Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134322/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania pn.: „Cyberbezpieczny samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrodzień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dobrodzień
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-380
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 34-3575100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobrodzien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dobrodzien.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a0956a6-d2bc-4d94-9fc3-cb4019e456e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania pn.: „Cyberbezpieczny samorząd”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a0956a6-d2bc-4d94-9fc3-cb4019e456e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056538/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i wdrożenie elementów infrastruktury informatycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.13.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206533,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System analizy logów security information and event management SIEM, EDR, NDR (1 sztuka).Dostarczenie licencji na system SIEM oraz dostawa i instalacja środowiska serwerowego niezbędnego do realizacji wdrożenia przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 115666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Generator prądu 32 kVA zbiornik min. 130 l paliwa (1 sztuka).Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatu prądotwórczego wraz z instalacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 90866,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert w ramach części 1 postępowania wpłynęła jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu znacznie przekraczająca kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Oferta nr 1
GRUPA E Sp. z o.o.
ul. Piwna 32, 43-100 Tychy
NIP: 6462926077
Cena: 119 700,00 zł brutto (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy siedemset złotych 00/100)
Zamawiający, na realizację zamówienia w części 1 zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości brutto: 90 036,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy trzydzieści sześć złotych 00/100). Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu zaoferowanej ceny.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w ramach części 1 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119700,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na odrzucenie oferty Wykonawcy Medical Impex Sp. z o.o., ul. Dzieci Głogowskich 1, 67-200 Głogów NIP: 9282096612, na podstawie art. 224 ust 6, w związku z art. 226 ust 1 pkt 8 Pzp, zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie w ramach części 2 zamówienia, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ pozostałe oferty znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 2 zamierza przeznaczyć kwotę 72 570,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100).
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu zaoferowanej ceny.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134998,65 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego zespołu urządzeń zapewniających bezpieczeństwo informatyczne systemów Urzędu Miejskiego oraz dostawa nowych licencji.
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu: "Cyberbezpieczny Samorząd w Dobryszycach" - etap I
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- [D/2/TP/2025]_Dostawa silnika do jednostki kogeneracyjnej wraz z usługą serwisowania przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdrożenia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.