eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostycyn › Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Gostycyn



Og³oszenie z dnia 2024-02-23

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Gostycyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GOSTYCYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351110

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gostycyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-520

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gostycyn@las.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gostycyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Gostycyn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f63336f7-d242-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00217064

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00013707/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Gostycyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f63336f7-d242-11ee-875e-a22221c84ba7

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog±
elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@gostycyn.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gostycyn z siedzib± przy ul. Bydgoskiej 8, 89 – 520 Gostycyn, tel.52 3367310;
2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: iod@gostycyn.pl, tel. 52 3367310 lub pisemnie na adres wskazany w pkt 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IW.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Gostycyn
2. Parametry zamawianego oleju:
- warto¶æ opa³owa: min. 42,6 MJ/kg,
- gêsto¶æ w temp. 15oC max 860 kg/m3,
- lepko¶æ kinematyczna w temp. 20oC max. 6,00 mm2/s,
- temp. zap³onu min. 56oC,
- temp. p³yniêcia max -20oC,
- zawarto¶æ siarki max 0,10%(m/m),
- zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg,
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max 24 mg/kg,
3. Roz³adunek oleju przy pomocy pompy na autocysternie wyposa¿onej w przep³ywomierz kompensuj±cy ilo¶æ wydawanego paliwa w temperaturze rzeczywistej do ilo¶ci w temperaturze referencyjnej 15oC.
4. Podstaw± do wystawienia faktury bêdzie dostarczona ilo¶æ oleju opa³owego w temp. 15oC wg wskazañ zalegalizowanego uk³adu pomiarowego z kompensacj± do 15oC przy autocysternie.
5. Tankowanie oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie w transzach, wy³±cznie w dni robocze w terminie nieprzekraczaj±cym 7 dni roboczych lub krótszym, zgodnie z terminem zaoferowanym w ofercie. Rozpoczêcie roz³adunku - nie wcze¶niej ni¿ o godzinie 8:00, zakoñczenie roz³adunku - nie pó¼niej ni¿ o godzinie 14:00. Dostawy oleju opa³owego realizowane w innych godzinach nie zostan± przyjête.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cym kryterium:
a) CENA wykonania zamówienia - 60%
C = [C min / C bad] x 60
gdzie:
C - liczba punktów za cenê
C min - najni¿sza cena ofertowa
C bad - cena oferty badanej

b) R – Termin dostarczenia oleju opa³owego od momentu zamówienia przez zamawiaj±cego – 40% (czas reakcji wykonawcy od czasu zamówienia przez zamawiaj±cego okre¶lonej ilo¶ci oleju opa³owego w danym czasie)
R = [R min / R bad] x 40
gdzie:
R - liczba punktów za termin dostarczenia oleju opa³owego od momentu zamówienia przez zamawiaj±cego
R min - najkrótszy termin dostarczenia oleju opa³owego od momentu zamówienia przez zamawiaj±cego
R bad - termin dostarczenia oleju opa³owego od momentu zamówienia przez zamawiaj±cego oferty badanej
Maksymalny termin dostarczenia oleju od momentu zamówienia przez zamawiaj±cego wymagany przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 7 dni roboczych, a minimalny termin dostarczenia oleju opa³owego od momentu zamówienia przez zamawiaj±cego wynosi
1 dzieñ roboczy. Zaoferowanie d³u¿szego ni¿ 7 dni roboczych terminu dostarczenia oleju opa³owego od momentu zamówienia przez zamawiaj±cego spowoduje odrzucenia oferty jako niezgodnej z SIWZ.
Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie oferta nie odrzucona, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów, bêd±c± sum± punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, wg poni¿szego wzoru:
P = C + R

3. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta, która uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z cen± lub najni¿szym kosztem.
6. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
7. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen lub kosztów wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
8. Je¿eli zosta³a z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2022 r. poz. 931 z pó¼n. zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyæ.
W ofercie wykonawca ma obowi±zek:
1) poinformowania zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
3) wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia oleju opa³owego od momentu zamówienia przez zamawiaj±cego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba,
której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub
informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
2) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci Umowy winny zostaæ dokonane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy
w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w wypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa, powoduj±cych konieczno¶æ dokonania zmian w umowie,
2) w razie zmiany stawki podatku VAT – dopuszcza siê zmianê ceny za realizacjê przedmiotu zamówienia wed³ug zasady,
¿e do warto¶ci netto przedmiotu zamówienia doliczona zostanie nowa warto¶æ podatku VAT,
3) zaistnienia si³y wy¿szej rozumianej jako zdarzenia pozostaj±ce poza kontrol± ka¿dej ze stron, których strony nie mog³y przewidzieæ ani im zapobiec, i które zak³ócaj± lub uniemo¿liwiaj± realizacjê Umowy, takie zdarzenia obejmuj± w
szczególno¶ci: wojny, rewolucje, po¿ary, powodzie, dzia³ania terrorystyczne, zak³ócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeñ antyterrorystycznych, (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
4) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, o czym mowa w § 2a.
3. W opisanych przypadkach zmianie ulec mog± odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto,termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin p³atno¶ci, zasady rozliczeñ (o ile zmiana zasad rozliczeñ nie spowoduje konieczno¶ci zap³aty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w wiêkszej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materia³ów lub technologii wykonania zamówienia.
4. Zmiana tre¶ci umowy powinna zostaæ poprzedzona przedstawieniem propozycji zmian w formie pisemnej. Propozycja zmiany winna zawieraæ: opis i uzasadnienie zmiany, wp³yw na koszt i czas realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Dopuszcza siê waloryzacjê wynagrodzenia, o której mowa w art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
6. Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce zasady, stanowi±ce podstawê wprowadzenia zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy:
1) Wykonawca mo¿e wnioskowaæ o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy, po up³ywie 6 miesiêcy, licz±c od dnia zawarcia umowy oraz nie czê¶ciej ni¿ po up³ywie kolejnych 6 miesiêcy od dnia zawarcia aneksu zmieniaj±cego wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy;
2) Wykonawca mo¿e wnioskowaæ o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku, gdy po 6 miesi±cach od zawarcia niniejszej umowy, a nastêpnie po kolejnych 6 miesi±cach od zawarcia ewentualnego aneksu - zmianie ulegnie wspó³czynnik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszanych w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, z zastrze¿eniem, ¿e wzrost
ww. wspó³czynnika wynosiæ bêdzie co najmniej 10 % - tj. ró¿nica miêdzy wspó³czynnikiem z daty zawarcia umowy oraz wspó³czynnikiem po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia niniejszej umowy – wynosiæ bêdzie co najmniej 10 %”;
3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie nastêpowa³a w odniesieniu do ró¿nicy ww. wska¼nika, lecz ³±czna maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e wynie¶æ do 20 % wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w
dacie zawarcia niniejszej Umowy, o którym mowa w § 2 niniejszej umowy;
4) Warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie wykazanie przez Wykonawcê, w sposób wskazany poni¿ej, ¿e zmiana kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej Umowy mia³a faktyczny wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy;
5) Wykonawca w terminie nie d³u¿szym ni¿ 45 dni, liczonych odpowiednio po up³ywie 6miesiêcy obowi±zywania niniejszej umowy - mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia;
Pozosta³e informacje znajduj± siê w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 1 i 1A do SWZ, zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-04 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-04 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.