eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ PRODUKTÓW WARZYWNICTWA DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ PRODUKTÓW WARZYWNICTWA DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Załęska 76

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178580700

1.5.8.) Numer faksu: 178535420

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ PRODUKTÓW WARZYWNICTWA DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c38e00ce-d1d7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093290/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawy artykułów spożywczych oraz produktów warzywnictwa tj.: (przypraw, warzyw strączkowych suchych, sosów zimnych, kawy i herbaty, makaronu, ryb przetworzonych, warzyw)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2232/7/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 248164,71 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186234,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy artykułów spożywczych oraz produktów warzywnictwa
do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
ZADANIE I – PRZYPRAWY
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15830000-5 Cukier waniliowy - kolor biały lub lekko kremowy, aromat i smak w przyprawie – wanilia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 12 kg.
2. 15872000-1 Cynamon - konsystencja: sypka, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach - właściwe dla przyprawy. Opakowanie jednostkowe
od 5 do 10 kg. Ilość: 12 kg.
3. 15870000-7 Czosnek granulowany - konsystencja sypka, proszek lub granulat bez grudek i zlepów; dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach - właściwe dla przyprawy. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 70 kg.
4. 15893000-4 Koperek suszony – produkt dostarczony w szczelnym opakowaniu, po otwarciu opakowania intensywny zapach charakterystyczny dla przyprawy. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 30 kg.
5. 15872300-4 Kminek – produkt dostarczony w szczelnym opakowaniu, po otwarciu opakowania intensywny zapach charakterystyczny dla przyprawy. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 25 kg.
6. 15890000-3 Kwasek cytrynowy - kryształy sypkie, bez zlepów i grudek, barwa biała. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 15 kg.
7. 15870000-7 Liść laurowy - produkt dostarczony w szczelnym opakowaniu, po otwarciu opakowania intensywny zapach charakterystyczny dla przyprawy. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość:24 kg.
8. 15872300-4 Majeranek - produkt dostarczony w szczelnym opakowaniu, po otwarciu opakowania intensywny zapach charakterystyczny dla przyprawy. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość:38 kg.
9. 15893300-7 Przyprawa do zup w płynie - z surowców roślinnych, zwierzęcych lub ich mieszanin,
z dodatkiem naturalnych przypraw roślinnych, spożywczych dodatków smakowo - zapachowych, substancji wzmacniających smak i zapach, substancji poprawiających strukturę produktu. Opakowanie jednostkowe od 1 l do 5 l. Ilość: 1 250 l.
10. 15872200-3 Ziele angielskie - produkt dostarczony w szczelnym opakowaniu, po otwarciu opakowania intensywny zapach charakterystyczny dla przyprawy. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 30 kg.
11. 15891000-0 Barszcz czerwony – koncentrat w proszku konsystencja sypka, proszek barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach – właściwe dla barszczu. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 250 kg.
12. 15871000-4 Ocet - ocet spirytusowy 10 %. Opakowanie jednostkowe od 1 l do 5 l. Ilość: 320 l.
13. 15872000-1 Papryka suszona ostra - konsystencja sypka, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 100 kg.
14. 15872100-2 Pieprz czarny mielony - konsystencja sypka, bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 120 kg.
15. 15871200-6 Przyprawa do bigosu - konsystencja sypka, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 18 kg.
16. 15871200-6 Przyprawa do drobiu - konsystencja sypka, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 25 kg.
17. 15871200-6 Przyprawa do fasolki - konsystencja sypka, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 50 kg.
18. 15871200-6 Przyprawa do mięsa - konsystencja sypka, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 35 kg.
19. 15871270-7 Przyprawa jarzynowa typu Vegeta - konsystencja sypka, z widocznymi kawałkami suszonych warzyw, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach – właściwe dla przyprawy. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 450 kg.
20. 15891000-0 Rosół jarzynowy - konsystencja, sypka, z widocznymi kawałkami suszonych warzyw, proszek barwy żółtej bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smaki zapach – właściwe dla rosołu. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 700 kg.
21. 15871260-4 Sos koperkowy - konsystencja sypka, proszek barwy charakterystycznej
dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 50 kg.
22. 15871260-4 Sos pieczarkowy - konsystencja sypka, proszek barwy charakterystycznej
dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 250 kg.
23. 15871260-4 Sos myśliwski - konsystencja sypka, proszek barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 250 kg.
24. 15871260-4 Sos pieczeniowy - konsystencja sypka, proszek barwy charakterystycznej
dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 210 kg.
25. 15872400-5 Sól - spożywcza jodowana konsystencja sypka, kryształki bez grudek i zlepów. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 1 500 kg.
26. 15891400-4 Zupa grzybowa - konsystencja sypka z dodatkiem suszonych kawałków grzybów, proszek barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach – właściwe dla zupy. Opakowanie jednostkowe
od 5 do 10 kg. Ilość: 200 kg.
27. 15891400-4 Zupa pieczarkowa - konsystencja sypka z dodatkiem suszonych kawałków grzybów, proszek barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach – właściwe dla zupy. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 200 kg.
28. 15891900-9 Zupa brokułowa - konsystencja, proszek barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach – właściwe dla zupy. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 180 kg.
29. 15871260-4 Żurek w proszku - konsystencja, proszek barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach – właściwe dla zupy. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg. Ilość: 200 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 20601,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy artykułów spożywczych oraz produktów warzywnictwa
do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
ZADANIE II - MAKARON
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15851100-9 Makaron (duże różne kształty) - produkt otrzymany z surowców pochodzących
z przemiału ziarna pszenicy, z dodatkiem jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 20 kg. Ilość: 7 500 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 33525,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy artykułów spożywczych oraz produktów warzywnictwa
do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
ZADANIE III – SOSY ZIMNE
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15871230-5 Ketchup – skład: pomidory, cukier, sól, ocet, aromaty. Opakowanie jednostkowe od 1 kg do 5 kg. Ilość: 430 kg.
2. 15871273-8 Majonez - konsystencja jednolita, kremowa, gęsta, barwa właściwa dla zastosowanych surowców. Opakowanie jednostkowe od 1 kg do 5 kg. Ilość: 1 125 kg.
3. 15871250-1 Musztarda - konsystencja jednolita, kremowa, gęsta, barwa właściwa dla zastosowanych surowców i dodanych składników zapachowo-smakowych. Opakowanie jednostkowe od 1 kg do 5 kg. Ilość: 375 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 8396,35 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy artykułów spożywczych oraz produktów warzywnictwa
do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
ZADANIE IV – RYBY PRZETWORZONE
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15220000-6 Burgery rybne – produkt panierowany, głęboko mrożony, gotowy do obróbki termicznej. Skład z zawartością mięsa ryby min. 40%, o masie 1 szt. min. 100g. Opakowanie jednostkowe
od 5 kg do 10 kg. Ilość: 1 900 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 15200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy artykułów spożywczych oraz produktów warzywnictwa
do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
ZADANIE V – KAWA I HERBATA
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 15862000-8 Kawa zbożowa - produkt spożywczy otrzymywany przez wysuszenie wodnego wyciągu prażonych zbóż, korzeni cykorii i buraka cukrowego z dodatkiem lub bez innych surowców i substancji dodatkowych o konsystencji proszku. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 25 kg. Ilość: 550 kg.
2. 15860000-4 Herbata granulowana czarna. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 25 kg. Ilość: 600 kg.
3. 15860000-4 Herbata owocowa – produkt spożywczy otrzymywany przez wysuszenie owoców np. aronii, jabłek, kwiatu hibiskusa, owoców maliny, owoców czarnej porzeczki, skórki pomarańczowej
z dodatkiem lub bez innych surowców i substancji dodatkowych. Herbata ekspresowa, w saszetkach
od 50 g do 100 g, o wydajności 20 l ze 100 g herbaty. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 25 kg. Ilość: 700 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 25245,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy artykułów spożywczych oraz produktów warzywnictwa
do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
ZADANIE VI – WARZYWA STRĄCZKOWE SUSZONE, ŁUSKANE
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 03212213-6 Groch suszony łuskany – suszony produkt wolny od zanieczyszczeń. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 20 kg. Ilość: 600 kg.
2. 03221210-1 Fasola Jaś - średnia suszona. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 20 kg. Ilość: 1 400 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane

