eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokrsko › Odnowa centrum wsi Chotów poprzez modernizację drogi gminnej, drogi wewnętrznej i budowę oddziału przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowa centrum wsi Chotów poprzez modernizację drogi gminnej, drogi wewnętrznej i budowę oddziału przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mokrsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Mokrsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokrsko 231

1.5.2.) Miejscowość: Mokrsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-345

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438863277

1.5.8.) Numer faksu: 438863277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mokrsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a99ac7fd-b2f8-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa centrum wsi Chotów poprzez modernizację drogi gminnej, drogi wewnętrznej i budowę oddziału przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a99ac7fd-b2f8-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045947/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Odnowa centrum wsi Chotów poprzez modernizację drogi gminnej, drogi wewnętrznej i budowę oddziału przedszkolnego wraz zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108659

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFIDiS.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2612210,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 zamówienia – „Przedszkole”, której zakres obejmuje:
1) Budowę oddziału przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu (Rozbu-dowa, przebudowa, częściowa rozbiórka i zmiana sposobu użytkowania budynku remizy strażackiej na oddział przedszkolny)
Charakterystyczne parametry obiektu:
Kubatura brutto 1292,0 m3
Kubatura netto 696,5 m3
Powierzchnia zabudowy 253,4 m3
Powierzchnia użytkowa 213,0 m3
Wysokość budynku 6,50 m
Długość budynku 19,35 m
Szerokość budynku 15,05 m
Liczba kondygnacji I
Kąt dachu 250
Powierzchnia zagospodarowywanych działek - 1397,0 m2
Powierzchnia zabudowy projektowana - Przedszkole publiczne - 253,4 m2 (18,1%)
w tym:
powierzchnia zabudowy rozbudowywanej - 113,4 m2
powierzchnia zabudowy przebudowywanej - 140,0 m2
powierzchnia zabudowy do rozbiórki - 52,0 m2
Powierzchnia zabudowy istniejąca – remiza strażacka - 192,0 m2
Powierzchnia utwardzona kostką betonową projektowana:
dojazd do budynku, chodnik, opaska - 235,2 m2 (16,8%)
miejsca postojowe - 50,0 m2 (3,6%)
Powierzchnia terenów zielonych (biologicznie czynnych) - 858,4 m2 (61,4%)
Powierzchnia zabudowy projektowana 253,4 m2 co stanowi 18,1% (max 60%)
Powierzchnia biologicznie czynna 858,4 m2 co stanowi 61,4% (min 25%)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45321000-3 - Izolacja cieplna

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1696800,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 zamówienia – „Modernizacja drogi” której zakres obejmuje:
a) Przebudowę drogi gminnej nr 117052E w miejscowości Chotów o długości ok. 245 mb,
b) Przebudowę drogi wewnętrznej na działce nr 219 o dł. około 494 mb,
c) Przebudowę drogi wewnętrznej na działce nr 242 o dł. około 149 mb,
d) Przebudowę drogi wewnętrznej na działce nr 219 o dł. około 550 mb.
Parametry drogi gminnej, o której mowa w pkt. a)
•klasa drogi gminnej D (dojazdowa),
•prędkość projektowa od 30 do 50 km/h, (na łukach 30 km/h),
•kategoria ruchu KR1,
•szerokość pasa drogowego w projektowanych liniach rozgraniczających od 4,0 m (w miejscach przewężeń pasa drogowego) – do ok.7,2 m (lokalnie w miejscach usytuowania rowów przydrożnych)
Parametry dróg wewnętrznych, o których mowa w pkt. b-d)
•klasa drogi wewnętrzna,
•prędkość projektowa od 30 do 50 km/h, (na łukach 30 km/h),
•kategoria ruchu KR1,
•szerokość pasa drogowego w projektowanych liniach rozgraniczających od 7,0 m (w miejscach przewężeń pasa drogowego) – do ok.9,6 m (lokalnie w miejscach usytuowania rowów przydrożnych).

Roboty w zakresie budowy dróg
Roboty drogowe
Roboty w zakresie naprawy dróg
Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Instalowanie znaków drogowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 915409,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1697000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2641399,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1697000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KompleksBau Grzegorz Molik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532410192

7.3.3) Ulica: ul. Listopadowa 14

7.3.4) Miejscowość: Praszka

7.3.5) Kod pocztowy: 46-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1697000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1247638,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1248000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1247638,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „Larix” sp. z o.o. ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240865033

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1247638,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.