eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MoszczenicaSpecjalista ds. termomodernizacji i fotowoltaiki



Ogłoszenie z dnia 2025-05-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Specjalista ds. termomodernizacji i fotowoltaiki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W MOSZCZENICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590611206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 616 94 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pekamosz@pk.moszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pk.moszczenica.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Specjalista ds. termomodernizacji i fotowoltaiki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1589d79-54f9-425f-9221-5a7058a62608

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1589d79-54f9-425f-9221-5a7058a62608

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami polegająca na składaniu i wysyłaniu dokumentów, oświadczeń, wyjaśnień, zawiadomień, informacji, odbywa się w języku polskim przy użyciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) lub za pomocą poczty elektronicznej na adres email: paulina.kot@ok.moszczenica.eu (przy czym złożenie oferty możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia).
Informacje dot. sposobu komunikacji w ramach postępowania na Platformie e-Zamówienia zawarte są w udostępnionej na Platformie e-Zamówienia instrukcji pn.: „Komunikacja w postępowaniu”.
Zadawanie pytań dot. treści dokumentów zamówienia za pomocą „Formularzy do komunikacji” możliwe jest dla Wykonawców posiadających konto uproszczone. Korzystanie z tych Formularzy w pełnym zakresie możliwe jest dla posiadaczy konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
Pliki stanowiące załączniki do pojedynczego Formularza, przesyłane za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” nie mogą mieć większego rozmiaru niż 150 MB.
Datę wpływu dokumentów na Platformę e-Zamówienia lub serwer pocztowy Zamawiającego przyjmuje się jako datę ich przekazania.
Po dokonaniu otwarcia ofert wszelka korespondencja w sprawie prowadzonego postępowania odbywać się będzie za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia lub na adres e-mail Wykonawcy wskazany w ofercie.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w Moszczenicy, ul. Kosowska 2, 97-310 Moszczenica, tel. 44 616 94 86; e-mail: pekamosz@pk.moszczenica.eu
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD)
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem, i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZ. I - TERMOMODERNIZACJA

Zamawiający planuje pełną termomodernizację budynków przy ul. Kosowskiej 2, w Moszczenicy oraz wymianę źródeł ciepła na ekologiczne, w tym:
a) sporządzenie audytu energetycznego (energia cieplna oraz energia elektryczna),
b) propozycje wymiany źródła ciepła c.w.u i c.o. z uwzględnieniem w przyszłości
montażu fotowoltaiki i magazynu energii oraz magazynu ciepła. Magazyn energii ma za zadanie w przyszłości objąć także magazynowanie energii dla potrzeb budynku Urzędu Gminy oraz dla potrzeb SPZOZ – budynki sąsiednie.
c) projekt termomodernizacji obiektu,
d) wyliczenia oszczędności związanych z termomodernizacją obiektu,
e) ocieplenie części warsztatowo-magazynowej z zewnątrz o grubości 10cm styropianu oraz styropapy o grubości 15 cm,
f) wymianę orynnowania na całym obiekcie,
g) założenie siatki na docieplane ściany wraz z wykonaniem tynku mineralnego na całym obiekcie.

CZ. II - INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie modelowej dokumentacji przetargowej do postępowania na usługę kompleksowego zaprojektowania systemowych modułów fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną, zainstalowanych na dachach budynków użyteczności publicznych oraz konstrukcji na ziemi;

1) Srock (nr dz. 15/2 przy ul. Podolskiej, jednostka rejestrowa 101006_2.0014.15/2) - instalacja fotowoltaiczna z uwzględnieniem następujących założeń – Srock o aktualnej mocy przyłączeniowej 50kWp, instalacja montowana na gruncie oraz na dachu budynku,

2) Jarosty (nr dz.132/2 przy ul. Kolejowej, jednostka rejestrowa 101006_2.001.132/2) - instalacja fotowoltaiczna –z uwzględnieniem następujących założeń – Jarosty o aktualnej mocy przyłączeniowej 16 kWp, instalacja montowana na dachu pokrytym blachą oraz 10 kWp montowana na gruncie,

