eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa wdrożenia systemu elektronicznego obiegu faktur



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wdrożenia systemu elektronicznego obiegu faktur

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie

1.2.) Oddział zamawiającego: SPSK 4

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288751

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Dr. K. Jaczewskiego 8

1.4.2.) Miejscowość: Lublin

1.4.3.) Kod pocztowy: 20-954

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk4.lublin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216236

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00203367

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r, poz. 835).
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - przez co rozumie się, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 (trzy) zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 150.000,00 złotych *) brutto, zrealizowane na rzecz podmiotu leczniczego realizującego świadczenia szpitalne, obejmujące integrację oferowanego oprogramowania z oprogramowaniem FK używanym w SPSK nr 4 w poniższym zakresie:
i. pobieranie do oferowanego oprogramowania danych dotyczących kontrahentów założonych oraz zakładanych w systemie Infomedica,
ii. pobieranie do oferowanego oprogramowania rejestrów dokumentów,
iii. pobieranie do oferowanego oprogramowania kluczy podziałowych do rozksięgowań/kont analitycznych,
iv. pobieranie do oferowanego oprogramowania stawek VAT,
v. pobieranie do oferowanego oprogramowania okresów księgowych,
vi. pobieranie do oferowanego oprogramowania kluczy podziału utworzonych w systemie FK,
vii. wysyłanie do systemu FK rozksięgowanych dokumentów wraz z przypisanymi stawkami VAT do pozycji,
viii. umieszczenie dokumentu kosztowego w odpowiednim rejestrze VAT.
*) W celu uniknięcia wątpliwości Zamawiający wskazuje, że wartość zamówienia dotyczy wyłącznie przedmiotu zamówienia obejmującego wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, wraz z pracami integracyjnymi, szkoleniami i utrzymaniem systemu, w szczególności Wykonawca do wartości zamówienia nie może wliczać wartości ewentualnej dostawy infrastruktury technicznej (sprzętu komputerowego i serwerowego), jeśli taka infrastruktura miała zostać dostarczona przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia referencyjnego.

6. W przypadku składania ofert wspólnych: warunek określony w ust 1) pkt.2) lit d) musi być spełniony tylko przez jednego z Wykonawców lub łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę (każda z usług referencyjnych wykonana w całości przez wykonawcę składającego ofertę współną np. w sytuacji dwóch podmiotów składających ofertę wspólną: jeden podmiot wykonał dwie usługi referencyjna a drugi a nich – jedną taką usługę tzn. nie dopuszcza się dzielenia jednej usługi referencyjnej na więcej niż jeden podmiot).

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4) Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r, poz. 835).
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - przez co rozumie się, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 3 (trzy) zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 150.000,00 złotych *) brutto, obejmujące integrację oferowanego oprogramowania z oprogramowaniem FK używanym w SPSK nr 4 w poniższym zakresie:
i. pobieranie do oferowanego oprogramowania danych dotyczących kontrahentów założonych oraz zakładanych w systemie Infomedica,
ii. pobieranie do oferowanego oprogramowania rejestrów dokumentów,
iii. pobieranie do oferowanego oprogramowania kluczy podziałowych do rozksięgowań/kont analitycznych,
iv. pobieranie do oferowanego oprogramowania stawek VAT,
v. pobieranie do oferowanego oprogramowania okresów księgowych,
vi. pobieranie do oferowanego oprogramowania kluczy podziału utworzonych w systemie FK,
vii. wysyłanie do systemu FK rozksięgowanych dokumentów wraz z przypisanymi stawkami VAT do pozycji,
viii. umieszczenie dokumentu kosztowego w odpowiednim rejestrze VAT.
*) W celu uniknięcia wątpliwości Zamawiający wskazuje, że wartość zamówienia dotyczy wyłącznie przedmiotu zamówienia obejmującego wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, wraz z pracami integracyjnymi, szkoleniami i utrzymaniem systemu, w szczególności Wykonawca do wartości zamówienia nie może wliczać wartości ewentualnej dostawy infrastruktury technicznej (sprzętu komputerowego i serwerowego), jeśli taka infrastruktura miała zostać dostarczona przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia referencyjnego.”


6. W przypadku składania ofert wspólnych: warunek określony w ust 1) pkt.2) lit d) musi być spełniony tylko przez jednego z Wykonawców lub łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę (każda z usług referencyjnych wykonana w całości przez wykonawcę składającego ofertę współną np. w sytuacji dwóch podmiotów składających ofertę wspólną: jeden podmiot wykonał dwie usługi referencyjna a drugi a nich – jedną taką usługę tzn. nie dopuszcza się dzielenia jednej usługi referencyjnej na więcej niż jeden podmiot).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-05-17 09:00

Po zmianie:
2023-05-19 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-05-17 09:30

Po zmianie:
2023-05-19 09:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.