eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec nad Wisłą › Modernizacja oczyszczalni ścieków w Solcu nad Wisłą -RFIL



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Solcu nad Wisłą -RFIL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0783627100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w Solcu nad Wisłą -RFIL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cce461b-d7fe-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013003/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Solcu nad Wisłą -RFIL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169096/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKOŚiI.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 378351,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Modernizacja oczyszczalnie ścieków w Solcu nad Wisłą Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji biologiczno-mechaniczno-chemicznej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na nieruchomościach 258 i 261 w Solcu nad Wisłą w zakresie gospodarowania osadem ściekowym.
Przewidziano odprowadzenie osadu z komory stabilizacji oczyszczalni za pomocą rurociągu DN 160 do dwukomorowego poletka osadniczego. Na terenie poletka będzie następowało w sposób naturalny odwadnianie i osuszanie osadu. Woda odciekająca z osadu oraz woda opadowa poprzez drenaż w poletku zostanie odprowadzona do oczyszczalni ścieków. Zakres robót obejmuje w szczególności:
- wykonie murku oporowego ograniczającego teren poletka, wyniesionego około 70 cm powyżej gruntu,
- wyprofilowanie podłoża i ułożenie rozłożenie geomembrany i wykonania drenażu żwirowego z odprowadzeniem wody rurami drenarskimi do studzienki poza obrysem poletka. – wykonanie nawierzchni poletek z płyt drogowych pełnych i płyt ażurowych.
- połączenie istniejącej komory osadnikowej oczyszczalni z projektowanym poletkiem osadniczym za pomocą rurociągu PE RC SDR 17 DN 160 X 9,5.
- wyposażenie rurociąg w zasuwy nożowe DN 150, oraz zawór płuczący DN 80.
- wyposażenie pompowni DN 1500 w dwie pompy do wody brudnej o wydajności 5l/s i wysokości podnoszenia 6.0 m każda. Po otwarciu zasuwy przy przepompowni osad będzie spływał do komory pompowni. Po osiągnięciu żądanego poziomu w sposób ręczny zostaną załączone pompy w celu odpompowania osadu. Pompy będą spięte w jeden kolektor tłoczny, który zostanie wyposażony w zawory odcinające. Przewidziano swobodny spływ osadu na odcinku pomiędzy pompownią a osadnikiem oczyszczalni.
- odprowadzanie wód odciekowych i opadowych z poletka osadniczego instalacją z rur ze studzienkami inspekcyjnymi PP DN 400 z włączeniem do komory na sieci kanalizacji sanitarnej. Pompownię osadu należy wykonać w formie studzienki z prefabrykowanych kręgów betonowych, łączonych z zastosowaniem uszczelek, części denne studni monolityczne. Posadowienie studzienki na wylewce z chudego betonu. Studnia wyposażona w stopnie złazowe i właz o wymiarach 0,6x0,6m.
- zasilanie pompowni z istniejącego przyłącza energetycznego za pomocą kabla ziemnego, szafki przyłączeniowej.
- oświetlenie w obrębie poletka za pomocą lampy na słupie stalowym.
- utwardzenie placu manewrowego i chodnika z kostki brukowej.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarem robót koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy, obsługa geodezyjna, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej (dziennik budowy, atesty i deklaracje na materiały, inwentaryzacja geodezyjna, protokoły badań elektrycznych i sprawdzeń, oświadczenia kierownika budowy) oraz wszelkich innych prac nie objętych SWZ a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt techniczny,
2) przedmiary robót,
3) SST,
4) wzór umowy.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej i SST. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233140-2 - Roboty drogowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na udział w postępowaniu złożono jedną ofertę. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 270 000,00 zł. Cena złożonej oferty wynosi 369 000,00 zł i przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.