Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00086372/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pn.: „Organizacja konferencji”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚCP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240754902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 47
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 743-91-60; 32/743-91-80; 32/743-92-03
1.5.8.) Numer faksu: 32-743-91-61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@scp-slask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scp-slask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5cce3f4-b7e1-416a-b0d6-57096502b0ea1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pn.: „Organizacja konferencji”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5cce3f4-b7e1-416a-b0d6-57096502b0ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023769/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja konferencji wdrażanie działań FE SL 2021-2027- Czas na zmiany, czyli jak generować innowacyjne pomysły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
5. Wydatek częściowo finansowany ze środków FE SL 2021-2027 w ramach działania Pomoc Techniczna.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCP-ZP-2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 548780,49 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191220,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja jednodniowej konferencji dla nie więcej niż: 200 osób pn. „Czas na zmiany, czyli jak generować innowacyjne pomysły”. Celem konferencji jest prezentacja kierunków działań zaplanowanych do realizacji przez Śląskie Centrum Przedsiębiorczości w ramach FESL 2021-2027.
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, znajdują się w Załączniku nr 3 do SWZ
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie, aby konferencja była dostępna dla osób z różnymi typami niepełnosprawności. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni dostępność dla osób z następującymi typami niepełnosprawności:
a) wzrokowa (np. asystent, przewodnik osoby niewidomej);
b) słuchowa (np. tłumacz języka migowego lub pętle indukcyjne lub system FM);
c) ruchowa (np. asystent do dyspozycji osoby z niepełnosprawnością).
7. Filmy przygotowane w wariantach:
a) zawierające napisy rozszerzone;
b) audiodeskrypcja.
8. Wszystkie materiały promocyjne muszą spełniać wymóg WCAG 2.1 na poziomie minimum AA.
9. Zamawiający wymaga aby konferencja była zorganizowana w sposób umożliwiający uczestnictwo osobom z niepełnosprawnościami:
• wszystkie pomieszczenia muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i posiadać odpowiednią infrastrukturę, w tym co najmniej 1 toaletę dla osób z niepełnosprawnościami.
10. Rozmieszczenie potraw w serwowanym cateringu powinno zapewniać łatwy dostęp do porcji, również dla osób z niepełnosprawnościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
80590000-6 - Usługi seminaryjne
55510000-8 - Usługi bufetowe
79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141388,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338899,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infinitum Anna Chargot-Cużytek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122823315
7.3.3) Ulica: Partyzantów 31a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-815
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFINITUM ANNA CHARGOT-CUŻYTEK
jakie przetargi wygrała firma
INFINITUM ANNA CHARGOT-CUŻYTEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
dni od dnia zawarcia umowy (w dni robocze od poniedziałku do piątku).
w ciągu 1 dnia roboczego od dnia zakończenia konferencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu co najmniej 50 zdjęć z
konferencji;
w ciągu 5 dni roboczych od dnia zakończenia konferencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu film z konferencji;
w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia konferencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu zebrane ankiety od uczestników wraz z ich analizą;
w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia konferencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu utrwalone materiały dot.
streamingu.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Budowa nowego przyłącza ciepłowniczego oraz budowa wymiennika ciepła w budynku przy ul. Racławickiej 23
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty dekarsko-blacharskie - paczka nr 2
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan.
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - kominy
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty stolarskie - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji w siedzibie MNK w Sukiennicach Międzynarodowej Konferencji Naukowej
- Świadczenie usługi realizacji konferencji naukowej polegającej na wynajmie sali konferencyjnej oraz zapewnieniu usługi restauracyjnej i realizacji bankietu dla uczestników konferencji "PepMat 2026"
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Kompleksowa organizacja wydarzenia STEAMSkills Lubuskie
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia szkoleń
więcej: Usługi bufetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





