Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00275957/01 - Wynik z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wdrożenia systemu elektronicznego obiegu faktur
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie
1.2.) Oddział zamawiającego: SPSK 4
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288751
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dr. K. Jaczewskiego 8
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-954
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk4.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216236
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00203367
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r, poz. 835).
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - przez co rozumie się, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 (trzy) zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 150.000,00 złotych *) brutto, zrealizowane na rzecz podmiotu leczniczego realizującego świadczenia szpitalne, obejmujące integrację oferowanego oprogramowania z oprogramowaniem FK używanym w SPSK nr 4 w poniższym zakresie:
i. pobieranie do oferowanego oprogramowania danych dotyczących kontrahentów założonych oraz zakładanych w systemie Infomedica,
ii. pobieranie do oferowanego oprogramowania rejestrów dokumentów,
iii. pobieranie do oferowanego oprogramowania kluczy podziałowych do rozksięgowań/kont analitycznych,
iv. pobieranie do oferowanego oprogramowania stawek VAT,
v. pobieranie do oferowanego oprogramowania okresów księgowych,
vi. pobieranie do oferowanego oprogramowania kluczy podziału utworzonych w systemie FK,
vii. wysyłanie do systemu FK rozksięgowanych dokumentów wraz z przypisanymi stawkami VAT do pozycji,
viii. umieszczenie dokumentu kosztowego w odpowiednim rejestrze VAT.
*) W celu uniknięcia wątpliwości Zamawiający wskazuje, że wartość zamówienia dotyczy wyłącznie przedmiotu zamówienia obejmującego wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, wraz z pracami integracyjnymi, szkoleniami i utrzymaniem systemu, w szczególności Wykonawca do wartości zamówienia nie może wliczać wartości ewentualnej dostawy infrastruktury technicznej (sprzętu komputerowego i serwerowego), jeśli taka infrastruktura miała zostać dostarczona przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia referencyjnego.
6. W przypadku składania ofert wspólnych: warunek określony w ust 1) pkt.2) lit d) musi być spełniony tylko przez jednego z Wykonawców lub łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę (każda z usług referencyjnych wykonana w całości przez wykonawcę składającego ofertę współną np. w sytuacji dwóch podmiotów składających ofertę wspólną: jeden podmiot wykonał dwie usługi referencyjna a drugi a nich – jedną taką usługę tzn. nie dopuszcza się dzielenia jednej usługi referencyjnej na więcej niż jeden podmiot).
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r, poz. 835).
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - przez co rozumie się, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 (trzy) zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 150.000,00 złotych *) brutto, obejmujące integrację oferowanego oprogramowania z oprogramowaniem FK używanym w SPSK nr 4 w poniższym zakresie:
i. pobieranie do oferowanego oprogramowania danych dotyczących kontrahentów założonych oraz zakładanych w systemie Infomedica,
ii. pobieranie do oferowanego oprogramowania rejestrów dokumentów,
iii. pobieranie do oferowanego oprogramowania kluczy podziałowych do rozksięgowań/kont analitycznych,
iv. pobieranie do oferowanego oprogramowania stawek VAT,
v. pobieranie do oferowanego oprogramowania okresów księgowych,
vi. pobieranie do oferowanego oprogramowania kluczy podziału utworzonych w systemie FK,
vii. wysyłanie do systemu FK rozksięgowanych dokumentów wraz z przypisanymi stawkami VAT do pozycji,
viii. umieszczenie dokumentu kosztowego w odpowiednim rejestrze VAT.
*) W celu uniknięcia wątpliwości Zamawiający wskazuje, że wartość zamówienia dotyczy wyłącznie przedmiotu zamówienia obejmującego wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, wraz z pracami integracyjnymi, szkoleniami i utrzymaniem systemu, w szczególności Wykonawca do wartości zamówienia nie może wliczać wartości ewentualnej dostawy infrastruktury technicznej (sprzętu komputerowego i serwerowego), jeśli taka infrastruktura miała zostać dostarczona przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia referencyjnego.”
6. W przypadku składania ofert wspólnych: warunek określony w ust 1) pkt.2) lit d) musi być spełniony tylko przez jednego z Wykonawców lub łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę (każda z usług referencyjnych wykonana w całości przez wykonawcę składającego ofertę współną np. w sytuacji dwóch podmiotów składających ofertę wspólną: jeden podmiot wykonał dwie usługi referencyjna a drugi a nich – jedną taką usługę tzn. nie dopuszcza się dzielenia jednej usługi referencyjnej na więcej niż jeden podmiot).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-17 09:00
Po zmianie:
2023-05-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-17 09:30
Po zmianie:
2023-05-19 09:30
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe zgodnie z indywidualną dyspozycją świadczeniobiorcy.
- Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 4 części.
- Dostawa samochodu osobowego typu bus
- Wykonanie oraz dostawa kalendarzy promocyjnych potrzebnych do promocji województwa lubelskiego
- Dostawa terminali wideokonferencyjnych wraz z wyposażeniem
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 6 części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.