3) budynek biurowo-magazynowy na ul. Kosowskiej 2, w Moszczenicy (nr dz. 861/19, obręb 18, jednostka rejestrowa 101006_2.0018.861/19) – z uwzględnieniem następujących założeń - instalacja o aktualnej mocy przyłączeniowej 26 kW – budynek magazynowy oraz 4kW budynek administracyjny, montowana na dachu płaskim pokrytym papą termozgrzewalną. Jest to budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, składa się z dwóch części, o bryłach utworzonych na planie prostokąta – budynek A o wymiarach 23,30 m x 13,78 m i pow. użytkowej 530,25 m2 oraz budynek B o wymiarach 58,70 m x 14,00 m i pow. użytkowej 1031,42 m2, przykryte dachem dwuspadowym, pokrytym stropodachem niewentylowanym, żelbetowym, pokrycie dachu papą. Konstrukcja budynków jest mieszana,
ściany zewnętrzne budynku murowane z cegły ceramicznej pełnej o grubości 52-60 cm, konstrukcja wsporcza stropu żelbetowa monolityczna.


Przedmiot zamówienia w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznej obejmuje:

a) Wybór najbardziej odpowiedniego trybu udzielenia zamówienia,
b) Opracowanie Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami
(m.in. formularza oferty i wzorów oświadczeń) – opis przedmiotu zamówienia winien uwzględniać:
― wstępne wykonanie wizji lokalnej terenu inwestycji celem sporządzenia
opracowania technologicznego,
― konieczność wykonania niezbędnych badań, ekspertyz oraz inwentaryzacji
potwierdzających możliwość posadowienia konstrukcji we wskazanym
miejscu,
― jak najwyższą efektywność instalacji (możliwego poziomu produkcji energii
przez instalację w ciągu roku przy uwzględnieniu wskazanych parametrów
technicznych instalacji, lokalizacji budynku, jego otoczenia, kąta i
usytuowania dachu budynku),
― możliwość innej lokalizacji modułów wskazując rozwiązania montażowe dla
takiej lokalizacji (w przypadku braku możliwości lokalizacji modułów na
dachu budynków)
― wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami technicznymi i
eksploatacyjnymi, jakie muszą spełniać mikroinstalacje;
― wykonanie audytu efektywności energetycznej;
c) Przygotowanie wraz z Zamawiającym wzoru umowy wraz z ewentualnymi
załącznikami,
d) Modyfikacja dokumentów przetargowych w przypadku uwag zgłaszanych przez Zamawiającego,
e) Zgłaszanie dostrzeżonych uchybień i błędów w trakcie przygotowania postępowania
f) Dzielenie wsparcia Zamawiającemu w procedurze przeprowadzenie postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności:
― przygotowanie formalne odpowiedzi na zapytania potencjalnych wykonawców
w zakresie technicznym,
― modyfikacja dokumentów przetargowych w wyniku uzasadnionych zapytań
potencjalnych wykonawców,
― weryfikacja i ocena ofert oraz rekomendacja wyboru potencjalnego
wykonawcy,
― pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji inwestycji w razie
potrzeb,
― pomoc w uzyskaniu najkorzystniejszych zewnętrznych źródeł finansowania
inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium:
Cena oferty – 80%
Doświadczenie i kwalifikacje poparte referencjami – 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kwalifikacje

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wymagania stawiane wykonawcy:

1. Termin wykonania projektów termomodernizacji i instalacji fotowoltaicznych - cztery tygodnie od zawarcia Umowy,
2. Warunki podmiotowe:
a) osoba/osoby wykonujące zadanie muszą posiadać wykształcenie wyższe
techniczne,
b) doświadczenie – co najmniej – 2 letnie doświadczenie w przygotowywaniu
dokumentacji dotyczących wykonywania instalacji fotowoltaicznych (należy
przedstawić referencję),
c) wykonanie trzech podobnych opracowań dokumentacji o minimalnej mocy 30
kW w tym co najmniej jednej z magazynem energii o mocy 50 kW, (należy
przedstawić referencję),
d) co najmniej dwóch audytów energetycznych dla budynków o powierzchni
minimum: 500m2 (pięćset metrów kwadratowych) powierzchni użytkowej –
(należy przedstawić referencję),
e) co najmniej dwóch dokumentacji wykonawczych w zakresie
termomodernizacji budynków o powierzchni minimum: 500m2 (pięćset metrów
kwadratowych) powierzchni użytkowej – (należy przedstawić referencję),
f) bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych i informatycznych,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty innowacyjne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: 5 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.