Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00155371/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników przy ul. Żytniej, Jana III Sobieskiego i Krętej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodników przy ul. Żytniej, Jana III Sobieskiego i Krętej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef36ff70-cc8c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028355/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Przebudowa chodników przy ul. Żytniej, Jana III Sobieskiego i Krętej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.18.2023.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 766669,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, obejmujące opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację, polegających na przebudowie istniejących ciągów pieszych na ul. Żytniej, Jana III Sobieskiego i Krętej.
2. Zadanie realizowane jest na obszarze działek należących do Miasta Zduńska Wola, tj.
1) - nr ewid. działki: 601/31, obręb ewidencyjny: 4, przy ul. Żytniej 16;
2) - nr ewid. działek: 216/1, 216/2, 557/2, 556/6, 556/7 oraz 557/2 obręb ewidencyjny: 4, przy ul. Jana III Sobieskiego;
3) - nr ewid. działek: 259/4 oraz 259/5, obręb ewidencyjny: 8, przy ul. Krętej;
3. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na:
1) opracowaniu projektu koncepcyjnego, a następnie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania decyzji administracyjnych i pozwoleń – jeżeli wystąpi konieczność.
2) przebudowie istniejących ciągów pieszych w obrębie bloku przy ul. Żytniej 16, wzdłuż ul. Jana III Sobieskiego oraz ul. Krętej (jedna strona, niewyremontowana). Zadanie polega na rozebraniu istniejącej nawierzchni oraz przygotowaniu podbudowy, a następnie ułożeniu kostki betonowej wibroprasowanej typu Holland. W zakres inwestycji wchodzi również stworzenie nowych miejsc parkingowych przy ul. Żytniej oraz ul. Jana III Sobieskiego z wykorzystaniem kostki typu EKO kwadrat.
4. Materiał z rozbiórki w dobrym stanie technicznym do przekazania do depozytu Zamawiającego.
5. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy.
6. Na terenie Miasta Zduńska Wola obowiązuje System Zarządzania Zielenią Miejską (https://zdunskawola.pl/o-miescie/system-zarzadzania-zielenia-miejska/), którego wytyczne należy stosować podczas wykonywania robót budowlanych.
7. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno - Drogowy pm.bud Paweł Marszałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP PL8291095304
7.3.3) Ulica: ul. Sieradzka 6
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Instalacyjno - Drogowy pm.bud Paweł Marszałek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Instalacyjno - Drogowy pm.bud Paweł Marszałek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1765E w miejscowości Piaski na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 4908E do granic Powiatu Zduńskowolskiego
- Budowa sieci kanalizacyjnej wzdłuż terenów inwestycyjnych w miejscowości Tymienice
- Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Szadek - Przatów nr 4939 E w zakresie ul. Przatowskiej
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Marcinkowice - Lizawice (dokumentacja projektowa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji budynku SP w Gowarczowie, świetlicy w Morzywole i Kupimierzu, budynku oczyszczalni ścieków w Rudzie Białaczowskiej
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi 108KDW i fragmentu ul. Morelowej z połączeniem do ul. Wiśniowej w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Wykonanie dokumentacji projektowych remontu i przebudowy obiektów mostowych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bieszczadzkiego 4 części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmującej remont ul. Mątwickiej, przebudowę ul. Orzeszkowej oraz budowę dwóch łączników pomiędzy ulicami Mątwicką i Orzeszkowej w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.