eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinKompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji stacjonarnej pn."SmartUp! High Tide Szczecin 2025" oraz warsztatów w ramach konferencji.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji stacjonarnej pn.„SmartUp! High Tide Szczecin 2025” oraz warsztatów w ramach konferencji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-421

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914542833

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wzp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zp.wzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji stacjonarnej pn.„SmartUp! High Tide Szczecin 2025” oraz warsztatów w ramach konferencji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da7675bd-1477-4493-bb02-2a2d4ac509ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027159/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.55 SmartUp! High Tide Szczecin 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu „Pomorze Zachodnie - nowy wymiar innowacji”, finansowanego ze środków Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027, Priorytet 1 – Fundusze Europejskie na rzecz przedsiębiorczego Pomorza Zachodniego, Działanie 1.4 Wzmocnienie procesu przedsiębiorczego odkrywania i rozwój ekosystemu innowacji.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14 ustawy PZP. Przesłanką udzielenia niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Aktualne zamówienie będzie polegało na powtórzeniu usług podobnych, których zakres i warunki udzielenia Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00428366 z dnia 24.07.2024 r. oraz dokumentach postępowania prowadzonym w trybie podstawowym o wartości poniżej 750 000 euro. Okres od zawarcia umowy w zamówieniu podstawowym nie przekroczył 3 lat (umowa została zawarta w dniu 20.09.2024 r). Zamówienia udzielone zostanie temu samemu Wykonawcy. Ważnym aspektem zamówienia jest również konieczność zapewnienia spójności organizacyjnej i wizerunkowej, zachowanie jednolitej jakości i standardu konferencji.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a4a5c9f3-6891-4dd2-ac1f-0a963de294c0 (WOiRZL.II.272.35.2024.ABJ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.13.2025.ABJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 197033,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację i przeprowadzenie konferencji stacjonarnej pn. „SmartUp! High Tide Szczecin 2025” oraz warsztatów w ramach konferencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): E-xon s.c. Sylwia Kotowicz Piotr Izdebski pełnomocnik Sylwia Kotowicz e-xon

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Izdebski e-xon

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7822373015

7.3.3) Ulica: ul. Romana Maya 1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-371

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.