Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151561/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w Starachowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2d10f38-b671-4b7d-b095-0013ff6b63ec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w Starachowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2d10f38-b671-4b7d-b095-0013ff6b63ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027573/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych- Nadzór inwestorski nad prawidłową realizacją robót budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej z programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, działanie FENX.01.04 Gospodarka odpadami oraz gospodarka o obiegu zamkniętym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.8.2025.PMag
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136483,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w Starachowicach”.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych.
Główny zakres robót objęty nadzorem:
budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na działce ewid. nr 10 położonej przy ul. Bugaj w Starachowicach, w tym: budowa budynku magazynowego z pomieszczeniem warsztatu, kontenera biurowo-socjalnego, wagi samochodowej, rampy wyładowczej z zadaszeniem, placu magazynowego, placu kontenerów czystych, placu edukacyjno-promocyjnego, zewnętrznych instalacji: elektrycznej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz z separatorem zintegrowanym z osadnikiem oraz podziemnych zbiorników wód deszczowych, miejsc postojowych dla samochodów ciężarowych.
Powierzchnia terenu inwestycji: 7 502,23 m2
Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa załączona do Specyfikacji Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych, opublikowanej na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41fffab8-cca8-4451-8f79-7a0b0b04951d
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej z programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, działanie FENX.01.04 Gospodarka odpadami oraz gospodarka o obiegu zamkniętym.
Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych, który zostanie wybrany w wyniku przetargu – 72 miesiące, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych.
W załączeniu projekt umowy, w której określono szczegółowo m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego.
Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
Przewiduje się możliwość odbycia wizji lokalnej przez wykonawcę przed złożeniem oferty. Zasady przeprowadzenia i udokumentowania wizji lokalnej:
Z uwagi, iż zamówienie obejmuje nadzór robót na terenie ogólnodostępnym, wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136247,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136247,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPA ADAM Łakomiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380576234
7.3.3) Ulica: ul. Sylwestra Kowalczewskiego 5 lokal 16
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-635
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PGM Marcin Liwocha, Ścięgna 60, 26-050 Zagnańsk - doświadczenie firmy w pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi budowy lub przebudowy budynku, o wartości nadzorowanych robót co najmniej 500.000,00 zł brutto.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136247,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Rewitalizacja bazy oświatowej na południu Starachowic (Szkoła Podstawowa nr 6 i Szkoła Podstawowa nr 13). Część 1-2
- "Budowa pętli autobusowej na grobli w Starachowicach"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa ulicy Sadowej w Starachowicach" (...)
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Starachowice, w tym jej jednostek budżetowych w okresie od 1 listopada 2025 r. do 31 października 2029 r.
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Założenie bazy danych BDOT500 i bazy GESUT dla gm. Wąchock oraz aktualizacja bazy BDOT500 i bazy GESUT dla miasta Starachowice
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych - dot. Termomodernizacja budynku remizy OSP w Szczawnicy.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ROBÓT W RAMACH ZADANIA PN. REMONT DROGI POWIATOWEJ 3463D UL. LIPOWA W LUBAWCE W KM 0+000 - 1+425
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego Rzgów - Grabienice spójnego z siecią dróg rowerowych OF AK
- "Budowa sieci wodociągowej wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Klucze - przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Przebudowa ulicy Sadowej w Starachowicach" (...)
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: Rozbudowa SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-71/2025)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.