Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00148398/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
- 2025/BZP 00160121/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYMIANA, URUCHOMIENIE WRAZ Z ODBIORAMI I REJESTRACJĄ UDT, KONSERWACJA I SERWISOWANIE W OKRESIE GWARANCJI DWÓCH URZĄD. TRANSP. BLISK. TJ. DŹWIGÓW OSOBOWYCH DOSTOSOWANYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uksw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA, URUCHOMIENIE WRAZ Z ODBIORAMI I REJESTRACJĄ UDT, KONSERWACJA I SERWISOWANIE W OKRESIE GWARANCJI DWÓCH URZĄD. TRANSP. BLISK. TJ. DŹWIGÓW OSOBOWYCH DOSTOSOWANYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5158aee6-f36c-416e-b807-e82d7db18ea3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216792
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148398
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.08.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 583739,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana, uruchomienie wraz z odbiorami i rejestracją UDT, konserwacja i serwisowanie w okresie gwarancji dwóch (2) urządzeń transportu bliskiego tj. dźwigów osobowych dostosowanych dla osób z niepełnosprawnościami.
2. Miejscem realizowania zamówienia jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Warszawie przy ul Dewajtis 5. Dźwigi będące przedmiotem zamówienia znajdują się w:
2.1. Budynku zwanym Łącznikiem,
2.2. Budynku zwanym Nowym Gmachem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475518,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 798733,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Rafalik Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357
7.3.3) Ulica: Pawia 51/72
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-030
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LIFTPROJEKT RAFALIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
- Zakup kompensatorów dla przedszkoli i szkół podstawowych
- Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wejść do przychodni SZPZLO Warszawa-Wawer w podziale na dwa zadania
- INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku szkoły ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2025.
- Budowa hali magazynowo - garażowej wraz z infrastrukturą techniczną, na działce ewidencyjnej nr 69/19, ul. Obwodowa 1, 23 - 200 Kraśnik
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1510 K Berest - Mochnaczka Wyżna
- Remont elewacji pawilonu mieszkalnego A w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.