Og³oszenie z dnia 2022-06-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00310581/01 - Wynik z dnia 2022-08-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa gazu propan do celów grzewczych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA G£OWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057767
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kiliñskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427191291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.gmina-glowno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa gazu propan do celów grzewczych”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-593f7aec-f12c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00215500
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003076/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa gazu propan do celów grzewczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://www.bip.gmina-glowno.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu,
dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@gmina-glowno.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±
oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest
zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych.
Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu
miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez
u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga
.NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci
systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania
czasu odbioru danych:
-specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
-format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
-oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci±
co do setnej czê¶ci sekundy,
-integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia
Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji
„Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
-Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
-Mozilla Firefox od wersji 15,
-Google Chrome od wersji 20.
Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim.
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa gazu propan do celów grzewczych” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GWI.271.1.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu propan do celów grzewczych, w ilo¶ciach wynikaj±cych z bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego w okresie 300 dni od daty zawarcia umowy, transportem i na koszt Wykonawcy.
Dostawa gazu odbywaæ siê bêdzie do nastêpuj±cych jednostek podleg³ych Gminie G³owno:
1) Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w M±kolicach, M±kolice 96, 95-015 G³owno – wy-posa¿ony jest w 2 zbiorniki podziemne o pojemno¶ci 4850 l ka¿dy. Zbiorniki stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego. ¦rednie zu¿ycie gazu w ci±gu roku wynosi 33 000 l.
2) Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Lubiankowie, Lubianków 45, 95-015 G³owno – wyposa¿ony w 1 zbiornik nadziemny o pojemno¶ci 2850 l i 1 zbiornik podziem-ny o pojemno¶ci 4850 l. Zbiorniki stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego. ¦rednie zu¿ycie gazu w ci±gu roku wynosi 17 000 l.
3) Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Popowie G³owieñskim, Popów G³owieñski 25, 95-015 G³owno – wyposa¿ony jest w 1 zbiornik podziemny o pojemno¶ci 4850 l. Zbiornik stanowi w³asno¶æ Zamawiaj±cego. ¦rednie zu¿ycie gazu w ci±gu roku wynosi 19 000 l.
4) O¶rodek Upowszechniania Kultury w Bronis³awowie, Bronis³awów 10, 95-015 G³owno – wyposa¿ony jest w 1 zbiornik podziemny o poj. 4850 l. Zbiornik stanowi w³asno¶æ Zamawiaj±cego. ¦rednie zu¿ycie gazu w ci±gu roku wynosi 6 000 l.
Szacunkowe zu¿ycie gazu przez wszystkie wy¿ej wymienione jednostki w okresie obowi±zywania umowy wyniesie ok. 75 000 l. Ilo¶æ ta mo¿e ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem na gaz.
Dostawy gazu zamawiane bêd± wed³ug potrzeb drog± e-mailow± przez jednostki – odbiorców dostaw.
Dostarczany gaz powinien posiadaæ parametry techniczne zgodnie z norm± PN-C-96008:1998 oraz spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U.2021.1293).
W ramach dostaw gazu dostawca ma obowi±zek zapewnienia serwisu, obs³ugi technicznej, a tak¿e przegl±dów stacji zbiornikowych przed sezonem grzewczym, bêd±cych w³asno¶ci± Zamawiaj±cego. Zadanie to nie obejmuje zlecania oraz prowadzenia czynno¶ci z zakresu dozoru technicznego, które wraz z przegl±dami kot³ów gazowych wykonuje Zamawiaj±cy.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e jest zwolniony z akcyzy za gaz dostarczany do wszystkich jednostek wymienionych w zamówieniu i posiada stosowne wpisy w tym zakresie do Centralnego Rejestru Podmiotów Akcyzowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09122110-4 - Propan skroplony
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09122100-1 - Propan
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny wskazano w rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy gazu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej 2 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci co najmniej 50 000 z³ brutto ka¿da (s³ownie z³: piêædziesi±t tysiêcy z³, 00/100);
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZ¡CE WARUNKÓW
UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie dostaw wyra¼nie okre¶liæ warto¶æ i zakres us³ug, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowied¼ na pytanie czwarte/ Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1) SWZ - dotyczy to konieczno¶ci wykazania do¶wiadczenia wynikaj±cego z powtarzalno¶ci wykonanych us³ug tj. wykonania minimum 2 dostaw przez jeden podmiot.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ. W przypadku gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów potwierdzaj±cych, czy dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
13.4. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy),
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania w uzasadnionych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ zawartej umowy. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokona³ wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej w rozumieniu przepis w k.c. (w szczególno¶ci po¿arów, powodzi, wojen, konfliktów zbrojnych, klêsk ¿ywio³owych, zagro¿eñ epidemiologicznych, a tak¿e innych zdarzeñ o charakterze zewnêtrznym, na które strony nie maj± ¿adnego wp³ywu), wyst±pienia sytuacji niemo¿liwych do przewidzenia w trakcie realizacji zamówienia lub wyst±pienia innych wyj±tkowych okoliczno¶ci niezale¿nych od stron,
2) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
3) w przypadku zmiany wysoko¶ci maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 7 ust. 1 umowy.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT. W takim przypadku warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy:
1) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyæ czê¶æ zamówienia Podwykonawcy w trakcie wykonywania zamówienia – poprzez wskazanie tej czê¶ci zamówienia,
2) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskaza³ na etapie sk³adania oferty – poprzez zmianê danych Podwykonawcy.
7. Strony ustalaj±, ¿e Wykonawca nie mo¿e bez zgody Zamawiaj±cego dokonaæ cesji wierzytelno¶ci na rzecz osoby trzeciej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-01 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-30
INNE PRZETARGI Z G£OWNA
wiêcej: przetargi w G³ownie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.