Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155282/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oczyszczanie oraz uporządkowanie budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdyni na rok 2025 (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zbilk.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zbilk.gdynia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie jednostkami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oczyszczanie oraz uporządkowanie budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdyni na rok 2025 (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9381f1de-bf6c-47a8-aae8-3d81134a5dfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037612/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Oczyszczanie oraz uporządkowanie budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdyni na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IOZP.PH.241.P.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania (uporządkowania) budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdynia z ruchomości, w tym także wielkogabarytowych, pozostałych po opuszczeniu ich przez lokatorów w wyniku wystąpienia różnego rodzaju zdarzeń tj. pożaru, zalania, eksmisji, przejęcia lokalu albo zgonu użytkownika lokalu, itp.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) wyniesienia ruchomości zgromadzonych w nieruchomościach gminnych,
2) tymczasowego zabezpieczenia wytworzonych przez Wykonawcę odpadów poprzez zapewnienie kontenera lub innego pojemnika, tak aby wyniesione ruchomości nie były pozostawione przed budynkiem tzw. luzem,
3) utylizacji wszystkich wyniesionych ruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.),
4) posprzątania korytarzy, przybudówek oraz innych części wspólnych nieruchomości po wykonaniu czynności wskazanych w pkt 1 i 2,
3. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentach:
1) Wzór Umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
2) Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911000-6 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278946,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 643080,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278946,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RECO Rajmund Górak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191649175
7.3.3) Ulica: Dąbka 19/9
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278946,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wyżywienie dla uczestników Konferencji TransNav
- Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy - powtórne
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO KAMERY AKUSTYCZNEJ ARIS3000 (zestaw adoptujący kamerę akustyczną do wykorzystania przez nurka, zestaw umożliwiający obserwację obrazu sonarowego)
- Rozbiórka budynku auli oraz remont pomieszczeń w IX LO w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lokali mieszkalnych (pustostany) i wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Świadczenie usług utrzymania czystości w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
więcej: Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.