Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124327/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej Jaćmierzu oraz Domu Kultury w Posadzie Zarszyńskiej dla osób z niepełnosprawnościami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zarszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 74
1.5.2.) Miejscowość: Zarszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-530
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zarszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zarszyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej Jaćmierzu oraz Domu Kultury w Posadzie Zarszyńskiej dla osób z niepełnosprawnościami”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a7a9471-71d0-4e37-8154-d3cfc85f1629
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038654/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej w Jaćmierzu oraz Domu Kultury w Posadzie Zarszyńskiej dla osób z niepełnosprawnościami.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124327
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDG.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – POPRAWA DOSTĘPNOŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ JAĆMIERZU DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI.Roboty budowlane - ROBOTY KWALIFIKOWANE
1. Roboty budowlane - sanitariaty
1.1 Roboty budowlane remontowe - Przebudowa pomieszczeń sanitariatów
2. Roboty budowlane - przebudowa wejścia bocznego do budynku szkoły, budowa wewnętrznej pochylni dla niepełnosprawnych
2.1 Roboty remontowe w pomieszczeniu korytarza
2.2 Pochylnia wewnętrzna
3. Roboty budowlane zewnętrzne - przebudowa wejścia bocznego do budynku szkoły
3.1 Budowa zadaszenia nad wejściem
3.2 Remont chodnika - wejście do budynku
3.3 Budowa chodnika - wejście do budynku
4. Roboty budowlane - dostosowanie budynku przy wejściu do oddziału przedszkolnego
4.1 Przebudowa zadaszenia nad istniejącym wejściem
4.2 Pochylnia zewnętrzna
4.3 Schody zewnętrzne
5. Roboty budowlane - dojścia i dojazdy
5.1 Chodniki z kostki betonowej
5.2 Roboty remontowe dojazdu i miejsc postojowych
Roboty budowlane - ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE
1. Roboty budowlane - Przebudowa wejścia bocznego do budynku szkoły
1.1 Roboty remontowe w pomieszczeniu korytarza
2. Roboty budowlane - budowa zadaszenia przy wejściu
2.1 Budowa zadaszenia przy wejściu
3. Roboty budowlane - przestawienie ogrodzenia
3.1 Remont ogrodzenia - przestawienie ogrodzenia
4. Roboty budowlane - przebudowa zadaszenia nad istniejącym wejściem do oddziału przedszkolnego
4.1 Przebudowa zadaszenia nad istniejącym wejściem
5. Roboty budowlane - chodniki z kostki betonowej, roboty remontowe dojazdu i miejsc postojowych
5.1 Chodniki z kostki betonowej
5.2 Roboty remontowe dojazdu i miejsc postojowych
1. Instalacje sanitarne - ROBOTY KWALIFIKOWANE
1.1 Instalacja kanalizacji sanitarnej
1.2 Instalacja wodociągowa
1.3 Instalacja c.o.
1. Instalacje elektryczne - ROBOTY KWALIFIKOWANE
1.1 Montaż rozdzielni oraz wyposażenia
1.2 Instalacja elektryczna
1.3 Pomiary
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45410000-4 - Tynkowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 792009,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DOMU KULTURY W POSADZIE ZARSZYŃSKIEJ DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI.1. Roboty budowlane - ROBOTY KWALIFIKOWANE
1.1 Remont zadaszonego podestu przed wejściem do budynku
1.2 Wymiana stolarki okiennej
1.3 Wymiana stolarki drzwiowej
1.4 Roboty zewnętrzne - Pochylnia dla niepełnosprawnych
1.5 Roboty budowlane wewnętrzne - Przebudowa pomieszczeń części parteru i piętra- roboty związane z dostosowaniem budynku dla osób z niepełnosprawnościami
1.6 Roboty budowlane wewnętrzne - wykonanie szybu wind
1.7 Roboty budowlane wewnętrzne - dostarczenie i montaż windy
2. Roboty budowlane - ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE
2.1 Roboty zewnętrzne - Remont zadaszonego podestu przed wejściem do budynku - roboty niekwalifikowane
2.2 Roboty budowlane parteru niekwalifikowane
2.3 Roboty budowlane 1 piętra niekwalifikowane (roboty budowlane poddasze - we wniosku o dofinasowanie)
1. Instalacje sanitarne - ROBOTY KWALIFIKOWANE
1.1 Instalacja kanalizacji sanitarnej
1.2 Instalacja wodociągowa
1.3 Instalacja c.o.
2. Instalacje sanitarne – ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE
2.1 Instalacja kanalizacji sanitarnej
2.2 Instalacja wodociągowa
2.3 Instalacja c.o.
1. Instalacje elektryczne - ROBOTY KWALIFIKOWANE
1.1 Montaż rozdzielni oraz wyposażenia
1.2 Instalacja elektryczna
1.3 Pomiary
2. Instalacje elektryczne – ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE
2.1 Montaż rozdzielni oraz wyposażenia
2.2 Instalacja elektryczna
2.3 Pomiary
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45313100-5 - Instalowanie wind
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45410000-4 - Tynkowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 611845,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799812,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 921405,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799812,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLOEN ADAM HOLENDER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842459340
7.3.3) Ulica: Ikara 26
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799812,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572439,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 669507,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 572439,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLOEN ADAM HOLENDER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842459340
7.3.3) Ulica: Ikara 26
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 572439,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZARSZYN
więcej: przetargi ZARSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
- Remont pomieszczeń w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy al. Dygasińskiego 15
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Przebudowa lokali mieszkalnych nr 1 i 2 w budynku przy ul. Grzesiuka 9 [lokalizacja: Warszawa, ul. Grzesiuka]
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.