eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice"Wykonanie robót budowlanych dla 2 zadań inwestycyjnych przy ul. Nowobielańskiej 102 w Skierniewicach"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych dla 2 zadań inwestycyjnych przy ul. Nowobielańskiej 102 w Skierniewicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468345100

1.5.8.) Numer faksu: 468345151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie robót budowlanych dla 2 zadań inwestycyjnych przy ul. Nowobielańskiej 102 w Skierniewicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca7ea93-1097-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00217859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000691/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa mini-trybun oraz ławek dla zawodników rezerwowych na obiekcie sportowym przy ul. Nowobielańskiej 102 w Skierniewicach

1.1.8 Budowa nowego ogrodzenia obiektu i boiska na obiekcie sportowym przy ul. Nowobielańskiej 102

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174594/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.40.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154000,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: „Budowa mini-trybun oraz ławek dla zawodników rezerwowych na obiekcie sportowym przy ul. Nowobielańskiej 102 w Skierniewicach”
Roboty budowlane polegać będą na przygotowaniu terenu robót, montaż mini-trybun, ławek dla zawodników rezerwowych, wykonanie utwardzenia terenu stanowiącego dojście do mini-trybun oraz nasadzenia szpaleru roślinności ozdobnej
Wszelkie prace należy wykonywać w oparciu o załączoną dokumentację projektową, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wszelkimi obowiązującymi normami.
Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację projektową. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji projektowej.
W przypadku kiedy z projektu budowlanego/wykonawczego nie wynika wprost zakres robót należy posiłkować się elementami zawartymi w przedmiarach robót.
Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami).

UWAGA:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych
w dokumentacji,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty
i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.

2. Do zakresu podstawowego należą również:
- odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury.
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz.
Zamówienie należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
2) roboty elektryczne,
3) roboty inżynieryjne i budowlane,
4) roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 
   
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 23072,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: „Budowa nowego ogrodzenia obiektu i boisk na obiekcie sportowym przy ul. Nowobielańskiej 102””
Roboty budowlane polegać będą na przygotowaniu terenu robót, rozbiórkę ogrodzenia, montaż ogrodzenia, wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej bramy.

Wszelkie prace należy wykonywać w oparciu o załączoną dokumentację projektową, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wszelkimi obowiązującymi normami.
Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację projektową. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji projektowej.
W przypadku kiedy z projektu budowlanego/wykonawczego nie wynika wprost zakres robót należy posiłkować się elementami zawartymi w przedmiarach robót.
Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami).



UWAGA:

1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych
w dokumentacji,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty
i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.

2. Do zakresu podstawowego należą również:
- odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury.
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz.
Zamówienie należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
2) roboty elektryczne,
3) roboty inżynieryjne i budowlane,
4) roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 
   
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 23127,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Miasto Skierniewice, działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym pn: „Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn: Część I: „Budowa mini-trybun oraz ławek dla zawodników rezerwowych na obiekcie sportowym przy ul. Nowobielańskiej 102 w Skierniewicach” Część II: „Budowa nowego ogrodzenia obiektu i boisk na obiekcie sportowym przy ul. Nowobielańskiej 102”, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie złożono jedną ofertę.
1. Oferta Wykonawcy MAJMAT Mateusz Felczyński, Sierakowice Prawe 135a, 96-100 Skierniewice.

W Specyfikacji Warunków Zamówienia (rozdział XIV) zawarto zapis, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta złożona przez w/w Wykonawcę nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a co za tym idzie podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust 2 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postepowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ponadto Zamawiający żądał od Wykonawców wniesienia wadium, zgodnie z zapisami SWZ w pkt. XVI do dnia 23.09.2021r. do godz. 08:30. Wadium Wykonawcy wpłynęło do Zamawiającego w dniu 23.09.2021r., o godz. 10:10 czyli po terminie wskazanym w SWZ.
Powyższe okoliczności stanowią, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 oraz pkt. 14 ustawy Pzp podstawę do odrzucenia oferty złożonej przez MAJMAT Mateusz Felczyński.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Miasto Skierniewice, działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym pn: „Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych pn: Część I: „Budowa mini-trybun oraz ławek dla zawodników rezerwowych na obiekcie sportowym przy ul. Nowobielańskiej 102 w Skierniewicach” Część II: „Budowa nowego ogrodzenia obiektu i boisk na obiekcie sportowym przy ul. Nowobielańskiej 102”, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie złożono jedną ofertę.
1. Oferta Wykonawcy MAJMAT Mateusz Felczyński, Sierakowice Prawe 135a, 96-100 Skierniewice.

W Specyfikacji Warunków Zamówienia (rozdział XIV) zawarto zapis, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta złożona przez w/w Wykonawcę nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a co za tym idzie podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust 2 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postepowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ponadto Zamawiający żądał od Wykonawców wniesienia wadium, zgodnie z zapisami SWZ w pkt. XVI do dnia 23.09.2021r. do godz. 08:30. Wadium Wykonawcy wpłynęło do Zamawiającego w dniu 23.09.2021r., o godz. 10:10 czyli po terminie wskazanym w SWZ.
Powyższe okoliczności stanowią, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 oraz pkt. 14 ustawy Pzp podstawę do odrzucenia oferty złożonej przez MAJMAT Mateusz Felczyński.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126496,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126496,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.