Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00149556/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00158869/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00161198/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa profesjonalnych środków czystości oraz artykułów gospodarczych z podziałem na 2 (części) zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523025966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 5
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub1.28wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.28wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/28wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa Jednostka budżetowa, podsektor rządowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa profesjonalnych środków czystości oraz artykułów gospodarczych z podziałem na 2 (części) zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-049f3f17-e2bb-40ac-bf7b-b5ed1a6f41c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109104/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 ŚRODKI CZYSZCZĄCE I POLERUJĄCE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149556
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/25/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Dostawa profesjonalnych środków czystości. 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 4 do SWZ (projektowane postanowienia umowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 113914,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Dostawa artykułów gospodarczych. 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 4A do SWZ (projektowane postanowienia umowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 90085,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przekraczała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 gdyż są niezgodne z warunkami zamówienia
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Przeglądy aparatów do znieczulenia z wyposażeniem produkcji Philips/Dameca w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komponentów na kompost - powtórzenie
- Usługa przeglądów okresowych oraz usługa wzorcowania sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Dostawa projektorów i lamp do projektorów.
- Usługa przeglądów okresowych oraz usługa wzorcowania sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- Profilowanie dróg gruntowych na terenie miasta Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY ŚRODKÓW MYJĄCO-CZYSZCZĄCYCH
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawy chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów do utrzymania czystości dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Zakup i dostawa artykułów chemii gospodarczej dla potrzeb Schroniska dla Zwierząt w Łodzi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30-11-2025 r.
- Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości w SP ZOZ Szpitalu Psychiatrycznym w Toszku
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.