eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › "Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970774733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.grubecka@szpital-nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/zapytania_email,120820,26e7beb9a3aad9e8ac49a89798eadedb.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-692ad512-be4c-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032668/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.67 Gazy medyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127476

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-280-10/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 107393,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 124263,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 18589,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 39803,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 21861,77 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 23749,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 68541,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawę prawną unieważnienia prowadzonego postępowania stanowi art. 255 pkt 6 ustawy z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ), dalej PZP”, zgodnie z którym unieważnia się postępowanie w przypadku, gdy:
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ogłoszeniem z dnia 09 marca 2023r. (2023/BZP 00127476/01) Zamawiający, tj. Wielospecjalistyczny Samodzielny Szpital SP ZOZ w Nowej Soli, wszczął postępowanie prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji (art. 275 pkt 2 PZP) pn.: „Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ
w Nowej Soli”. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 09 marca 2023 roku na stronie internetowej Zamawiającego – Platforma zakupowa Wielospecjalistycznego Samodzielnego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli. Termin do składania ofert wyznaczony został na dzień 29 marca 2023 roku do godz. 10:00.
W trakcie badania i oceny ofert, które wpłynęły do Zamawiającego zauważono błąd w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ i w formularzu cenowym – załącznik nr 2.1 do SWZ. Zamawiający błędnie określił liczbę miesięcy dzierżawy, w poz. 4 – dzierżawy zaworu dozującego i w poz. nr 5 dzierżawy wózków w liczbie 6
a powinna by warto na okres trwania umowy – 12 miesięcy.
W formularzu cenowym – załącznik nr 2.7 do SWZ, w poz. nr 2 Zamawiający błędnie określił liczbę miesięcy dzierżawy dla 1 aparatu do podawania tlenku azotu N2 med. 800ppm w ilości 1 szt/miesiąc a być powinna wartość na okres trwania umowy - 12 miesięcy.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2022r., poz. 1710), zamawiający informuje, że unieważnił prowadzone postępowanie w Pakiecie 2, 3, 4, 5 ze względu, iż złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2022r., poz. 1710), zamawiający informuje, że unieważnił prowadzone postępowanie w Pakiecie 2, 3, 4, 5 ze względu, iż złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2022r., poz. 1710), zamawiający informuje, że unieważnił prowadzone postępowanie w Pakiecie 2, 3, 4, 5 ze względu, iż złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2022r., poz. 1710), zamawiający informuje, że unieważnił prowadzone postępowanie w Pakiecie 2, 3, 4, 5 ze względu, iż złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2022r., poz. 1710), Zamawiający informuje, że unieważnił prowadzone postępowanie w pakiecie 6 ze względu, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 23 749,20zł brutto, a cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę 32 967,00zł. Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację w/w zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32967 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32967 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawę prawną unieważnienia prowadzonego postępowania stanowi art. 255 pkt 6 ustawy z 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ), dalej PZP”, zgodnie z którym unieważnia się postępowanie w przypadku, gdy:
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ogłoszeniem z dnia 09 marca 2023r. (2023/BZP 00127476/01) Zamawiający, tj. Wielospecjalistyczny Samodzielny Szpital SP ZOZ w Nowej Soli, wszczął postępowanie prowadzone w trybie podstawowym z możliwością negocjacji (art. 275 pkt 2 PZP) pn.: „Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby WS SP ZOZ
w Nowej Soli”. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 09 marca 2023 roku na stronie internetowej Zamawiającego – Platforma zakupowa Wielospecjalistycznego Samodzielnego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli. Termin do składania ofert wyznaczony został na dzień 29 marca 2023 roku do godz. 10:00.
W trakcie badania i oceny ofert, które wpłynęły do Zamawiającego zauważono błąd w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ i w formularzu cenowym – załącznik nr 2.1 do SWZ. Zamawiający błędnie określił liczbę miesięcy dzierżawy, w poz. 4 – dzierżawy zaworu dozującego i w poz. nr 5 dzierżawy wózków w liczbie 6
a powinna by warto na okres trwania umowy – 12 miesięcy.
W formularzu cenowym – załącznik nr 2.7 do SWZ, w poz. nr 2 Zamawiający błędnie określił liczbę miesięcy dzierżawy dla 1 aparatu do podawania tlenku azotu N2 med. 800ppm w ilości 1 szt/miesiąc a być powinna wartość na okres trwania umowy - 12 miesięcy.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.