Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenie grupowe: Specjalista ds. sprzedaży internetowej ECDL Moduł B4 - Arkusze kalkulacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W BIŁGORAJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950031692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Monte Cassino 38
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846850000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pupbilgoraj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie grupowe: Specjalista ds. sprzedaży internetowej ECDL Moduł B4 - Arkusze kalkulacyjne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4bca077-82e4-4510-9be3-5eb7e762d039
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092184/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Szkolenie grupowe: Specjalista ds. sprzedaży internetowej ECDL Moduł B4 - Arkusze kalkulacyjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4bca077-82e4-4510-9be3-5eb7e762d0393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z w/w Regulaminem i postępować wg zasad w nim
wskazanych dedykowanych dla Wykonawcy. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę
akceptuje zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia wskazane w Regulaminie i SWZ. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści
dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporz. Prezesa Rady Ministrów w
sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych (patrz pkt 1.3 ppkt 9 SWZ).
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporz. Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (patrz pkt 1.3 ppkt 10 SWZ), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych
danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą
miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporz. Prezesa RM w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip.
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022
r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym
pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Ciąg dalszy w Sekcji IX Pozostałe informacje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz. o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, zamawiający realizując obowiązek informacyjny wobec osób, których dane pozyskuje w toku
prowadzonego postępowania, informuje, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w
Biłgoraju z siedzibą przy ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23 - 400 Biłgoraj, reprezentowany przez Dyrektora PUP. Numer tel.: 84
6850000, fax 84 6861671, adres email: pupbilgoraj@pupbilgoraj.pl 2)inspektorem ochrony danych w PUP w Biłgoraju jest Pan
Janusz Małek. Dane kontaktowe: adres siedziby PUP, numer tel.: 84 6850000, fax 84 6861671, email: iod@pupbilgoraj.pl
3)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia post. o udzielenie zam.
publicznego prowadzonego na podst. art. 275 pkt 1 w związku z art 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp(Dz. U. z 2024r.
poz. 1320), którego przedmiotem jest usługa społ. pn.: Szkolenie grupowe: Specjalista ds. sprzedaży internetowej ECDL Moduł B4 - Arkusze kalkulacyjne oraz zawarcia umowy na realizację zamówienia;
4)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5)dane
osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania jednak nie
krócej niż przez okres wynikający z przepisów ustawy Pzp oraz obowiązujących w PUP przepisów kancelaryjno–archiwalnych;
6)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zam. publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art.22 RODO;
8)Wykonawca posiada: a)na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; b)na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zam. publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności
protokołu oraz jego załączników; c)na podst. art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO,
gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 9)Wykonawcy nie przysługuje: a)w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OA.2710.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji grupowego szkolenia dla 10 osób bezrobotnych „Specjalista ds. sprzedaży internetowej ECDL Moduł B4 - Arkusze kalkulacyjne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) całkowity koszt szkolenia (cena) – 60 %,
2) dostosowanie doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 40%.
Szczegółowy opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i
sposobu oceny ofert został określony w rozdziale 16 SWZ.
Zamawiający będzie obliczał punktację w poszczególnych kryteriach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając
wynik zgodnie z zasadami matematycznymi określonymi w pkt 15.8 SWZ. Ostateczna liczba punktów danej oferty wynikać będzie z
sumy punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach. Oferta, która uzyska łącznie najwięcej punktów stanowiących sumę
punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z pkt 6.1 SWZ: "6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu:
6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów;
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych
prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust.
1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2025r. poz. 214 z późn. zm.).
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ. Oświadczenie
należy złożyć wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający zweryfikuje w Rejestrze Instytucji
Szkoleniowych dostępnym na stronie www.ris.praca.gov.pl czy Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia jest
wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych i posiada aktualny wpis.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż:
1) posiada wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych tj.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2
szkolenia grupowe dla co najmniej 5 osób każde.
Przez szkolenie grupowe należy rozumieć szkolenie, w którym uczestniczyło co najmniej 5 osób szkolonych w tym samym
miejscu i w tym samym okresie, przeszkolonych w ramach jednej umowy, realizowanej dla jednej instytucji/ podmiotu.
2) dysponuje lub będzie dysponować kadrą dydaktyczną tj. co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, która posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
Przez doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia należy rozumieć przeprowadzenie w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkoleń lub bloków tematycznych o tematyce związanej
merytorycznie z przedmiotem zamówienia oraz wykonywanymi czynnościami w zamówieniu.
Liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, aby zapewnić należytą i terminową realizację przedmiotu
zamówienia.
W przypadku wskazania dwóch lub więcej osób do realizacji zamówienia każda ze wskazanych osób musi spełniać warunek
postawiony wobec kadry dydaktycznej."
Zgodnie z pkt 6.2. i 6.3. SWZ:
"6.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp).
6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3
ustawy Pzp)."
Zgodnie z pkt 6.4. i 6.5. SWZ: "6.4. Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów
udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. (Patrz rozdział 9
SWZ).
6.5. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ."
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych i oświadczeń (aktualnych na dzień złożenia): 1) Zgodnie z pkt 8.4.2.
SWZ: "W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca
zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w SWZ (patrz pkt 8.1
SWZ). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Przepis stosuje się odpowiednio do podmiotów udostępniających zasoby,
w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp." 2) Zgodnie
z pkt 9.9. SWZ: "9.9. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118
ustawy Pzp, przedstawia na wezwanie zamawiającego wraz z oświadczeniem wymienionym w pkt. 8.4.2 SWZ, oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w SWZ. Wzór oświadczenia określa załącznik
nr 8 do SWZ."
DODATKOWE INFORMACJE DOT. PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA: "Z postępowania o udzielenie zamówienia
wyklucza się wykonawcę w zakresie wskazanym w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025r. poz.
514) tj.:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 tej ustawy." (patrz pkt 7.1.2. SWZ).
Zgodnie z pkt 8.1.2. SWZ: "8.1.2 W oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1 Wykonawca potwierdza także brak podstaw do
wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w pkt 7.1.2 SWZ. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość samodzielnej weryfikacji braku zaistnienia podstaw wykluczenia danego wykonawcy określonych w pkt 7.1.2 SWZ za
pomocą ogólnodostępnych baz danych, w szczególności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego."
Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotowych środków dowodowych określa SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych i oświadczeń (aktualnych na dzień złożenia): Zgodnie z
pkt 8.4. 1. SWZ: "W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) W zakresie wskazanym w pkt 6.1.4 ppkt 1) SWZ Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu usług wykonanych, w
okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz należy przygotować według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ.
2) W zakresie wskazanym w pkt 6.1.4 ppkt 2) SWZ Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy
przygotować według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ."
W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2 i pkt 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Oświadczenie
należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
Zgodnie z pkt 9.4. SWZ: "Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z
ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów."
Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotowych środków dowodowych określa SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W rozdziale 12 SWZ zamawiający określił, iż oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ);
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
(Załącznik nr 4 do SWZ) (jeżeli dotyczy);
4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.3 SWZ tj. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ) (jeżeli dotyczy);
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest
umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego,
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a),
jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do
reprezentowania wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
(jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - musi być załączone do oferty i przekazane zamawiającemu:
- w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę
upoważnioną do reprezentowania wykonawcy,
lub
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do
reprezentowania wykonawcy.
Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz.U. 2024 poz. 1557 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Jeżeli pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem,
przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci
papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej może dokonać również notariusz. Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być uwierzytelnione
przez pełnomocnika.
Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty opis programu szkolenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9 do
SWZ. Program szkolenia stanowi integralną część oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:1) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2 i pkt 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy
Pzp). Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem
dowodowym.
3) Zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe i oświadczenia, o których mowa
w pkt. 8.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe i oświadczenie, o których mowa:
a) w pkt. 8.4.1 SWZ składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnienie warunku udziału w
postępowaniu,
b) w pkt. 8.4.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podst. art. 454–455 ustawy Pzp orazpostanowień Projektu umowy, który stanowi zał. nr 10 do SWZ. Zgodnie z §9 ust 2-4 projektu umowy: "2. Strony
dopuszczają wprowadzenie następujących zmian umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: 1) terminu wykonania
zamówienia o czas niezbędny do jego prawidłowej realizacji – w przypadku niezrekrutowania grupy uczestników szkolenia z
przyczyn niezależnych od Zamawiającego, np. braku osób zainteresowanych uczestnictwem w szkoleniu, rezygnacji osób
zakwalifikowanych;
2) harmonogramu szkolenia – w przypadku wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających realizację dotychczasowego
harmonogramu lub jego zmiany celem usprawnienia realizacji szkolenia. Zakres wprowadzanych zmian nie może być
sprzeczny z opisem przedmiotu zamówienia;
3) ceny - w przypadku niezrekrutowania całej grupy uczestników szkolenia,
w szczególności braku osób zainteresowanych uczestnictwem w szkoleniu, rezygnacji osób zakwalifikowanych, wówczas
wynagrodzenie Wykonawcy może zostać pomniejszone proporcjonalnie o liczbę osób niebiorących udziału
w szkoleniu z zastrzeżeniem §3 ust. 1;
4) numeru rachunku bankowego – w przypadku konieczności zmiany numeru rachunku bankowego na nowy rachunek
bankowy;
5) osób wykonujących zamówienie – w sytuacjach losowych w szczególności wskutek długotrwałej choroby lub innych
zdarzeń losowych uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia przeprowadzenia zajęć. W takim
przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub drogą
elektroniczną powodów uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia wykonania usługi oraz informacji
na temat wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia nowych osób. Nowe osoby wyznaczone przez
Wykonawcę do realizacji umowy muszą spełniać warunki określone w SWZ oraz przyjęte do oceny w ramach kryteriów
oceny ofert. Warunkiem dopuszczenia nowych osób realizujących zadania w ramach umowy jest akceptacja przez
Zamawiającego oraz spełnianie przez te osoby kryteriów przyjętych do oceny ofert w taki sposób iż zmiana osoby w kadrze
nie będzie skutkowała obniżeniem liczby punktów, które uzyska Wykonawca w ramach oceny ofert w prowadzonym
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana może dotyczyć wszystkich osób wykonujących zamówienie;
6) miejsca wykonania zamówienia – w przypadku wystąpienia w trakcie szkolenia zdarzeń losowych w szczególności
powodzi, pożaru, awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (w
szczególności brak zasilania w energię elektryczną, awarie wodno-kanalizacyjne) pod warunkiem że warunki lokalowe
zaproponowane przez Wykonawcę będą spełniać warunki określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu
zamówienia; zmiana może dotyczyć wszystkich miejsc i adresów zamówienia;
7) materiałów szkoleniowych w przypadku braku możliwości zakupu wymaganej ilości podręczników, wstrzymania przez
dane wydawnictwo druku pozycji książkowej wskazanej przez Wykonawcę pod warunkiem że nowe materiały przedłożone
przez Wykonawcę będą spełniać warunki określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia a ich cena nie
ulegnie zmianie; zmiana może dotyczyć wszystkich materiałów szkoleniowych;
8) zmiany obowiązujących przepisów prawa w tym m.in. związane z wejściem w życie ustawy z dnia 20 marca 2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
3.Zmiany mogą być wprowadzone na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy zgłoszony drugiej stronie przed
wprowadzeniem zmian. Zmiany wymagają uprzedniego jej zaakceptowania przez strony umowy. 4. Strony dopuszczają
również zmiany w przypadkach i na zasadach określonych w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp innych niż wskazane w ust. 2
umowy."
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem wskazanym w pkt. 1.2 SWZ: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b4bca077-82e4-4510-9be3-5eb7e762d039
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-13 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wymagania techn. i org. dot. korespondencji elektronicznej c.d.Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy
do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta
dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: zamowienia@pupbilgoraj.pl (nie dotyczy składania ofert).
Za datę przekazania oferty, wniosków zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I SKŁADANIA OFERTY
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert
złożonych przez Wykonawcę.
Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi rolę „Składanie
ofert/wniosków/prac konkursowych”. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w
dokumentach zamówienia. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), z
zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. Wykonawca sporządza
ofertę w języku polskim na Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ udostępnionym przez
Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonym w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje
podstawowe”. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania
po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty
umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”)
służące do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym
polu („Wypełniony formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez
Wykonawcę”) Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
Pozostałe informacje zostały wskazane w SWZ.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Szkolenie grupowe: "Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem (...)"
- Szkolenie grupowe: Specjalista ds. sprzedaży internetowej ECDL Moduł B4 - Arkusze kalkulacyjne
- budowa budynku usługowego z zapleczem technicznym i częścią socjalną na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- remont drogi powiatowej nr 2907L Wólka Abramowska - Albinów w miejscowości Wólka Abramowska
- Zakup, dostawa i montaż nowej rozrywarki worków do odpadów niesegregowanych w sortowni odpadów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie wraz z demontażem istniejącej rozrywarki
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Szkolenie grupowe: Specjalista ds. sprzedaży internetowej ECDL Moduł B4 - Arkusze kalkulacyjne
- Usługa szkoleniowa z podziałem na części: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie, Spawanie metodą TIG, Spawanie metodą MAG
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Szkolenie grupowe: "Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem (...)"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.