Og³oszenie z dnia 2022-06-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00228699/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00297243/01 - Wynik z dnia 2022-08-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont sali gimnastycznej Specjalnego O¶rodka Szkolno – Wychowawczego w Chwa³owicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@spradome.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont sali gimnastycznej Specjalnego O¶rodka Szkolno – Wychowawczego w Chwa³owicach”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3bb3fc54-f094-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00215092
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00007123/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Remont sali gimnastycznej Specjalnego O¶rodka Szkolno - Wychowawczego w Chwa³owicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE WYSY£ANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI
ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH U¯YCIU OPISANE ZOSTA£Y W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJ¡CEGO MARKETPLANET POD
ADRESEM https://oneplace.marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Starostwo Powiatowe w Radomiu reprezentowane przez Starostê z siedzib± w Radomiu przy ul. T.
Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail: powiat@radompowiat.pl, inspektorem ochrony
danych osobowych jest Beata Kie³bania-Kubik - Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. T.
Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, pok. 124, tel. (48) 36-55-801 wew. 181; (48) 340-40-64 wew.
181email: bkubik@spradom.eu, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na pod. art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Pzp (Dz. U. z
2021 r. poz.1129 ze zm.), a nastêpnie zawarcia umowy z wybranym wykonawc±, jej realizacji oraz
rozliczenia,;2)podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c)
ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest
niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ
na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbêdne do
wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego z ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych; 4) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z w/w
ustawy;posiada Pani/Pan prawo do:¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, ich
sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;nie przys³uguje Pani/Panu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu;Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z zapisami ustawy Pzp, przez
okres 4 lat liczonych od dnia zakoñczenia post.o udzielenie zam., a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy informujemy i¿:w
przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679,
wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane
dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. skorzystanie przez osobê,
której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia
2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia
2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia post o udzielenie zam. publ lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.272.52.2022.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
1.1 „Remont sali gimnastycznej Specjalnego O¶rodka Szkolno – Wychowawczego w Chwa³owicach”
Opis Przedmiotu Umowy obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót::
Wymiana okien:
1) demonta¿ drabinek gimnastycznych;
2) demonta¿ i monta¿ okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV;
3) wywiezienie i utylizacja zdemontowanych elementów.
Podwieszany sufit oraz malowanie sali:
1) zabezpieczenie okien i drzwi foli±;
2) zabezpieczenie pod³óg foli±;
3) ok³adziny stropów p³ytami gipsowo-kartonowymi GKF na ruszcie metalowym podwójnym podwieszonym z kszta³towników CD i Ud;
4) uzupe³nienie tynków zwyk³ych wewnêtrznych kat. III z zaprawy cementowo- wapiennej na ¶cianach i s³upach prostok±tnych na pod³o¿u z ceg³y, pustaków ceramicznych, gazo – i pianobetonów
5) przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na stropach, biegach i spocznikach;
6) przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ¶cianach;
7) wykonanie tynków uzupe³niaj±cych zwyk³ych kat. III na murach na pod³o¿u z cegie³ lub betonowych na stykach murów z o¶cie¿nicami, opaskami, listwami i cokolikami pod³ogowymi;
8) tynki jednowarstwowe wewnêtrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wykonane rêcznie na stropach na pod³o¿u z p³yty g-k;
9) dwukrotne malowanie doborowe farb± olejn± lub ftalow± pod³o¿y gipsowych z dwukrotnym szpachlowaniem;
10) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnêtrznych – pod³o¿y gipsowych z gruntowaniem;
11) dwukrotne malowanie farb± olejn± podokienników.
Posadzka sali gimnastycznej:
1) rozebranie posadzki z deszczu³ek;
2) przygotowanie deszczu³ek posadzkowych uk³adanych na gwo¼dzie z rozbiórki do u¿ytku;
3) uzupe³nienie parkietu z deszczu³ek z demonta¿u;
4) cyklinowanie mechaniczne wykoñczeniowe;
5) doszczelnienie parkietu z deszczu³ek;
6) wymiana i uzupe³nienie coko³ów;
7) lakierowanie ze stosowaniem podk³adu i odtworzeniem linii boisk.
Wyposa¿enie sportowe:
1) monta¿ drabinek gimnastycznych pojedynczych 90 x 250 m.;
2) zakup i monta¿ ¶cianki wspinaczkowej 4,0 x 4,5 m.
1.3. SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIÊ W ZA£¡CZNIKU NR 9 DO SWZ. SK£ADAJ¡ SIÊ NA NIEGO NASTÊPUJ¡CE DOKUMENTY:
1) Projekt techniczny remontu Sali gimnastycznej
2) specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót
3) przedmiary
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432130-4 - Pokrywanie pod³óg
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
37420000-8 - Sprzêt gimnastyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia 40%
Razem 100%
£±czna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertê, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± .
2) Oferty oceniane bêd± punktowo.
