eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPodniesienie jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. St. Konarskiego w Rzeszowie poprzez wdrożenie kompleksowego programu rozwojowego szkoły



Ogłoszenie z dnia 2025-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podniesienie jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. St. Konarskiego w Rzeszowie poprzez wdrożenie kompleksowego programu rozwojowego szkoły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0af974b9-2ad7-4c49-9600-67a95c4d9469

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. St. Konarskiego w Rzeszowie poprzez wdrożenie kompleksowego programu rozwojowego szkoły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0af974b9-2ad7-4c49-9600-67a95c4d9469

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074069/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa polegająca na podniesieniu jakości edukacji w I LO w Rzeszowie poprzez wdrożenie kompleksowego programu polegającego na realizacji pakietu szkoleń i warsztatów z podziałem na części:

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Wydobyć sukces - innowacyjne liceum przyszłości" współfinansowany ze środków w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. Numer identyfikacyjny projektu/programu nr projektu: FEPK.07.12-IP.01-0033/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148801

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 297550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Moduł 1: Kompetencje społeczne i społeczno–emocjonalne jako fundament efektywnego uczenia się – edycja wiosna 2025 i edycja jesień 2025/wiosna 2026
1.1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
1.2. Uczestnikami zajęć są uczniowie klas pierwszych LO w ilości 4 klas (edycja wiosna 2025) i 5 klas (edycja jesień 2025/wiosna 2026).
1.3. Szkolenie ma na celu wszechstronny rozwój kompetencji społecznych i emocjonalnych uczniów klas 1 Liceum. Dzięki któremu uczniowie będą lepiej przygotowani do efektywnego uczenia się, radzenia sobie z wyzwaniami szkolnymi i życiowymi. Warsztaty obejmują zagadnienia:
1) Motywacja i pewność siebie.
2) Samodzielność i zarządzenie pracą własną.
3) Logiczne, analityczne i krytyczne myślenie.
4) Kreatywność i predyspozycje.
5) Emocje i stres.
6) Relacje of-line i on-line bez przemocy.
1.4. Oczekiwane efekty po przeprowadzeniu warsztatów:
1) Motywacja i pewność siebie:
a. Zwiększenie motywacji do nauki: Uczniowie będą lepiej rozumieć znaczenie edukacji i czerpać większą satysfakcję z procesu uczenia się.
b. Pewność siebie w działaniach szkolnych i pozaszkolnych: Uczniowie zyskają pewność w swoich umiejętnościach, co przełoży się na aktywniejszy udział w lekcjach i pozaszkolnych projektach.
2) Samodzielność i zarządzanie pracą własną:
a. Rozwinięcie umiejętności planowania i organizacji pracy: Uczniowie będą potrafili efektywnie zarządzać czasem i zadaniami, co pozwoli im na lepsze osiąganie celów edukacyjnych.
b. Zwiększenie odpowiedzialności za własne działania: Uczniowie będą świadomi konieczności samodzielnej pracy i odpowiedzialności za swoje wyniki.
3) Logiczne, analityczne i krytyczne myślenie:
a. Rozwinięcie umiejętności analizy i oceny informacji: Uczniowie będą potrafili krytycznie podchodzić do źródeł informacji i formułować wnioski na podstawie rzetelnych danych.
b. Umiejętność rozwiązywania problemów: Uczniowie będą lepiej radzić sobie z rozwiązywaniem złożonych problemów i wyzwań edukacyjnych.
4) Kreatywność i predyspozycje:
a. Stymulowanie kreatywności: Uczniowie będą zachęcani do myślenia poza schematami i wykorzystywania swojej wyobraźni w procesie nauki.
b. Rozpoznawanie i rozwijanie własnych predyspozycji: Uczniowie będą lepiej rozumieć swoje mocne strony i jak je efektywnie wykorzystywać w nauce.
5) Emocje i stres:
a. Rozwijanie umiejętności radzenia sobie ze stresem: Uczniowie będą potrafili identyfikować źródła stresu i stosować techniki radzenia sobie z nim.
b. Zwiększenie świadomości emocjonalnej: Uczniowie będą lepiej rozumieć swoje emocje i jak wpływają one na ich zachowanie oraz proces uczenia się.
6) Relacje offline i online bez przemocy:
a. Zwiększenie świadomości zagrożeń online i cyberbezpieczeństwa: Uczniowie będą świadomi zagrożeń w sieci i nauczą się, jak chronić swoje dane osobowe oraz jak reagować na cyberprzemoc.
b. Zapobieganie przemocy i budowanie kultury szacunku: Uczniowie będą lepiej rozumieć, jak unikać i reagować na przemoc, zarówno offline, jak i online, promując kulturę wzajemnego szacunku i zrozumienia.
1.5. Forma przeprowadzonych usługi – zajęcia warsztatowe.
1.6. Czas trwania zajęć dla jednej klasy 18 godzin dydaktycznych.
1.7. Łączna liczba godzin w edycji wiosna 2025 – 18 godzin dydaktycznych x 4 klasy = 72 godziny dydaktyczne.
1.8. Łączna liczba godzin w edycji jesień 2025/wiosna 2026 – 18 godzin dydaktycznych x 5 klas = 90 godzin dydaktycznych.
1.9. Realizacja zadania od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r. z tym, że:
a) Edycja wiosna 2025 od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 27.06.2025 r.
b) Edycja jesień 2025/wiosna 2026 od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
1.10. Zakres usługi 162 godziny dydaktyczne zajęć w dwóch edycjach. 72 godziny dydaktyczne - edycja wiosna 2025 i 90 godzin dydaktycznych- edycja jesień 2025/wiosna 2026.

