Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165544/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00171252/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00270712/01 - Wynik z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO I SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU „CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIADKOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659272
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 13
1.4.2.) Miejscowość: Dziadkowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 17-306
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@doradztwo-przetargi.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.dziadkowice.wrotapodlasia.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217904
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00165544
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający na podstawie art. 105 oraz 106 ustawy Pzp żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowana nawierzchnia poliuretanowa, spełnia określone przez Zamawiającego minimalne wymagania określone w dokumentacji technicznej:
a) Raport z badań na zgodność z normą PN – EN 14877:2014, wydany przez uprawnioną instytucję (IAAF, ISA SPORT, Labo sport, Sports labs etc), potwierdzający określone parametry techniczne oferowanej nawierzchni.;
b) Atest Higieniczny PZH lub równoważny.;
c) Certyfikat FIBA.;
d) Badania potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne według normy DIN18035-6:2021-08, wydane przez laboratorium posiadające akredytacje, potwierdzające wartości pierwiastków śladowych.;
e) Kompletny raport z badania zawartości WWA, określający kategorię.;
f) Karta techniczna systemu oferowanej nawierzchni z poliuretanu, potwierdzona przez producenta nawierzchni.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
a) Raport z badań na zgodność z normą PN – EN 14877:2014, wydany przez uprawnioną instytucję (IAAF, ISA SPORT, Labo sport, Sports labs etc), potwierdzający określone parametry techniczne oferowanej nawierzchni.;
b) Atest Higieniczny PZH lub równoważny.;
c) Certyfikat FIBA.;
d) Badania potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne według normy DIN18035-6:2021-08, wydane przez laboratorium posiadające akredytacje, potwierdzające wartości pierwiastków śladowych.;
e) Kompletny raport z badania zawartości WWA, określający kategorię.;
f) Karta techniczna systemu oferowanej nawierzchni z poliuretanu, potwierdzona przez producenta nawierzchni.
W/w przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.
Jeśli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie jednokrotnie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-08 12:00
Po zmianie:
2025-05-19 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
https://ezamowienia.gov.pl
Po zmianie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68efd06c-5629-4a1a-aa9a-bda242d9e2ad
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-08 12:15
Po zmianie:
2025-05-19 12:15
INNE PRZETARGI DZIADKOWICE
więcej: przetargi DZIADKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Opieka konserwacyjna i serwisowa oraz świadczenie Usług konsultacyjno-wdrożeniowych posiadanego systemu klasy ERP
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa modułu do oprogramowania OŚRODEK, umożliwiającego internetową obsługę wniosków o udostępnienie danych z wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Zakup serwera do tworzenia i przywracania kopii zapasowych systemów informatycznych wraz z wbudowanym dedykowanym oprogramowaniem oraz z macierzą dyskową
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.