Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00206139/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00244133/01 - Wynik z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Cykliczna dostawa oleju napędowego (ON)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Transport Odpadów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368032503
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pionierów 44
1.4.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 533-118-309
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mto@mto.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: odra-nysa-bobr.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215570
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00206139
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie. Informacje zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce Centrum Pomocy. Przeglądanie i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania. 2 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12 .2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 3 Dok. elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 rozp. wskazanego w pkt 2 sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w rozp. Rady Ministrów z dn. 12.04.2012 w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 4 Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. wskazanego w pkt 2, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozp. Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub b)jako tekst wpisany bezpośrednio do widomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści Formularza do komunikacji). 5 Sposób komunikowania się (nie dotyczy składania ofert): a) Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze (Formularze do komunikacji) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Za pośrednictwem Formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i wniosków służących do zadawania pytań o wyjaśnienie treści SWZ. Formularze do komunikacji umożliwiają, dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk dodaj załącznik). b)możliwość korzystania z Formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z Formularzy do komunikacji służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. c)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako zał. do jednego formularza). d)Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: mto@mto.com.pl (nie dotyczy składania ofert). e) Informacje na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej – https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf. Ofertę oraz oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Po zmianie:
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie. Informacje zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce Centrum Pomocy. Przeglądanie i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania. 2 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12 .2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 3 Dok. elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 rozp. wskazanego w pkt 2 sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w rozp. Rady Ministrów z dn. 12.04.2012 w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 4 Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. wskazanego w pkt 2, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozp. Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub b)jako tekst wpisany bezpośrednio do widomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści Formularza do komunikacji). 5 Sposób komunikowania się (nie dotyczy składania ofert): a) Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze (Formularze do komunikacji) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Za pośrednictwem Formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i wniosków służących do zadawania pytań o wyjaśnienie treści SWZ. Formularze do komunikacji umożliwiają, dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk dodaj załącznik). b)możliwość korzystania z Formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z Formularzy do komunikacji służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. c)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 25 MB (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako zał. do jednego formularza). d)Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: mto@mto.com.pl (nie dotyczy składania ofert). e) Informacje na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej – https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf. Ofertę oraz oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-18 09:00
Po zmianie:
2023-05-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-18 09:30
Po zmianie:
2023-05-19 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-06-16
Po zmianie:
2023-06-17
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1166F w miejscowości Dobrosułów II
- Wymiana okien dachowych na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim
- "Usługa cateringowa - przygotowanie oraz dostarczenie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 4 w 2025 roku"(2)
- "Modernizacja drogi gminnej Marcinowice - Osiecznica"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych dla Gminy Błędów na okres 2 lat
- Zakup oleju napędowego dla autobusów Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie
- Zakup paliwa do samochodów sanitarnych i służbowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - lipiec 2025
- Zakup oleju napędowego
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIWA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, AKCESORIÓW ORAZ USŁUG, W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ, DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH I SPRZĘTU BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU INSTYTUTU KOLEJNICTWA
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.