Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00179888/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 395-16-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,194749,d7ca50c3c5e8425349891bed7c914ce4.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c35bb3b-f8c7-4b70-a34b-7e4178ccacba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043001/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.118 Doraźne usługi cateringowe związane z organizacją posiedzeń Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego, jego komisji problemowych oraz konferencji
1.3.120 Doraźne usługi cateringowe związane z organizacją sesji Sejmiku Województwa, klubów oraz posiedzeń Komisji i Odznaki Honorowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.38.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86932,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa
2. Szczegółowy opis oraz planowany zakres ilościowy dla poszczególnych zestawów (8 szt.) zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ).
3. Wykonawca oblicza cenę oferty w Dodatku nr 1A do SWZ – „Formularz cenowy”, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania, przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia).
5. Wykonawca zobowiązany jest do podania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego, w sposób estetyczny.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym (osobami wskazanymi przez zamawiającego do kontaktów) na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja Backstage Paulina Płońska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591780022
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-369
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RESTAURACJA BACKSTAGE PAULINA PŁOŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
RESTAURACJA BACKSTAGE PAULINA PŁOŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków wraz z izolatorem klasy C dla Zakładu Medycyny Nuklearnej z Ośrodkiem PET Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 15 w Kielcach, ul. Struga 6
- Zakup i dostawa siatek i taśm do naprawy statyki narządu rodnego
- Zakup i wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach przy ul. Witosa 78B.
- Zakup wraz z dostawą materiałów i odczynników do wytworzenia 18F-FDG oraz dzierżawa wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18F -FDG wraz z zestawem niezbędnych materiałów i odczynników.
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - Przebudowa ul. Krakowskiej na odcinku od ul. Kaczmarka do ul. Armii Krajowej"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy usług gastronomicznych oraz noclegowych świadczonych na potrzeby uczestników kursów Szkoły Letniej 2025 oraz "Obozu Młodzieżowego Lato Odkrywców 2025"
- Zakup usługi hotelarskiej i restauracyjnej na potrzeby szkolenia kaskadowego i międzynarodowych warsztatów eksperckich, finansowanych ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
- Zakup usługi hotelowo-restauracyjnej na potrzeby szkolenia dla 200 osób w ramach projektu ,,IN SERVICE ++" finansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi wyjazdów studyjnych pracowników Muzeum Getta Warszawskiego
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI POSIEDZENIA ŚWIĘTOKRZYSKIEJ RADY INNOWACJI
- Zakup usług hotelowych i gastronomicznych na potrzeby organizacji regionalnej konferencji szkoleniowej sędziów i asesorów sądowych czterech wojewódzkich sądów administracyjnych
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.