Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI OBJĘCIA NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO AlleRad
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. T.MARCINIAKA-CENTRUM MEDYCYNY RATUNKOWEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital im. Marciniaka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006320384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-049
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 306 44 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-marciniak.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_marciniak1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI OBJĘCIA NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO AlleRad2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92ddc366-2fe4-4f62-abe7-7afb07264b00
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204912
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie poniżej 221 000 euro. ART. 305 pkt. 1, ART. 214 ust. 1 pkt. 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia na usługi objęcia nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania aplikacyjnego AlleRad, spełnione zostały przesłanki, o których mowa w powyższych artykułach Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z przywołanym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ zamówienie na usługi objęcia nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania aplikacyjnego AlleRad, może być realizowane tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych (jako właściciel oprogramowania), wynikających z odrębnych przepisów. Wskazać należy, iż na rynku nie istnieją inni Wykonawcy zdolni zrealizować niniejsze zamówienie, a zatem Pixel Technology Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi jest jedynym Wykonawcą mogącym świadczyć ww. usługi.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/325/EI/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 69684,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi objęcia nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania aplikacyjnego AlleRad wg „Formularza cenowego”, stanowiącego integralną część zaproszenia, który stanowić będzie załącznik do umowy. Miejsce wykonywania ww. usługi – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wynegocjowana treść umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75258,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75258,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75258,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pixel Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271010965
7.3.3) Ulica: Piękna 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-558
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75258,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-01 do 2026-04-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Realizacja zadań ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji B3.3.1 Inwestycje w zwiększenie potencjału zrównoważonej gospodarski wodnej na obszarach wiejskich".
- SZP/243-233/2025 Dostawa aparatury pomiarowej PIV wraz z oprogramowaniem.
- Usługa transportowa dla 60 pacjentów DCOPiH leczonych radioterapią we Wrocławiu
- Usługa cateringowa na potrzeby szkolenia organizowanego przez Wydział Organizacyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Remont pomieszczeń biurowych wraz z instalacją okablowania strukturalnego w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy ul. Walońskiej 3-5 we Wrocławiu
- Wykonywanie remontów bieżących w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z jego wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostaw sprzętu i oprogramowania, w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Popielów"
- Dostawa i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej (GIS) do zarządzania infrastrukturą kanalizacyjną wraz z dostawą sprzętu komputerowego
- Opracowanie i wdrożenie systemu AI wspomaganego przez duże modele językowo-wizyjne (VLM/LLM) do automatycznego wykrywania "dark patterns"
- "OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA"
- Odnowienie subskrypcji oprogramowania: rozbudowanego skanera cyberbezpieczeństwa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.