Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00154113/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze komunikacyjno-informacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze komunikacyjno-informacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ad77494-d125-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Szkolenia z zakresu postępowania z niepełnosprawnością, znoszenia barier
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Projektowanie uniwersalne kluczem do dostępności- POWR. 03.04.00-IP.08-00-KP13/21-00. Kadra dydaktyczna dla projektowania uniwersalnego (POWR.03.04.00-IP,08-00-KPU/21) Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza i Edukacja Rozwój 2014-2020”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154113/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51667,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności komunikacyjno-informacyjnej.
1) Uczestnicy: 50 osób (kadra dydaktyczna)
Uczestnicy zostaną podzieleni na 5 grup
2) Liczba dni i godzin szkolenia: 20 godzin dydaktycznych w ramach 3 dni dla każdej z grup
Ilość dni szkoleniowych łącznie: 15 dni szkolenia
Ilość godzin szkoleniowych łącznie: 100 godzin dydaktycznych
1 godzina dydaktyczna=45 minut.
3) Język szkolenia: j.polski.
4) Cel szkolenia i tematyka.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę/umiejętności/kompetencje w zakresie:
- uwzględnienia potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, usuwanie barier i zapobieganie ich powstawaniu w procesie komunikacji;
- obsługi z wykorzystaniem środków wspierających komunikowanie się lub przez wykorzystanie zdalnego dostępu online do usługi tłumacza przez strony internetowe i aplikacje;
- instalacji urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących, w szczególności pętli indukcyjnych, systemów FM lub urządzeń opartych o inne technologie, których celem jest wspomaganie słyszenia;
- zapewniania na stronie internetowej danego podmiotu informacji o zakresie jego działalności – w postaci elektronicznego pliku zawierającego tekst odczytywalny maszynowo, nagrania treści w polskim języku migowym oraz informacji w tekście łatwym do czytania;
Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie obejmujące tematykę:
1. Czym jest „dostępność” ?
2. Podstawy i regulacje prawne
3. Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i obowiązki z niej wynikające
4. Obszary dostępności
5. Odbiorcy dostępności
6. Charakterystyka osób ze szczególnymi potrzebami
7. Osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności
8. Minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno-komunikacyjnej.
9. Sposoby zapewniania dostępności informacyjno-komunikacyjnej– projektowanie uniwersalne, racjonalne usprawnienia, dostęp alternatywny.
5) Forma szkolenia.
Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach Zamawiającego na terenie Miasta Częstochowa. Zamawiający zapewni salę do przeprowadzenia szkoleń.
W sytuacji przeprowadzenia szkolenia w formie zdalnej, Zamawiający zapewnia dostęp do platformy.
6) Miejsce szkolenia
Teren Miasta Częstochowy. Budynki Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
7) Zasady organizacji szkolenia:
a) 14 dni przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca dostarczy szczegółowy program i plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami.
b) Trener dokona ewaluacji rezultatów zajęć (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
c) Wykonawca, po przeprowadzeniu oceny ex-ante przygotuje program szkolenia adekwatny do zróżnicowanych potrzeb i wiedzy uczestników na temat dostępności i projektowania uniwersalnego.
d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym list obecności.
Pozostałe warunki zgodnie z zapisami SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JBBR Strategy & Innovation Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252628114
7.3.3) Ulica: Paryska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-935
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JBBR STRATEGY & INNOVATION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JBBR STRATEGY & INNOVATION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością"
- Dostawa okulistycznego tomografu komputerowego OCT z wbudowaną funduskamerą dla Katedry Fizyki Politechniki Częstochowskiej
- Opracowanie cyfrowej (pionowej) ortofotomapy klasycznej
- Dostawa drukarki 3D wraz z akcesoriami dla Wydziału Zarządzania
- Dostawa energii elektrycznej dla budynku Domu Studenta "Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem dla Gminy Ryki w ramach projektu "E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk"
- Szkolenia dla pracowników W. Informatyki Starostwa Powiatowego w Kr. w zakresie wdrażanych środków bezpieczeństwa cyfrowego, realizowane w ramach F. Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) .
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programu Adobe Premier do montażu filmów w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników Centrum Informatyki
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 12 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II" .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.