Og³oszenie z dnia 2022-06-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ¶wietlicy wiejskiej w K³opotowie- etap II zagospodarowanie terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dygowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920630
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dygowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: 943584195
1.5.8.) Numer faksu: 94 71-26-022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dygowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.dygowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ¶wietlicy wiejskiej w K³opotowie- etap II zagospodarowanie terenu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-661785d9-f12e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00216542
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-661785d9-f12e-11ec-9a86-f6f4c648a0563.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4.05.2016r., str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest zamawiaj±cy;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem
e-mail: iod@dygowo.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej „ustaw± Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BPP.7013.249.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu: „Budowa ¶wietlicy wiejskiej w K³opotowie- etap II zagospodarowanie terenu”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje wykonanie utwardzenia terenu wokó³ realizowanego budynku ¶wietlicy wiejskiej, wraz z terenami zielonymi i wiat± ¶mietnikow± na dzia³kach nr 155/42 i 155/63 w miejscowo¶ci K³opotowo, obrêb Piotrowice, gmina Dygowo.
Utwardzenie terenu:
Koryta o g³êboko¶ci 20 cm wykonywane mechanicznie na ca³ej szeroko¶ci jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV
£awa betonowa z oporem pod krawê¿niki
£awa pod krawê¿niki - dodatek za wykonanie ³awy betonowej na ³ukach o promieniu do 40m
Krawê¿niki betonowe o wymiarach 15x30cm wystaj±ce na podsypce cementowo-piaskowej
Krawê¿niki betonowe o wymiarach 12x25cm wtopione (najazdowe) na podsypce cementowo-piaskowej
Krawê¿niki betonowe - dodatek za ustawienie krawê¿ników na ³ukach o promieniu do 10m
Warstwa ods±czaj±ca o grubo¶ci po zagêszczeniu 10cm w korycie i na poszerzeniach zagêszczana rêcznie
Warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagêszczane rêcznie o grubo¶ci po zagêszczeniu 3cm
Warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagêszczane rêcznie - za ka¿dy dalszy 1cm ponad 3cm (Krotno¶æ= 7)
Nawierzchnie z kostki betonowej grubo¶ci 80mm na podsypce cementowo piaskowej grubo¶ci 50mm z wype³nieniem spoin zapraw±
Wbudowanie odbojnic wysokich
Sk³ad odpadów sta³ych (wiata ¶mietnikowa):
Wykopanie do³ów o powierzchni dna do 0,2m2 i g³êboko¶ci do 0,4m w gruncie kategorii III
Stopy fundamentowe betonowe o objêto¶ci do 0,5m3 z rêcznym uk³adaniem betonu
S³upy i filarki miêdzyokienne z ceg³y pe³nej o wymiarach 1x1 ceg³a na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej z ceg³y licówki klinkierowej
Mur³aty z tarcicy nasyconej o przekroju poprzecznym do 180cm2
Osadzanie w stropie ko³ków kotwi±cych M10
Krokiewki z tarcicy nasyconej
Pokrycie dachu blachodachówk± o wymiarach modu³u fali 18,33x35cm
Uk³adanie g±siorów na dachu krytym blachodachówk± o szeroko¶ci modu³u fali do 20cm
Budowa ogrodzenia z paneli tarasowych (¶mietnik)
Wymiana okuæ drzwiowych - zawiasy drzwiowe przelotowe do wej¶cia ¶mietnika
Wymiana okuæ drzwiowych - zamki wpuszczane zwyk³e
Tereny zielone:
Plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kategorii I-III
Rêczne roz¶cielenie z przerzutem ziemi urodzajnej na terenie p³askim
Rêczne rozrzucenie na terenie p³askim ziemi ¿yznej lub kompostowej o grubo¶ci warstwy 2cm
Rêczne wykonanie trawników dywanowych siewem z nawo¿eniem w gruncie kategorii I-II
UWAGA!
Budynek ¶wietlicy wiejskiej jest w trakcie realizacji, tj. trwaj± roboty wykoñczeniowe w budynku. Po wy³onieniu wykonawcy konieczna bêdzie koordynacja prac z wykonawc± realizuj±cym budynek, tak aby prace ¿adnej ze stron nie zosta³y wstrzymane, ani wzajemnie kolidowa³y. Zakoñczenie budowy budynku terminowo pokrywa siê z zakoñczeniem prac zwi±zanych z zagospodarowaniem terenu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928210-3 - Wiaty drewniane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) cena - waga 60%;
2) okres gwarancji - waga 40%.
2. Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest okre¶lonej wadze dla tych kryteriów w %.
