eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siepraw › Budowa kładki pieszej nad potokiem Sieprawka wraz z dojściem na kompleks Słoneczny Park w Sieprawiu



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kładki pieszej nad potokiem Sieprawka wraz z dojściem na kompleks Słoneczny Park w Sieprawiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEPRAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kawęciny 30

1.5.2.) Miejscowość: Siepraw

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-447

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@siepraw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kładki pieszej nad potokiem Sieprawka wraz z dojściem na kompleks Słoneczny Park w Sieprawiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69cde72f-b9ba-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035131/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Park Słoneczny w Sieprawiu - budowa kładki pieszej nad potokiem Sieprawka wraz z dojściem na kompleks Słoneczny Park

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118136/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IIGZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych i montażowych oraz dostaw koniecznych dla realizacji zadania pn. „Budowa kładki pieszej nad potokiem Sieprawka wraz z dojściem na kompleks Słoneczny Park w Sieprawiu”.
2. Miejsce realizacji województwo małopolskie, powiat myślenicki, gmin Siepraw, miejscowość Siepraw, działki nr 1116/1, 1408, 1444/2, 1451/1.
3. Projekt obejmuje budowę m.in.:
1) kładki pieszej K-1 w km 5+500 potoku Sieprawka, wraz z regulacją i umocnieniem koryta potoku i skarp zgodnie z decyzją pozwolenia wodnoprawnego,
2) ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku C pkt. W39 – pkt. D;
3) oświetlenia kładki i ścieżki na odcinku C pkt. W39 – pkt. D.
4. Na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający posiada prawomocną, aktualną decyzję pozwolenia na budowę oraz decyzję pozwolenia wodnoprawnego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
 Dokumentacja projektowa - zał nr 6 do swz,
 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał nr 7 do swz,
 pomocniczo Przedmiar robót - zał nr 8 do swz,
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym.
6. Oznaczenie wg CPV:
Podstawowy:
45221113-7 Roboty budowalne w zakresie mostowych przejść dla pieszych
Dodatkowe:
45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233222-1 Roboty budowalne w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
7. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowalnych w zakresie:
- robót rozbiórkowych,
- robót ziemnych,
- robót betonowych,
- robót w zakresie układania nawierzchni asfaltowych,
- instalacji elektrycznych.
Obejmuje także wykonanie wszelkich prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzenie wymaganych próby końcowych, wszelkich innych czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do oddania robót do eksploatacji.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym
w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym oraz Prawem Ochrony Środowiska oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (maksimum 60 miesięcy), od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
9. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10. Warunki realizacji zamówienia zawarte są wzorze umowy i stanowią zał 1C do swz.
11. Zamówienie nie zostało podzielone na części.

3.2 Równoważność.
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia, i służą one wyłącznie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej, oraz mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Gdy nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń, sprzętu, opis techniczny, znaki towarowe lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę przywołano w opisie przedmiotu zamówienia, dodaje się słowo „lub równoważne”.
Zgodnie z zapisami art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla systemów lub urządzeń, wskazanych w SWZ, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych. Dopuszcza się urządzenia, materiały, równoważne rozumiane jako urządzenia, materiały, wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych oraz walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełnią one te same właściwości techniczne.
Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:
Wykonawca, który zastosował materiały równoważne, ma obowiązek wskazać, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne wykazując równoważność oferowanego rozwiązania w zakresie paramentów wskazanych poniżej w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami, urządzeniami w opisie przedmiotu zamówienia, a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę wraz z podaniem producenta.

Obowiązek ten dotyczy zastosowanych opraw oświetleniowych parkowych oraz pasków led montowych na kładce.
Zamawiający wymaga by materiały równoważne posiadały minimalne do porównania parametry dla następujących materiałów:
1) Min wymagania dla opraw oświetleniowych parkowych
Oprawy oświetleniowe parkowe – oprawy montowane na słupach stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo lub aluminiowych malowanych proszkowo. Słup okrągły o stałej średnicy na całej długości (dostosowany do montowanej oprawy) Wysokość słupa 4,5m, całkowita wysokość wraz z oprawą max 5,05m (dopuszczalna tolerancja +/-10cm)
Moc oprawy minimum 39W
Strumień min 3900lm max 4800lm
Skuteczność świetlna oprawy min. 100lm/W,
Trwałość eksploatacyjna LED min 50 000h
Oprawa nie może „zaśmiecać światłem”
Stopień ochrony obudowy przed udarami mechanicznymi (wandalami) minimum IK09
Szczelność oprawy, min. IP65
Kolor oprawy i słupa czarny
Wszystkie oprawy winny mieć tę samą barwę
Wykonawca przed wmontowaniem opraw parkowych dostarczy obliczenia natężenia światła.
Barwa światła dla: temperatura barwowa 4000K.

2) Min wymagania dla pasków led montowanych na kładce
Paski LED montowane na kładce w profilach aluminiowych małogabarytowych z dyfuzorem opalizowanym (dopuszczalny inny sposób umożliwiający uzyskanie efektu rozproszonego światła),
Zasilacz: moc dobrana od długości pasków LED, szczelność min IP65
Barwa światła dla: temperatura barwowa 4000K.

Linie zasilające poszczególne oprawy wykonane będą kablami miedzianymi YKY (zgodnie z opisem technicznym pkt 5) a nie wg rysunku E-3

3.3. Wymagania w zakresie zatrudnienia.
1. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio zał nr 1C do swz.
3. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy.
4. Obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zadań w ramach przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460150,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1188454,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460150,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMBUD Józef Paryl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811218960

7.3.3) Ulica: Węglówka 72

7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-412

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460150,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.