eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Przebudowa istniejącego budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKIM w Policach



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKIM w Policach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W POLICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810543707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914311350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim.police.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.police.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zgkim.police.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącego budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego przez ZGKIM w Policach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed33eb50-c60d-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020312/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa klatki schodowej polegająca na wykonaniu odrębnej strefy pożarowej w budynku przy ul. Bankowej 18 w Policach, administrowanego przez ZGKiM w Policach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137172/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345897,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.
Przebudowa istniejącego budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach w celu doprowadzenia go do
zgodności z przepisami ochrony przeciwpożarowej wraz z robotami towarzyszącymi, administrowanego
przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części:
Część I - doprowadzenie budynku do zgodności z przepisami ochrony przeciwpożarowej
Część II – roboty remontowe klatki schodowej po zalaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 13 do SWZ, dokumentacja projektowa,
stanowiąca załącznik 12 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
stanowiąca załącznik nr 5 do, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
3. Wszystkie prace powinny być wykonywane zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami, o których mowa
w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
Wszelkie wyłączenia mediów Wykonawca musi wcześniej zgłosić pisemnie Zamawiającemu i uzyskać jego
zgodę.
4. Podane w dokumentacji nazwy własne są jedynie nazwami przykładowymi. Zamawiający dołożył należytej
staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak
w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła
lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego
wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art.99
ust.6 ustawy Pzp, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym zamawiający nie wymaga,
aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów
równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie
poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter
przykładowy.
5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy
Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych
wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają
one wymagania określone przez zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują
odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych
dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”.


6. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w dokumentacji. Materiały
i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane
przykładowo w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Opis rozwiązań
równoważnych.
UWAGA. Ilekroć w przedmiarze robót określono nazwę produktu lub technologii, należy rozumieć, że mają
one wyłącznie charakter przykładowy i dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
7. Możliwość złożenia oferty zawierającej rozwiązania równoważne względem funkcjonalnego opisu
przedmiotu zamówienia lub względem opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm:
1) w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, wykonawca może w ofercie zaproponować rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym, ale w równoważnym stopniu spełniające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2) w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp, wykonawca może zaproponować w ofercie rozwiązania równoważne, pod warunkiem że są one zgodne z normami (Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny) i spełniają one wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego;
Dodatkowym wymaganiem, o którym stanowią przepisy art. 101 ust. 5 i 6 Pzp, jest wymaganie wykazania (udowodnienia) w ofercie, że zastosowane przez wykonawcę rozwiązania są istotnie równoważne (tj. spełniają wymagania wskazane w opisie przedmiotu zamówienia dla danego rozwiązania).
8. Przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i orientacyjny. Ilości i zakres prac nie są wiążące dla
wykonawcy i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy do przygotowania oferty.
9. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
11. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Powody niedopuszczenia składania ofert częściowych zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345897,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345897,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345897,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Westpom Building Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Danuta Lewicka - Lider Konsorcjum, Sławomir Janusz Lewicki - Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513228971

7.3.3) Ulica: ul. Krajobrazowa 5A

7.3.4) Miejscowość: Dobra

7.3.5) Kod pocztowy: 72-003

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425453,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-10 do 2022-12-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.