Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177755/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu szachowego w projekcie „Szachy w mazowieckiej szkole” oraz sprzętu warcabowego w projekcie „Warcaby w mazowieckiej szkole” z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142639166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętojerska 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-236
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mscdn.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mscdn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66cc953d-925f-487d-af65-033c3f58868d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu szachowego w projekcie „Szachy w mazowieckiej szkole” oraz sprzętu warcabowego w projekcie „Warcaby w mazowieckiej szkole” z podziałem na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66cc953d-925f-487d-af65-033c3f58868d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048953/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu szachowego w projekcie "Szachy w mazowickiej szkole" i warcabowego w projekcie "Warcaby w mazowieckiej szkole"z podziałem na dwa zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSCDN.ZP.26.8.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu szachowego w projekcie „Szachy w mazowieckiej szkole”4.5.3.) Główny kod CPV: 37524000-7 - Gry
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524500-2 - Gry strategiczne
37461000-7 - Gry stołowe i wyposażenie
37524600-3 - Gry pamięciowe
37524400-1 - Gry wymagające współpracy
37524200-9 - Gry planszowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 51956,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu warcabowego w projekcie „Warcaby w mazowieckiej szkole”4.5.3.) Główny kod CPV: 37524000-7 - Gry
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524500-2 - Gry strategiczne
37461000-7 - Gry stołowe i wyposażenie
37524600-3 - Gry pamięciowe
37524400-1 - Gry wymagające współpracy
37524200-9 - Gry planszowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 88760 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47503,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47503,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47503,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUNRISE Michał Rywacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430740356
7.3.3) Ulica: ul. Szarugi 61
7.3.4) Miejscowość: Marysin
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47503,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87305,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96236,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87305,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANCELARIA RF Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385467780
7.3.3) Ulica: ul. Hoża 86 lok. 410
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-682
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87305,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów edukacyjnych do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych, położonych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- Doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku "Brzozowy gaik" w Jajkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Rozedrance.
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Malawiczach Dolnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Kamionce
więcej: Gry stołowe i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.