4.5.5.) Wartość części: 8296,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy artykułów spożywczych oraz produktów warzywnictwa
do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.5.5.) Wartość części: 86485,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20601,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84509,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20601,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH „DORO” DOROTA DOBERSTAJN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: MŁYŃSKA 30

7.3.4) Miejscowość: INOWROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20601,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33525,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33525,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYTWÓRNIA MAKARONU KAZIMIERZ CHRZANOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170006514

7.3.3) Ulica: KOLEJOWA 13

7.3.4) Miejscowość: PRZECŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 39-320

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8396,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13552,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8396,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH „DORO” DOROTA DOBERSTAJN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: MŁYŃSKA 30

7.3.4) Miejscowość: INOWROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8396,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA LODÓW I MROŻONEK „POLARIS” SP. J. SUROWIECKI PIOTR I SYNOWIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621003447

7.3.3) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 28

7.3.4) Miejscowość: JANÓW LUBELSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25245,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29131,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25245,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH „DORO” DOROTA DOBERSTAJN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: MŁYŃSKA 30

7.3.4) Miejscowość: INOWROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25245,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8296,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8296,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH „DORO” DOROTA DOBERSTAJN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: MŁYŃSKA 30

7.3.4) Miejscowość: INOWROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8296,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-10-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86485,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208733,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86485,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621600219

7.3.3) Ulica: SOKOLINA 19A

7.3.4) Miejscowość: SOKOLINA

7.3.5) Kod pocztowy: 28-506

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86485,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-01 do 2022-10-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

BRAK.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.