Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143741/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Roboty budowlane
            PSP nr 2 – modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000697656
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 35
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-061
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4542885
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@psp2.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp2.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,193073,8f7dd170999ff54ce3dd883d9c310802.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PSP nr 2 – modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 1512.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96b9d384-ff34-4733-af7d-790ac2f1f535
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133951/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku szkoły przy ul. 1 Maja 151
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSP-2.26.261.270.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy  ul. 1 Maja 151   Wszystkie roboty wykonywane będą w budynku szkoły PSP nr 2 ul. 1 Maja 151: 
	Wymiana WLZ – wewnętrznych linii zasilających, kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej i rozdzielni; 
	Wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowe ze źródłami światła typu LED i wszelkimi robotami towarzyszącymi,
	Montaż instalacji LAN (kompletnej);
	Wykonanie oświetlenia awaryjnego
	Ukrycie natynkowej instalacji nagłośnieniowej pod tynkiem na korytarzach
	Dodatkowe prace tj. zaprawienie i pomalowanie bruzd, wykonanie badań pomiarowych.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360737,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mobin Sp. z .o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521793081
7.3.3) Ulica: Szamarzewskiego
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-551
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-08-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie w sezonie zima 2025/2026 usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
 - ZP/05/2025 "Zakup i dostawa przenośnego aparatu USG dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o. w ramach projektu FEnIKS"
 - Zakup subskrypcji i wsparcia technicznego na system VMware vSphere Foundation na okres 12 miesięcy dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Opolskiego Centrum Edukacji
 - Zakup materiałów informatycznych
 - Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu w zakresie wyposażenia pracowni elektryczno-elektronicznej (...) - pomoce dydaktyczne.
 
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mosina
 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Miejskiego II etap (winda, wejście główne)
 - Dostawa i montaż energooszczędnych opraw typu LED (II)
 - Budowa oświetlenia drogowego w m. Wolkowo
 - "Nasza pierwsza świetlica w miejscowości Augustynów"
 - Budowa szkoły podstawowej w Szkotowie
 
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





