Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00166033/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00176332/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lekkiego pojazdu wielozadaniowego Buggy UTV dla OSP Skłoby
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W SKŁOBACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672766546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 26 B
1.5.2.) Miejscowość: Skłoby
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp.skloby@chlewiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/profile.php?id=100064455741800
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e47c6591-66f2-4906-ab86-c1f3840361171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
OSP SKŁOBY
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup lekkiego pojazdu wielozadaniowego Buggy UTV dla OSP Skłoby2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e47c6591-66f2-4906-ab86-c1f384036117
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00165720/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup lekkiego pojazdu wielozadaniowego Buggy UTV dla OSP Skłoby
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa – Zakup lekkiego pojazdu wielozadaniowego Buggy
UTV dla OSP Skłoby
2. Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawę – zakup fabrycznie nowego lekkiego pojazdu
wielozadaniowego Buggy UTV dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Skłobach w zakresie i na
warunkach określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamówienie ze względu na swój charakter nie zostało podzielone na zadania częściowe. Przedmiot
zamówienia stanowi wykonanie dostawy jednego przedmiotu o charakterze specjalistycznym.
Podzielenie na części groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania
zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia.
Zamawiający zrobił rozeznanie rynku i tego typu zamówieniami zajmują się wyspecjalizowane w tym
kierunku firmy. Jeden wykonawca zapewni unifikację zarówno materiałową jak i technologiczną.
Brak podziału nie wpływa negatywnie na konkurencyjność i nie ogranicza możliwości ubiegania się o
zamówienie mniejszym podmiotom, w tym w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom.
4. Szczegółowe parametry zamawianego pojazdu określa załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu
zamówienia
5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny
materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako
wytyczną techniczno-jakościową i Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji
parametrów, danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub
bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi
technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania
równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od
wymaganych w dokumentacji (OPZ), funkcjonalnie możliwe do zastosowania w przedmiocie
zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać,
że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim
przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub
normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
34114000-9 - Pojazdy specjalne
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arpapol 2 Sp. z o. o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 564 179 62 77
7.3.3) Ulica: Borowa 8B
7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw
7.3.5) Kod pocztowy: 22-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa sprzętu wsparcia SGR dla Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu
- Dostawa specjalistycznego sprzętu na realizację zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa 25 kompletów umundurowania strażackiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa ratowniczego zestawu hydraulicznego
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





