obowiązany stosować rozwiązania zapewniające dostępność, o której mowa w ustawie z dnia z 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz.2240, z późn. zm.), w sposób adekwatny do rodzaju i zakresu działań przewidzianych w umowie oraz charakteru zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w sposób nieprecyzyjny sformułował min. wymagania dotyczące organizacji kolacji grillowej drugiego dnia konferencji tj. 15.06.2023 roku oraz pojęcie obiektu, w którym zakwaterowani mieli być uczestnicy, co skutkowało naruszeniem zasady uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, a przede wszystkim wymogu jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia.INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- "Dostawę urządzeń multimedialnych, komputerów i innych podzespołów komputerowo sieciowych w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi" .
- Remont elewacji budynku Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska i Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi Delegatury w Sieradzu przy ul. POW 70/72
- MZŻ.262.11.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025 - Żłobek nr 16, ul. Zachodnia 55a
- Dostawa hafciarki w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów"
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiennika ciepła gaz-ciecz
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi konferencyjne dla Agencji Badań Medycznych
- Usługa hotelarska na potrzeby szkolenia dla kadry zarządzającej WUP i PUP oraz na potrzeby szkolenia WRRP
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Organizacji szkoleń specjalistycznych dla gmin
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.