3. Kryterium ceny bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcê w formularzu oferty. Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
C = Cmin/Co x 60 pkt, gdzie:
C - ilo¶æ punktów w kryterium ceny,
Cmin - najni¿sza zaoferowana cena,
Co - cena oferty ocenianej.
4. Kryterium okres gwarancji bêdzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanego okresu gwarancji. Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
G = Go/Gn x 40 pkt, gdzie:
G - ilo¶æ punktów w kryterium okres gwarancji,
Go - okres gwarancji w ofercie ocenianej,
Gn - najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji.
4.1. Wykonawca zobowi±zany jest podaæ w ofercie proponowany okres gwarancji, okre¶laj±c go w miesi±cach.
4.2. Minimalna d³ugo¶æ okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, wymagana przez zamawiaj±cego, nie mo¿e byæ krótsza ni¿ 48 miesiêcy.
4.3. Podanie przez wykonawcê krótszego okresu gwarancji ni¿ 48 miesiêcy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.
4.4. W przypadku braku podania w ofercie jakiegokolwiek proponowanego okresu gwarancji, zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca zapewnia minimaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji wymagan± przez zamawiaj±cego.
4.5. Je¿eli wykonawca zaoferuje okres gwarancji przekraczaj±cy 60 miesiêcy zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie okres 60 miesiêcy.
5. Zamawiaj±cy wybierze jako najkorzystniejsz± ofertê, która uzyska ³±cznie najwiêksz± ilo¶æ punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawieart. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawcy wyka¿±, ¿e posiadaj± ¶rodki finansowe lub posiadaj± zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 120.000,00z³,
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawcy wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotê budowlan± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 120.000,00 z³ polegaj±c± na utwardzeniu placów, parkingów lub dróg z kostki betonowej o parametrach zbli¿onych do tych jakie zamawiaj±cy okre¶li³ w dokumentacji projektowej dla prowadzonego postêpowania
b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej 1 osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia jako Kierownik budowy, posiadaj±c± co najmniej 36 miesiêcy do¶wiadczenia zawodowego (po uzyskaniu uprawnieñ budowlanych) w pe³nieniu funkcji Kierownika budowy/ robót w bran¿y budowlanej oraz posiadaj±c± uprawnienia budowlane* bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej w zakresie umo¿liwiaj±cym pe³nienie funkcji kierownika budowy w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazywania przez wykonawcê wymaganego do¶wiadczenia zawodowego osoby, o której mowa w lit. b poprzez sumowanie do¶wiadczenia z kilku wykonanych zamówieñ przez t± osobê w tym samym okresie.
*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 220 ze zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - sk³adane wraz z ofert±:
1) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
3) O¶wiadczenie dotycz±ce podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego- wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4a do SWZ.
1a. O¶wiadczenie wykonawcy, sk³adane na ¿±danie zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu - o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji ((§ 3 przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415)).
1b. Przepisu, o którym mowa w pkt 1a nie stosuje siê w przypadku, gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³adane na ¿±danie zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³ (§ 9 ust. 3 pkt 1 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415);
2) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ (z podaniem daty i pe³nej nazwy oraz podstawy prawnej ich wydania), do¶wiadczenia (wykonane zamówienie, pe³niona funkcja i okres pe³nienia powierzonej funkcji (od m-c/rok - do m-c/rok)) oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ (wzór o¶wiadczenia zawarty we wzorze formularza oferty).
4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp).
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 4, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega
w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
10. W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie maj± m.in. przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020r.poz. 2415) oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
8. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (dotyczy tak¿e wspólników spó³ki cywilnej) mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które (prace) roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 i 5 ustawy Pzp).6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Przewidywane zmiany zosta³y okre¶lone w § 16 projektu umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Oferta powinna byæ z³o¿ona za po¶rednictwem platformy e-zamówienia na formularzu ofertowym dostêpnym w systemie, sekcja og³oszenia i dokumenty postêpowania zamieszczonej w szczegó³ach Postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-06 10:45
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-04
INNE PRZETARGI DYGOWO
wiêcej: przetargi DYGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmian± nawierzchni na poliuretanow± oraz budowa pi³kochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- " Rozwój Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i M³odzie¿y w Andrychowie poprzez przebudowê przyszpitalnego parku oraz zakup niezbêdnego wyposa¿enia" - formu³a zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Che³chach i Woszczelach - II postêpowanie
- Ko³baskowskie gry i zabawy
- Budowa placu zabaw przyjaznego dla klimatu w Kro¶nicach
- Termomodernizacja Przedszkola Samorz±dowego nr 1, im. ks. Józefa Paw³owskiego w Proszowicach wraz z dostosowaniem obiektu dla osób z niepe³nosprawno¶ciami
wiêcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





