eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › "OCENA POREALIZACYJNA FUNKCJONALNOŚCI I ŻYWOTNOŚCI NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW DLA DROGI EKSPRESOWEJ S6 ODCINEK BOŻEPOLE WIELKIE-GDYNIA" z podziałem na 3 części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„OCENA POREALIZACYJNA FUNKCJONALNOŚCI I ŻYWOTNOŚCI NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW DLA DROGI EKSPRESOWEJ S6 ODCINEK BOŻEPOLE WIELKIE-GDYNIA” z podziałem na 3 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5842456536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Subisława 5

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-354

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„OCENA POREALIZACYJNA FUNKCJONALNOŚCI I ŻYWOTNOŚCI NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW DLA DROGI EKSPRESOWEJ S6 ODCINEK BOŻEPOLE WIELKIE-GDYNIA” z podziałem na 3 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71aba8d1-cd56-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109929/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Ocena stanu nasadzeń dla drogi ekspresowej S6 na odcinku Bożepole Wilekie -Gdynia z podziałem na 3 zad. zadanie 1 (Bożepole Wlk. - Luzino),zad.2 (Luzino-Szemud) oraz zad. 3 (Szemud-Gdyniia W. Kack)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.Gd.D-3.2421.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 548361,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Zadanie 1 – Bożepole Wielkie - Luzino
Przedmiotem zamówienia, dla każdej z części zamówienia, jest wykonanie monitoringu porealizacyjnego mającego na celu ocenić żywotność i funkcjonalność nasadzonych drzew, krzewów i pnączy w ciągu wskazanych w ramach danej części zamówienia odcinków nowowybudowanej drogi krajowej S-6. W ramach monitoringu należy przeprowadzić coroczne prace terenowe przez pięć sezonów wegetatywnych oraz sporządzić na ich podstawie raporty sprawozdawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska

4.5.5.) Wartość części: 177410,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Zadanie 2 – Luzino-Szemud
Przedmiotem zamówienia, dla każdej z części zamówienia, jest wykonanie monitoringu porealizacyjnego mającego na celu ocenić żywotność i funkcjonalność nasadzonych drzew, krzewów i pnączy w ciągu wskazanych w ramach danej części zamówienia odcinków nowowybudowanej drogi krajowej S-6. W ramach monitoringu należy przeprowadzić coroczne prace terenowe przez pięć sezonów wegetatywnych oraz sporządzić na ich podstawie raporty sprawozdawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska

4.5.5.) Wartość części: 161282,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Zadanie 3 –Szemud-Gdynia
Przedmiotem zamówienia, dla każdej z części zamówienia, jest wykonanie monitoringu porealizacyjnego mającego na celu ocenić żywotność i funkcjonalność nasadzonych drzew, krzewów i pnączy w ciągu wskazanych w ramach danej części zamówienia odcinków nowowybudowanej drogi krajowej S-6. W ramach monitoringu należy przeprowadzić coroczne prace terenowe przez pięć sezonów wegetatywnych oraz sporządzić na ich podstawie raporty sprawozdawcze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90714500-0 - Usługi kontroli jakości środowiska

4.5.5.) Wartość części: 209667,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184008,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184008,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184008,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Bociąg Pracownia Przyrodnicza "Pro Natura Pro Homini

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221119490

7.3.3) Ulica: ul. Miraua 9/6

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-318

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Współudział w pracach terenowych, porządkowanie materiału fotograficznego,
współudział w opracowywaniu wyników.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184008,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 52 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Bociąg Pracownia Przyrodnicza "Pro Natura Pro Homini"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221119490

7.3.3) Ulica: Ul. Miraua 9/6

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-318

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Współudział w pracach terenowych, porządkowanie materiału fotograficznego,
współudział w opracowywaniu wyników


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 52 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona na część nr 3 postępowania oferta, będąca tym samym ofertą
z najniższą ceną, przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający aktualnie nie jest w stanie zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do poziomu złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.