Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00204243/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego pn.:
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MRĄGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 60 A
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897422924
1.5.8.) Numer faksu: 897422924
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminamragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminamragowo.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.gminamragowo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego pn.:„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bf9fcb7-e89b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024083/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego pn.: „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –Granty PPGR”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.08.2022 RZP: I.06.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i przekazanie na własność komputerów przenośnych z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi oraz komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.
2. Użytkownikami ostatecznymi towaru będą uczniowie z rodzin pegeerowskich, zamieszkali na terenie Gminy Mrągowo. Urządzenia będą stosowane do czynności biurowych, instalowania i użytkowania aplikacji edukacyjnych, obliczeniowych, graficznych, itp. Towar zostanie przekazany im na własność i będzie służył do ich wyłącznego użytku.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i przekazanie na własność Zamawiającemu
41 kompletów komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem i peryferiami
oraz 232 komplety laptopów wraz z oprogramowaniem i peryferiami:
a) Fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad i uszkodzeń, niebędących przedmiotem praw osób trzecich, jednolitych w ramach dostawy, w zakresie określonym w załączniku nr 1 do SWZ (SOPZ);
b) Wraz z pozostałymi kosztami związanymi z realizacją dostawy jak np. transport i wniesienie do siedziby Zamawiającego, koszt ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w trakcie transportu do Zamawiającego, koszt utylizacji opakowania zbiorczego;
c) Wraz z instrukcją obsługi w języku polskim;
d) Wraz z gwarancją udzieloną na okres, zgodny z §6 Umowy oraz wynikający z oferty Wykonawcy na dostarczone produkty na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi;
e) Z zainstalowaną pełną, nową, nieużywaną i nigdy wcześniej nieaktywowaną na innym urządzeniu wersją systemu operacyjnego, na licencji nieograniczonej czasowo i w wersji nie gorszej niż określona w załączniku nr 1 do SWZ (SOPZ), w polskiej wersji językowej. Musi ona być dostarczona wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodnienia oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowaną w zależności od dostarczonej wersji (np. w formie zgodnej z dystrybucją oprogramowania preinstalowanego np. klucz zaszyty w BIOS jak w przypadku nowych, fabrycznych komputerów). Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba, będzie komunikował się z producentem sprzętu lub oprogramowania i na bieżąco będzie weryfikował legalność ich pochodzenia i stosowania.
4. Przedmiot zamówienia zawarty jest w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.255 ust.1) ustawy Pzp „ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia do terminu składania ofert tj. do dnia 21.06.2022r. do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust.1) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji dostępowych wraz z rocznym wsparciem dla 10 użytkowników do systemu ERP TETA EDU (do pracy zdalnej).
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.