eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ I SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH I PRZEPOMPOWNI NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ I SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH I PRZEPOMPOWNI NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juzistek 2

1.5.2.) Miejscowość: Zegrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/26wog/module/lista_zadan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KONSERWACJA, SERWIS BIEŻĄCY I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ I SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH I PRZEPOMPOWNI NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-befbc5f1-abb7-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150093/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja przepompowni i oczyszczalni ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013266

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/153/2023 - Część 1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40650,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie konserwacji, serwisu bieżącego i usuwanie awarii urządzeń i sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i przepompowni na terenach administrowanych przez 26 WOG w Zegrzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65130000-3 - Obsługa stacji wody

90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46599,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46599,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46599,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPAL BUD Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242793745

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46599,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie zakończyło się zawarcie umowy
SEKCJA VI OFERTY
1. Liczba otrzymanych ofert: 2, 2. Liczba otrzymanych od MŚP: 2, 3. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0, 4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0, 5. Liczba ofert odrzuconych , w ty, liczba ofert zawierających rażąco niską ceną lub koszt: 0, 6. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0, 7. Cena lub koszt oferty najniższą ceną lub kosztem: 30.182,40 PLN
8. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30.182,40PLN, 9. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30.182,40 PLN, 10. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczna : NIE
11. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową : NIE
SECKJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: NIE
2. Dane ( firmy), 3. Nazwa ( firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPL BUD SP. z o.o., NIP: 524-279-37-45, ul. Bukowiecka 92, 03-893 Warszawa, mazowieckie, Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: NIE
SEKCJA VIII UMOWA:
1. Data zawarcia 01.02.2024 r.
2. Wartość umowy: 30.182,40 zł
3. Okres realizacji umowy: 01.01.2024 - 31.12.2025 r.


SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie zakończyło się zawarcie umowy
SEKCJA VI OFERTY
1. Liczba otrzymanych ofert: 2, 2. Liczba otrzymanych od MŚP: 2, 3. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0, 4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0, 5. Liczba ofert odrzuconych , w ty, liczba ofert zawierających rażąco niską ceną lub koszt: 0, 6. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0, 7. Cena lub koszt oferty najniższą ceną lub kosztem: 11.012,40 PLN
8. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11.012,40PLN, 9. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11.012,40 PLN, 10. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczna : NIE
11. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową : NIE
SECKJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: NIE
2. Dane ( firmy), 3. Nazwa ( firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPL BUD SP. z o.o., NIP: 524-279-37-45, ul. Bukowiecka 92, 03-893 Warszawa, mazowieckie, Polska
Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom: NIE
SEKCJA VIII UMOWA:
1. Data zawarcia 01.02.2024 r.
2. Wartość umowy: 11.012,40 zł
3. Okres realizacji umowy: 01.01.2024 - 31.12.2025 r.

Unieważnienie części 4:
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału postępowania albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.