2. Moduł 2: Kompetencje w zakresie uczenia się – edycja wiosna 2025 i edycja jesień 2025/wiosna 2026
2.1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
2.2. Uczestnikami zajęć są uczniowie klas pierwszych LO w ilości 4 klas (edycja wiosna 2025) i 5 klas (edycja jesień 2025/wiosna 2026).
2.3. Warsztaty obejmują następujące zagadnienia kształcące kompetencje kluczowe niezbędne w procesie uczenia się oraz na rynku pracy przy użyciu technik, narzędzi i metod gwarantujących szybkie efekty:
1) Zasady organizacji czasu i planowania nauki.
2) Jak skutecznie aktywować obie półkule – ćwiczenia.
3) Eliminacja błędów i złych nawyków czytelniczych.
4) Efektywna nauka, techniki pamięciowe, mnemotechniki.
5) Trening koncentracji uwagi wraz z ćwiczeniami.
6) Praktyczne wykorzystanie nowych umiejętności, m.in sztuka notowania (mapy mentalne).
2.4. Forma przeprowadzonych usługi – zajęcia warsztatowe.
2.5. Czas trwania zajęć dla jednej klasy 18 godzin dydaktycznych.
2.6. Łączna liczba godzin w edycji wiosna 2025 – 18 godzin dydaktycznych x 4 klasy = 72 godziny dydaktyczne.
2.7. Łączna liczba godzin w edycji jesień 2025/wiosna 2026 – 18 godzin dydaktycznych x 5 klas = 90 godzin dydaktycznych.
2.8. Realizacja zadania od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r. z tym, że:
a) Edycja wiosna 2025 od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 27.06.2025 r.
b) Edycja jesień 2025/wiosna 2026 od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
2.9. Zakres usługi 162 godziny dydaktyczne zajęć w dwóch edycjach. 72 godziny dydaktyczne – edycja wiosna 2025 i 90 godzin dydaktycznych – edycja jesień 2025/wiosna 2026.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) wraz z załącznikiem
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- stanowiące załączniki dla SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 66000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Moduł 1: Kompetencje kluczowe jako fundament efektywnego nauczania
1.1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina dydaktyczna (45 minut).
1.2. Uczestnikami zajęć jest łącznie 56 nauczycieli w podziale na 7 grup po 8 osób w grupie .
1.3. Usługa realizowana będzie w formie warsztatów szkoleniowych / seminariów dyskusyjnych w formule hybrydowej tj. 50% wsparcia będzie realizowane w formie stacjonarnej a drugie 50% w formie zdalnej. Zamawiający udostępni dla zajęć zdalnych aplikację Microsoft Teams oraz sprzęt komputerowy.
1.4. Szkolenie składa się z 4 modułów:
1) Celem zamówienia jest aktualizacja wiedzy z zakresu konstruowania programów nauczania i praktycznego wykorzystania najnowszych trendów w tej dziedzinie:
a) umiejętność korzystania z mediów,
b) gamifikacja,
c) uczenie adaptacyjne,
d) mikrouczenia,
e) VR.
Czas realizacji modułu – 12 godz.
2) Poznanie oraz wdrożenie innowacyjnych metod nauczania wspierających proces nabywania kompetencji kluczowych. Do wyboru 5 spośród wybranych przez Zamawiającego:
a) tekst argumentacyjny,
b) mapy mentalne,
c) metaplan,
d) drzewko decyzyjne,
e) WebQuest,
f) projekt edukacyjny,
g) drama,
h) debata,
i) portfolio z wykorzystaniem technologii cyfrowych z zachowaniem zasad cyberbezpieczeństwa)
Czas realizacji modułu – 16 godz.
3) Mnemotechniki i ich zastosowanie w procesie nauczania oraz pracy własnej - poznanie najskuteczniejszych mnemotechnik i ich praktyczne zastosowanie, umiejętność doboru narzędzia do poszczególnych zespołów klasowych, a także wykorzystanie w pracy własnej z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu.
Czas realizacji modułu – 16 godz.
4) Tutoring i mentoring w kształtowaniu kompetencji kluczowych – tutor opiekun i doradca.
Czas realizacji modułu – 16 godz.
1.5. Forma przeprowadzonych usług – zajęcia warsztatowe stacjonarne i zdalne – forma hybrydowa.
1.6. Czas trwania zajęć dla jednej grupy – 8 dni w przedziale od 6 do 8 godzin dydaktycznych jednakże nie więcej niż 60 godzin dydaktycznych łącznie. Przewiduje się zajęcia dla jednej grupy w podziale na lata według następującego schematu:
2025 r. - 45 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy (30 godz. dyd. w terminie od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 30.06.2025 r., 15 godz. dyd. w terminie 15.09.2025 r. – 20.12.2025 r.),
2026 r. – 15 godzin dydaktycznych zajęć dla jednej grupy w terminie 02.01.2026 r. – 26.06.2026 r.
1.7. Łączny czas trwania usługi łącznie 60 godzin dydaktycznych (8 dni) x 7 grup nauczycieli = 420 godziny dydaktycznych (56 dni).
1.8. Uczestnikom zostaną zapewnione również materiały pomocnicze.
1.9. Wykonawca zapewni ciepły posiłek (obiad dwudaniowy) wraz z przerwą kawową w dni realizacji wsparcia w formie stacjonarnej. Do kalkulacji należy przyjąć:
a) 224 ciepłe posiłki (obiady dwudaniowe) = 56 nauczycieli x 4 dni. Obiad dla każdego uczestnika składać się będzie z dwóch dań: zupy oraz drugiego dania, które może być mięsne i/lub bezmięsne – zgodnie z preferencjami i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym na etapie realizacji usługi. Menu serwowanych dań nie może się powtarzać. Każdy posiłek winien być przygotowywany z wysokiej jakości składników, a następnie zapakowany w szczelne, termiczne opakowania, które zapewnią jego świeżość i odpowiednią temperaturę aż do momentu spożycia. Zamawiający zapewnia dedykowane pomieszczenie, w którym uczestnicy będą mogli skonsumować posiłek w dogodnych warunkach.
b) 224 przerwy kawowe = 56 nauczycieli x 4 dni. W skład przerwy kawowej wchodzi: kawa rozpuszczalna i mielona, herbata, woda mineralna gazowana i/lub niegazowana 0,5l/osoba, mleko/mleczko do kawy, cukier, cytryna, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka dla każdego uczestnika.
1.10. Realizacja zadania od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r. z tym, że:
a) Edycja wiosna 2025 od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 27.06.2025 r.
b) Edycja jesień 2025/wiosna 2026 od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
1.11. Zakres usługi 420 godzin dydaktycznych.

