eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWarsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*



Ogłoszenie z dnia 2025-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. „Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 5340414

1.5.8.) Numer faksu: 89 5340538

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. „Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-695cca52-2fa5-423e-a273-d0ee5af351e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00217098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095592/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Warsztaty wyjazdowe- wyjazdy edukacyjne z elementami integracji w ramach projektu - Pozytywna przyszłość PLUS.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Pozytywna przyszłość PLUS. Promocja rodzicielstwa zastępczego, wsparcie istniejących rodzin zastępczych oraz osób usamodzielnianych i opuszczających rodzinną lub instytucjonalną pieczę zastępczą”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186792

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 78056,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I- Organizacja warsztatów wyjazdowych, edukacyjnych z elementami integracji w okresie wiosennym dla 62 osób

4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

92331210-5 - Usługi animacji dla dzieci

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 39028,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć II- Organizacja warsztatów wyjazdowych, edukacyjnych z elementami integracji w okresie jesiennym dla 62 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

92331210-5 - Usługi animacji dla dzieci

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 39028,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Balans Szkolenia Rozwój Relaks Olga Czarnecka
ul. Głogowska 31/33 60-702 Poznań, pismem z dnia 24.04.2025 r. nr pisma MOPS.DZPiI.261.12.2.2025 przekazanym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
Wykonawca udzielił wyjaśnień, z których wynika, że Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków udziału w postępowaniu a jednocześnie wraz ze złożoną ofertą nie złożył dokumentów dotyczących polegania na zasobach podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art.118 ust.1 ustawy Pzp oraz zapisów Rozdziału X SWZ.
Na podstawie art.123 ustawy Pzp Wykonawca nie może po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Wykonawca Sun&More Sp. z o.o. ul. Madalińskiego 8 lok.215 70-101 Szczecin pismem z dnia 24.04.2025 r. nr pisma MOPS.DZPiI.261.12.6.2025 przekazanym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu wezwał Wykonawcę do złożenia brakującego dokumentu załącznika nr 4 do SWZ. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganego dokumentu.
Jednocześnie Wykonawca pismami z dnia 24.04.2025 r. nr MOPS.DZPiI.261.12.4.2025 i MOPS.DZPiI.261.12.5.2025 przekazanymi przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu został wezwany przez Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych wyjaśnień.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88425 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Balans Szkolenia Rozwój Relaks Olga Czarnecka
ul. Głogowska 31/33 60-702 Poznań, pismem z dnia 24.04.2025 r. nr pisma MOPS.DZPiI.261.12.2.2025 przekazanym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
Wykonawca udzielił wyjaśnień, z których wynika, że Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków udziału w postępowaniu a jednocześnie wraz ze złożoną ofertą nie złożył dokumentów dotyczących polegania na zasobach podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art.118 ust.1 ustawy Pzp oraz zapisów Rozdziału X SWZ.
Na podstawie art.123 ustawy Pzp Wykonawca nie może po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Wykonawca Sun&More Sp. z o.o. ul. Madalińskiego 8 lok.215 70-101 Szczecin pismem z dnia 24.04.2025 r. nr pisma MOPS.DZPiI.261.12.6.2025 przekazanym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu wezwał Wykonawcę do złożenia brakującego dokumentu załącznika nr 4 do SWZ. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganego dokumentu. Jednocześnie Wykonawca pismami z dnia 24.04.2025 r. nr MOPS.DZPiI.261.12.4.2025 i MOPS.DZPiI.261.12.5.2025 przekazanymi przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych Gminy Olsztyn dostępnej pod adresem: https://zamowienia.olsztyn.eu został wezwany przez Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych wyjaśnień.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54650 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91450 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.