Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165312/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9
1.5.2.) Miejscowość: Mirzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0412767170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a88d3199-7a5b-4efe-8285-ceb5aaf68b021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a88d3199-7a5b-4efe-8285-ceb5aaf68b02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045705/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.18.2025.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 455585,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Informacje ogólne
1). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentacje techniczna opracowana przez Michał Boroń Pracownia Projektowa KWADRAT polegających na remoncie wraz z przebudową i rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej dawnego budynku Urzędu Gminy w Mircu wpisanego do gminnej Ewidencji Zabytków usytuowanego na działce ewid. nr 2621 przy ul. Jaśminowej w Mircu. Roboty budowlane wykonane będą w ramach zadania pn.: ”Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca” i polegają na:
• Wymianie stropu nad parterem wraz z wykonaniem posadzek i sufitów podwieszanych
• Wymiana drzwi w ścianach zewnętrznych
• Wymiana posadzki na gruncie
• Wymiana drzwi wewnętrznych
• Rozbiórce z odtworzeniem ścianek działowych na 1 piętrze budynku
• Usunięcie ścianki działowej na parterze
• Usunięciu spękanych tynków, odtworzenia tynków i wykonanie gładzi na ścianach wewnętrznych
• Licowaniu ścian płytkami ceramicznymi
• Malowanie ścian wewnętrznych
• Demontaż i ponowny montaż przyborów sanitarnych
• Czyszczenie, odgruzowanie i ewentualne odtworzenie kanałów wentylacyjnych,
• Przebudowa i rozbudowa instalacji gazowej na parterze w kotłowni, pom. komunikacji oraz na elewacji budynku.;
• Demontaż kotła gazowego atmosferycznego stojącego o mocy 44 kW wraz z urządzeniami i armaturą;
• Montaż kotła gazowego kondensacyjnego wiszącego o mocy 35kW;
• wymianę następujących instalacji w budynku: rozdzielnice elektryczne RG,RK, wewnętrzne linie zasilające, oświetlenia ogólnego, gniazd wtykowych 230V ogólnych, odbiorników 400V, zasilanie urządzeń br. sanitarnej, przepięciowej.
• Dostawa i montaż regałów przesuwnych.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
UWAGA: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE:
• Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych
• Wykonanie brakującego fragmentu opaski budynku od strony północnozachodniej
• Wymiana okien w ścianach zewnętrznych
2). Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadania skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SWZ). Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania, i zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego.
3). Zakres robót określa projekt budowalny zatwierdzony decyzją nr 307/24 z dnia 02.10.2024 r.
4). Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa dokumentacje techniczna opracowana przez Michał Boroń Pracownia Projektowa KWADRAT dla robót polegających na remoncie wraz z przebudową i rozbudową wewnętrznej instalacji gazowej dawnego budynku Urzędu Gminy w Mircu wpisanego do gminnej Ewidencji Zabytków usytuowanego na działce ewid. nr 2621 przy ul. Jaśminowej w Mircu. Roboty budowlane wykonane będą w ramach zadania pn.: ”Funkcjonalna odnowa zabytkowego budynku z 1922 roku w centrum Mirca” oraz przedmiar robót.
7) Wykonanie zamówienia obejmuje również:
a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
a) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy wraz z wykonaniem i likwidacją przyłączy mediów na potrzeby realizacji robót oraz ich użytkowania,
b) wykonanie niezbędnych rusztowań,
c) odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót
d) pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
f) opracowanie świadectwa energetycznego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
g) dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu w tym m. in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu,
h) dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p. poż (gaśnice, koce, itp.),
i) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
j) postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.( Dz.U. z 2023r. poz.1587, z późn.zm.) Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego,
k) wykonanie prób szczelności po zakończeniu robót związanych w realizacją instalacji przed odbiorem końcowym zadania.
8) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Termin dokonania wizji Wykonawcy uzgadniają bezpośrednio z przedstawicielami Zamawiającego wskazanymi do bezpośrednich kontaktów.
9) Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami zawartymi w SWZ, projektem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
10) Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem:
a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne),
c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
11) W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym SWZ.
12) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
13) Przedmiary robót załączone do SWZ maja charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową o której mowa w art. 632 k.c. wystąpienie w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie podstawą do zwiększenia wykonawcy wynagrodzenia w tego tytułu. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
Uwaga: Podstawą do wyceny oferty jest projekt budowlano-wykonawczy, projekt umowy specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót,
Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkie zauważone i stwierdzone braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, braki i błędy w projekcie budowlano - wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, nieprecyzyjne ustalenia i zapisy w SWZ, projekcie umowy, których poprawienie przez Zamawiającego modyfikującego treści SWZ, przed złożeniem ofert umożliwi wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowalnego spełniającego samoistnie funkcję techniczną lub gospodarczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cenę przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1380000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1380000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





