Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00183560/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. płk. Witolda Pileckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,195723,914d81c33984122a270cef34449bdcbd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f285ee1d-0ccc-490a-95f0-25f9b3ec7dd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013450/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Roboty polegające na wprowadzeniu stałej organizacji ruchu na Obwodnicy Piastowskiej w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wprowadzenie stałych organizacji ruchu na wybranych ulicach miasta Opola w zakresie następujących zadań:
a) Zadanie nr 1 - Wprowadzenie zmian stałej organizacji ruchu na Obwodnicy Piastowskiej na podstawie projektu stałej organizacji ruchu nr TZR-RZR.7221.1.61.2024 z dnia 31.10.2024r. , stanowiącego załącznik nr 1 do OPZ.
b) Zadanie nr 2 - Wprowadzenie krajowego hektometra na Obwodnicy Piastowskiej w km od 99+500 do 102+900 stanowiącego załącznik nr 2 do OPZ.
c) Zadanie 3 – Wprowadzenie zmian stałej organizacji ruchu w zakresie wykonania linii P1-b na ul. Wrocławskiej zgodnie z zakresem wskazanym w załączniku nr 3 do OPZ, stanowiącym projekt stałej organizacji ruchu nr TZR-RZR.7221.1.63.2017 z dnia 04.09.2027r. oraz wprowadzenie linii P1-b na ul. Wrocławskiej zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu nr TZR-RZR.7221.5.2025r. z dnia 31.01.2025r., stanowiącym załącznik nr 4 do OPZ .
Realizacja w/w robót przeprowadzona będzie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwem, dobrej jakości i właściwą organizacją i oznakowaniem.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera Cześć III OPZ z załącznikami oraz wykaz cen i wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928472-7 - Oznakowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
34992200-9 - Znaki drogowe
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie z art. 255 pkt 3 u.p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 132 849,88 zł, której nie może zwiększyć do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty, której wartość wynosi:
208 290,57 zł.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa worków oraz koszy na odpady medyczne i niemedyczne na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni boiska
- D/37/2025 Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego dla wybranych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
- Usługi związane z utrzymaniem pasa drogowego - odwodnienie
- Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
- Przebudowa holu wejściowego i pomieszczeń Izby Przyjęć w Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym i Noworodków w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 742 odc. Nieznanowice - Przygradów od km 67+973 do km 69+248 dł. 1275 mb
- Remont nawierzchni DW 745 w msc. Masłów Pierwszy od km 3+110 do km 3+595 odcinek I o długości 485 m i w msc. Mąchocice Kapitulne od km 6+460 do km 7+116 odcinek II o długości 656 m
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2906E na terenie gminy Brójce i gminy Rzgów
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" - Część II
- Oczyszczanie miejsc zimowego dokarmiania żubrów wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- Przebudowa DW 162 odc. Krosino - Świdwin
więcej: Oznakowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.