3) £±czna ocena oferty stanowi sumê punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za poszczególne kryteria wed³ug nastêpuj±cych zasad:
5.2 Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty okre¶lona w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymaln± liczbê punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozosta³ym Wykonawcom punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
Oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu bêd± oceniane wed³ug wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
5.3 Kryterium – okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia.
Gwarancja zostanie udzielona na rzecz finalnego odbiorcy produktu tj. Zamawiaj±cego i potwierdzona pisemnie, ze wskazaniem nazwy realizowanej inwestycji.
Okres udzielonej przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 60 miesiêcy oraz d³u¿szy ni¿ 84 miesi±ce.
Lp. Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi na ca³y zakres zamówienia
Ilo¶æ punktów
1. nie mniej ni¿ 60 m-cy 0
2. 66 m-cy 10
2. 72 m-cy 20
3. 78 m-cy 30
4. 84 m-cy i wiêcej 40
Zamawiaj±cy w tym kryterium przydzieli punktacjê wed³ug poni¿szego wzoru:
1 pkt = 1%
UWAGA!
Wykonawca okre¶li czas trwania gwarancji w jednym z powy¿szych okresów. Zadeklarowanie czasu trwania gwarancji i rêkojmi w innym terminie bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, jako niezgodnej z tre¶ci± SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje ¿adnego terminu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ zaoferowa³ minimalny tj. 60 m-cy od dnia podpisania umowy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:a) do¶wiadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonuje)- w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cej na remoncie obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
Uwaga:
1. Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo roboty,
stanowi±ce podstawê wykazania do¶wiadczenia;
2. Dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, je¿eli w dniu publikacji og³oszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ oraz posiadaj±cego aktualne na dzieñ sk³adania ofert za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa, (Kierownik Budowy).
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
** Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadaæ wa¿ne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220).
- Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
9.2.1 potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:
a) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wg Za³±cznika nr 5;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;(je¿eli wykonawca wska¿e w formularzu ofertowym zamawiaj±cy samodzielnie pobierze z ogólnodostêpnych rejestrów )
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej– sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty potwierdzaj±ce w/w okoliczno¶ci powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
c) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotycz±c± wydania prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne.
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835) - dalej „ustawa sankcyjna” - wg za³±cznika 12 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9.2.2 potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
za³±cznik nr 3
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; za³±cznik nr 4
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
4. Do oferty wykonawca za³±cza równie¿:a) pe³nomocnictwo:
gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
10.1 Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: (do 1,5%) 4 000,00 PLN(s³ownie z³otych: cztery tysi±ce z³otych 00/100),
10.2 Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
10.3 Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
BNP PARIBAS Bank POLSKA S.A.
Nr 71 1600 1462 1821 4410 60 0000 03
z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: WI.272.52.2022.KK – Remont Sali gimnastycznej Specjalnego O¶rodka Szkolno– Wychowawczego w Chwa³owicach
10.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
10.5 Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
10.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
c) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
a) w przypadku, gdy zosta³y wystawione jako dokument elektroniczny przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby - przekazuje siê ten dokument elektroniczny;
b) w przypadku, gdy zosta³y wystawione jako dokument w postaci papierowej przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby - przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych ¶rodków dowodowych, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz. Przez cyfrowe odwzorowanie nale¿y rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u.
c) w przypadku, gdy nie zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby - przekazuje siê je w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) w przypadku, gdy nie zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby a sporz±dzono je jako dokument w postaci papierowej i opatrzono w³asnorêcznym podpisem - przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, w zakresie podmiotowych ¶rodków dowodowych, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz. Przez cyfrowe odwzorowanie nale¿y rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowanie postanowienia umowy stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ. Z³o¿enie oferty jestjednoznaczne z akceptacj± przez Wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy na podstawie art. 455 Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-05 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-05 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-03
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wykonanie remontu warstwy ¶cieralnej ulicy Królowej Jadwigi (od ul. Warszawskiej do bloku nr 8) w Radomiu
- Dostawa odzie¿y i obuwia roboczego, ochronnego oraz ¶rodków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2025 r.
- Dostawa wraz z uruchomieniem monitorów interaktywnych, projektorów i ekranów projekcyjnych do miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego.
- Wykonanie wyniesionych przej¶æ dla pieszych i progów zwalniaj±cych na ulicach miasta Radomia
- Zakup i dostawa latarek dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu
- Dostawa, instalacja oraz uruchomienie zestawu reaktora wysokoci¶nieniowego dla Centrum Biogospodarki i Ekoinnowacji Sieci Badawczej £ukasiewicz - Instytutu Technologii Eksploatacji
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postêpowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pa³uckiej, OSP w Obudnie i OSP w G±sawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzyd³o B, I piêtro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastruktur± zadanie pn.: "Zwiêkszenie potencja³u oraz poprawa jako¶ci i dostêpno¶ci us³ug med. ZOL poprzez rozbudowê i doposa¿enie w sprzêt med."
- Zagospodarowanie zieleni± i ma³± architektur± fragmentu ul. Tumskiej w Gnie¼nie
wiêcej: Sprzêt gimnastyczny »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.