eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze komunikacyjno-informacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze komunikacyjno-informacyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkolenia z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze komunikacyjno-informacyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ad77494-d125-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.57 Szkolenia z zakresu postępowania z niepełnosprawnością, znoszenia barier

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Projektowanie uniwersalne kluczem do dostępności- POWR. 03.04.00-IP.08-00-KP13/21-00. Kadra dydaktyczna dla projektowania uniwersalnego (POWR.03.04.00-IP,08-00-KPU/21) Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza i Edukacja Rozwój 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154113/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51667,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności komunikacyjno-informacyjnej.
1) Uczestnicy: 50 osób (kadra dydaktyczna)
Uczestnicy zostaną podzieleni na 5 grup
2) Liczba dni i godzin szkolenia: 20 godzin dydaktycznych w ramach 3 dni dla każdej z grup
Ilość dni szkoleniowych łącznie: 15 dni szkolenia
Ilość godzin szkoleniowych łącznie: 100 godzin dydaktycznych
1 godzina dydaktyczna=45 minut.
3) Język szkolenia: j.polski.
4) Cel szkolenia i tematyka.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę/umiejętności/kompetencje w zakresie:
- uwzględnienia potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, usuwanie barier i zapobieganie ich powstawaniu w procesie komunikacji;
- obsługi z wykorzystaniem środków wspierających komunikowanie się lub przez wykorzystanie zdalnego dostępu online do usługi tłumacza przez strony internetowe i aplikacje;
- instalacji urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących, w szczególności pętli indukcyjnych, systemów FM lub urządzeń opartych o inne technologie, których celem jest wspomaganie słyszenia;
- zapewniania na stronie internetowej danego podmiotu informacji o zakresie jego działalności – w postaci elektronicznego pliku zawierającego tekst odczytywalny maszynowo, nagrania treści w polskim języku migowym oraz informacji w tekście łatwym do czytania;
Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie obejmujące tematykę:
1. Czym jest „dostępność” ?
2. Podstawy i regulacje prawne
3. Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i obowiązki z niej wynikające
4. Obszary dostępności
5. Odbiorcy dostępności
6. Charakterystyka osób ze szczególnymi potrzebami
7. Osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności
8. Minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno-komunikacyjnej.
9. Sposoby zapewniania dostępności informacyjno-komunikacyjnej– projektowanie uniwersalne, racjonalne usprawnienia, dostęp alternatywny.
5) Forma szkolenia.
Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach Zamawiającego na terenie Miasta Częstochowa. Zamawiający zapewni salę do przeprowadzenia szkoleń.
W sytuacji przeprowadzenia szkolenia w formie zdalnej, Zamawiający zapewnia dostęp do platformy.
6) Miejsce szkolenia
Teren Miasta Częstochowy. Budynki Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.
7) Zasady organizacji szkolenia:
a) 14 dni przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca dostarczy szczegółowy program i plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami.
b) Trener dokona ewaluacji rezultatów zajęć (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
c) Wykonawca, po przeprowadzeniu oceny ex-ante przygotuje program szkolenia adekwatny do zróżnicowanych potrzeb i wiedzy uczestników na temat dostępności i projektowania uniwersalnego.
d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym list obecności.
Pozostałe warunki zgodnie z zapisami SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JBBR Strategy & Innovation Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252628114

7.3.3) Ulica: Paryska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-935

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.