eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Remont pomieszczenia sanitarnego w pawilonie D oraz Remont instalacji centralnego ogrzewania w pawilonie E w Zakładzie Karnym w Jastrzębiu-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczenia sanitarnego w pawilonie D oraz Remont instalacji centralnego ogrzewania w pawilonie E w Zakładzie Karnym w Jastrzębiu-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W JASTRZĘBIU -ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. C.K. Norwida 23

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-268

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczenia sanitarnego w pawilonie D oraz Remont instalacji centralnego ogrzewania w pawilonie E w Zakładzie Karnym w Jastrzębiu-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6716e328-d1bd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089751/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczenia sanitarnego w pawilonie D oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w pawilonie E w Zakładzie Karnym w Jastrzębiu-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154759/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.6.2022.Remont

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 159920,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) ZADANIE NR 1 - Remont pomieszczenia sanitarnego w pawilonie D w Zakładzie Karnym
w Jastrzębiu-Zdroju:
Opis planowanych robót:
− demontaż ścian działowych pomieszczenia sanitarnego;
− zmiana podziału pomieszczenia sanitarnego;
− przebudowa instalacji budowlanych.

Zakres robót budowlanych:
− całość robót stanu surowego remontowanego pomieszczenia sanitarnego;
− wyburzenie ścianek działowych wraz z stolarka drzwiową, wykonanie otworu drzwiowego;
− zerwanie oblicowania ścian, skucie tynków, posadzek, sufitów;
− demontaż odcinków ścian działowych, demontaż posadzek;
− demontaż osprzętu i instalacji sanitarnych oraz elektrycznych w przedmiotowym pomieszczeniu;
− wykonanie ścianek działowych, roboty tynkarskie;
− wykonanie sufitu podwieszonego z płyt g-k;
− montaż nadproży, montaż stolarki drzwiowej;
− roboty instalacyjne – budowa zewnętrznej instalacji ks do pomieszczenia sanitarnego ,
− wykonanie odcinków rurociągów instalacji wod-kan, c.o., wentylacyjnej, oprzewodowanie instalacji elektrycznej i osprzętem,
− biały montaż elementów instalacji wod-kan i elektrycznej,
− badania, próby szczelności i pomiary elementów instalacji,
− montaż elementów orurowania i osprzętu instalacji wentylacyjnej mechanicznej;
− roboty wykończeniowe – tynki, roboty gipsowe i malarskie, podłogi i posadzki, listwy przypodłogowe, oblicowania ścian płytkami, czynności odbiorowe,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 48369,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych:
ZADANIE NR 2 - Remont instalacji centralnego ogrzewania w pawilonie E
w Zakładzie Karnym w Jastrzębiu-Zdroju
− demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania,
− montaż dwururowej pompowej instalacji centralnego ogrzewania wykonanej z rur
ze stali węglowej zewnętrznie galwanicznie ocynkowanej
− montaż pomp obiegowych zabudowanych w węźle wymiennikowym,
− montaż zabezpieczenia – naczynie wzbiorcze przeponowe wraz z układem
rur bezpieczeństwa,
− montaż grzejników stalowych płytowych CV z dolnym podłączeniem instalacji c.o. (pomieszczenia suche),
− montaż grzejników stalowych płytowych w wersji z dodatkowym zabezpieczeniem antykorozyjnym – warstwa ocynku (pomieszczenia „mokre”),
− montaż niezbędnej armatury
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na terenie Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju, w godzinach od8:00 do 17:00, w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
3. Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem zamówienia na niewyłączonych z normalnej eksploatacji obiektach, o których mowa w ust. 1 w oparciu o harmonogram uzgodniony z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 111551,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44999,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44999,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44999,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. WIMAR Sp. J. W i M Słanina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470509632

7.3.3) Ulica: Hallera 17

7.3.4) Miejscowość: Radlin

7.3.5) Kod pocztowy: 44-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44999,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104998,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150593,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104998,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. WIMAR Sp. J. W i M Słanina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470509632

7.3.3) Ulica: Hallera 17

7.3.4) Miejscowość: Radlin

7.3.5) Kod pocztowy: 44-310

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104998,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.