eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont łazienek Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie - Budynek szkoły piony w osi A/2-3



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienek Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie – Budynek szkoły piony w osi A/2-3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Elektrycznych nr 1 im. Powstańców Śląskich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@zsel1.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsel1.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zsel1.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łazienek Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie – Budynek szkoły piony w osi A/2-3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65842255-d15b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091746/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont łazienek w budynku szkoły Zespołu Szkół Elektrycznych nr 1 przy ul. Kamieńskiego w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156820/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200579,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pionu toalet w budynku szkoły w osi A/2-3 obejmujący wykonanie m.in.:
• Kompletna wymiana pionów (wod.-kan., C.O.) w całym pionie łazienek oraz pomieszczeniach przyziemia. Wymianę należy zacząć poza pomieszczeniami łazienek i magazynu tak aby instalacje w wyremontowanych pomieszczeniach były w całości nowe.
• W pomieszczeniach magazynowych na Parterze należy przygotować instalację pod planowaną na kolejne lata adaptację pomieszczeń na łazienki. Ze względu na techniczny charakter pomieszczeń mają one pozostać w surowym stanie.
• W łazienkach na p1 i p3 planowany jest gruntowny remont, kompletna wymiana instalacji, przyborów, okładzin ściennych i kabin, malowanie pomieszczeń
• W łazience na p2 planowane są prace konieczne do zabezpieczenia pomieszczeń na czas remontu (czasowy demontaż przyborów i kabin), oraz odbicie niezbędnej ilości okładzin ściennych (płytek) w celu wykonania wymiany pionów, oraz podłączenia instalacji do nowych pionów. Wymiana podejść pod ubikacje. Po wykonaniu prac należy zamontować wcześniej zdemontowane przybory i kabiny, uzupełnić okładziny ścienne, przemalować pomieszczenia nad linią płytek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184466,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225057,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184466,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana „PRACUŚ”, Bogdan Kula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781023995

7.3.3) Ulica: os. Albertyńskie 19/44

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-853

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184466,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia 200 579,61 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 została ustalona na kwotę 57 748.29 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.