Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00127088/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
- 2021/BZP 00127088/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00127088/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00127154/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-26
- 2021/BZP 00127471/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE HENRYKÓW W ROKU 2021. ETAP I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 5
1.5.2.) Miejscowość: Henryków
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-210
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: (74)8105033
1.5.8.) Numer faksu: (74)8105189
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: henrykow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://henrykow.wroclaw.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
henrykow@wroclaw.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE HENRYKÓW W ROKU 2021. ETAP I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54e1f5bd-edff-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00216476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00076565/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utrzymanie, remonty i inwestycje drogowe w Nadleśnictwie Henryków w 2021 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127088/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 160098,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie drogi leśnej położonej w leśnictwie Niedźwiedź w oddz. 331,330,328.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 36958,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie drogi leśnej o nr inw. 220/00149 położonej w oddz. 210,211,212 wleśnictwie Skalice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 24328,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie drogi leśnej o nr inw. 220/00141 położonej w oddz. 26,30,31,43,42 wleśnictwie Gościęcice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 6318,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie drogi leśnej położonej w leśnictwie Niedźwiedź w oddz. 336.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 4351,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie składnicy drewna położonej w leśnictwie Skalice w oddz. 244 nrinw. 220/00858.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 7240,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie drogi leśnej o nr inw. 220/00143 położonej w oddz. 56, 67 wleśnictwie Gościęcice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 1320,84 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbudowa przepustu Dn600 położonego w leśnictwie Krzywina oddział 61c.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 7390,38 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbudowa przepustu Dn1000 położonego w leśnictwie Krzywina oddział 60b.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 10448,62 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa Przepustu na drodze leśnej nr inw. 220/00146 położonej w leśnictwieWitostowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 830,07 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa uszkodzonej grobli na zbiorniku retencyjnym o nr inw. 220/00247 wleśnictwie Muszkowice w oddz. 247 b,c
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 26230,94 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa uszkodzonego przepustu drogowego położonego pod drogą leśną nrinw. 220/00142 w leśnictwie Muszkowice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
4.5.5.) Wartość części: 34679,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I” na jego Część 1 wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I” na jego Część 1 - została złożona jedna (1) oferta przez Wykonawcę : Transport Ciężarowy- Towarowy „Zbyszko” Zbigniew Ostenda, Mrokocin 35A, 57-220 Ziębice. Oferta ta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019r. z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29586,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29586,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29586,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Waldemar Ginter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870011434
7.3.3) Ulica: Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Przeworno
7.3.5) Kod pocztowy: 57-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29586,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7848,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7848,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7848,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Waldemar Ginter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870011434
7.3.3) Ulica: Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Przeworno
7.3.5) Kod pocztowy: 57-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7848,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I” na jego Część 4 wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I” na jego Część 4 - została złożona jedna (1) oferta przez Wykonawcę : Transport Ciężarowy- Towarowy „Zbyszko” Zbigniew Ostenda, Mrokocin 35A, 57-220 Ziębice. Oferta ta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019r. z późn. zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13016,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13016,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13016,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Waldemar Ginter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870011434
7.3.3) Ulica: Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Przeworno
7.3.5) Kod pocztowy: 57-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13016,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-27Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1333,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1333,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1333,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Waldemar Ginter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870011434
7.3.3) Ulica: Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Przeworno
7.3.5) Kod pocztowy: 57-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1333,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-27Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I” na wykonanie Części 7 zamówienia „Odbudowa przepustu Dn600 położonego w leśnictwie Krzywina oddział 61c” nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I” na wykonanie Części 8 zamówienia „Odbudowa przepustu Dn1000 położonego w leśnictwie Krzywina oddział 60b” nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 794,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Waldemar Ginter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870011434
7.3.3) Ulica: Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Przeworno
7.3.5) Kod pocztowy: 57-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 794,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-04Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I” na wykonanie Części 10 zamówienia „Naprawa uszkodzonej grobli na zbiorniku retencyjnym o nr inw. 220/00247 w leśnictwie Muszkowice w oddz. 247 b,c” nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont i bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Henryków w roku 2021. Etap I” na wykonanie Części 11 zamówienia „Naprawa uszkodzonego przepustu drogowego położonego pod drogą leśną nr inw. 220/00142 w leśnictwie Muszkowice” nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.