eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęknica › Wymiana instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej ZSP w Łęknicy przy ul. Wojska Polskiego 19A



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej ZSP w Łęknicy przy ul. Wojska Polskiego 19A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁĘKNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żurawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Łęknica

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-208

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683624718

1.5.8.) Numer faksu: 683624701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.perczynski@umleknica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umleknica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/leknica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej ZSP w Łęknicy przy ul. Wojska Polskiego 19A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-351fdd94-c15e-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008517/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Publicznych w Łęknicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129467/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGN.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie instalacji c.o. w budynku Szkoły
Podstawowej ZSP w Łęknicy przy ul. Wojska Polskiego 19A. Roboty obejmują prace demontażowe: należy zdemontować
wszystkie instalacje grzewcze w budynku oraz instalacje estakady c.o. zasilającej sąsiedni budynek Przedszkola Miejskiego
przy ul. T. Kościuszki 1. Instalację c.o. poszczególnych kondygnacji, jako instalacje z rozdziałem dolnym należy włączyć
bezpośrednio do rozdzielaczy c.o. w pomieszczeniu kotłowni na poziomie piwnic. Instalacje c.o. należy wykonać z rur
stalowych węglowych pokrytych na zewnątrz antykorozyjną warstwą cynku. Montaż instalacji oparty jest na technice „Press”
zaprasowywania na rurze złączek. Jako elementy grzejne instalacji należy zastosować grzejniki stalowe płytowe zaworowe
z podłączeniem bocznym. Grzejniki muszą posiadać wbudowane zawory termostatyczne, na których należy zamontować
głowice termostatyczne w wersji antykradzieżowej. W sali gimnastycznej należy zainstalować nagrzewnice wodne wraz z
instalacją czynnika grzewczego i instalacją elektryczną. Izolację ciepłochronną rurociągów piwnic, oraz rurociągów
rozdzielczych parteru należy wykonać z otulin termoizolacyjnych z wełny mineralnej. Tynki na ścianach i sufitach w
miejscach demontażu grzejników i rurociągów (haki, uchwyty, przejścia) należy uzupełnić i zaszpachlować na gładko.
Należy wykonać w tych miejscach (na powierzchni wykonanej ingerencji w ściany i sufity malowanie farbą olejną lub
akrylową nawiązującą do istniejącej kolorystyki i typu powłoki malarskiej. Należy w tych miejscach wykonać uzupełnienie
tynków sufitów i ścian. W miejscach po przejściach demontowanej instalacji przez stropy należy wykonać uzupełnienia
posadzek z płytek GRES, wykładzin PCW, paneli MDF (szczegółowe rozwiązania materiałowe zostaną ustalone
indywidualnie w czasie wykonania robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45432112-2 - Kładzenie nawierzchni

45442110-1 - Malowanie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583847,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583847,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radzikowski Krzysztof GROK Technika Grzewcza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710038160

7.3.3) Ulica: ul. Międzyrzecka 72i

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583847,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.