2. Moduł 2: Indywidualne doskonalenie nauczycieli
2.1. Usługa realizowana jest w jednostce miary – godzina zegarowa (60 minut).
2.2. Uczestnikami zajęć jest łącznie 56 nauczycieli.
2.3. Usługa będzie prowadzana w formie superwizji, mentoringu, ementoringu, wsparcia merytorycznego , doradztwo lub konsultacje indywidualne dla nauczycieli zgodnie z potrzebami. w zakresie odnoszącym się do kwestii problematycznych lub niezrozumiałych z tematyki realizowanej w ramach modułu: Kompetencje kluczowe jako fundament efektywnego nauczania oraz innych specyficznych problemów, na które natrafia lub doświadcza nauczyciel, w tym wsparcie psychologiczno-pedagogiczne m.in. przeciwdziałające wypaleniu zawodowemu.
2.4. Zalecane 2 dyżury specjalistów po 6 godz. w tygodniu, minimum 2 specjalistów jednocześnie termin do ustalenia z zamawiającym, w szczególnych przypadkach, możliwe soboty.
2.5. Forma przeprowadzonych usług – wsparcie indywidualne.
2.6. Czas trwania wsparcia indywidualnego dla jednego nauczyciela – 12 godzin zegarowych.
2.7. Łączny czas trwania usługi 12 godzin zegarowych x 56 nauczycieli = 672 godzin zegarowe.
2.8. Realizacja zadania od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r.
2.9. Zakres usługi 672 godziny zegarowe.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) wraz z załącznikiem
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- stanowiące załączniki dla SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 231550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133836291

7.3.3) Ulica: ul. Niedzielskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-036

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265188,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podkarpacki Zespół Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133836291

7.3.3) Ulica: ul. Niedzielskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-036

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-26

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. pkt 8.3
Okres realizacji dla części 1 zamówienia od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r. z zastrzeżeniem terminów poszczególnych edycji:
Moduł 1
a) edycja wiosna 2025 od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 27.06.2025 r.,
b) edycja jesień 2025/wiosna 2026 od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
Moduł 2
a) edycja wiosna 2025 od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 27.06.2025 r.
b) edycja jesień 2025/wiosna 2026 od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.

Okres realizacji dla części 2 zamówienia od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r. z zastrzeżeniem terminów poszczególnych edycji:
Moduł 1
a) edycja wiosna 2025 od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 27.06.2025 r.,
b) edycja jesień 2025/wiosna 2026 od dnia 01.09.2025 r. do dnia 26.06.2026 r.
Moduł 2
a) od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 26.06.2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.